𝗖𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗲𝗱:
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗼:D—Dandy.. Slow down !... Ah~
𝗗𝗮𝗻𝗱𝘆: ...
𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜'𝑠 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑎𝑟 𝑏𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑚𝑎𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑖𝑏𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔, 𝑒𝑡𝑐.. 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑟𝑒𝑚𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑚𝑝𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑏𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗼: a—a.. Ah~!.. Agh~ D—Dan.. Ngh.. ~! P-please... Ah~...!
𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑙𝑎𝑛𝑘𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜 ℎ𝑎𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜'𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑒𝑙𝑏𝑜𝑤.. 𝐴𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑎𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑛𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑔𝑔𝑦 𝑏𝑒𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜'𝑠 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑤𝑎𝑖𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑎 𝑡𝑖𝑐𝑘𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑟𝑚𝑡ℎ 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑐𝑎𝑙𝑚 𝑔𝑟𝑎𝑏 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑖𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑤𝑎𝑖𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑠𝑝... 𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑚𝑢𝑠𝑖𝑐 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑑.. 𝐻𝑒 𝑛𝑖𝑏𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜'𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡 𝑎𝑡 𝑙𝑖𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑙𝑙𝑎𝑟 𝑏𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑜𝑛 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜'𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑠 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜 𝑔𝑟𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦'𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑜𝑛 𝑚𝑜𝑎𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑒𝑎𝑘 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑏𝑖𝑡𝑒 𝑜𝑟 𝑙𝑖𝑐𝑘. 𝐻𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑡𝑖𝑐𝑘𝑙𝑒 𝑖𝑠ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑖𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑟𝑑 𝑎𝑟𝑚 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑅𝑎𝑛𝑑𝑦'𝑠 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑟𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑟𝑡ℎ ℎ𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑙𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦'𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑠 𝑜𝑛 𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦'𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠..
𝗗𝗮𝗻𝗱𝘆: You look so 𝒄𝒖𝒕𝒆 being like this, you're such a good sight being like this in my lap.. Straddling it cutely..
𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜 𝑏𝑙𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑
𝗔𝘀𝘁𝗿𝗼: ...
T-this... I—I don't want to admit it but... This kinda feels good...𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑜 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑜𝑛 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑏𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑎𝑟𝑑𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑎𝑠𝑡𝑟𝑜'𝑠 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑙𝑜𝑢𝑑 𝑚𝑜𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑢𝑑𝑑𝑒𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑜𝑜𝑠𝑒𝑏𝑢𝑚𝑝𝑠. 𝐴𝑠𝑡𝑟𝑜'𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑓𝑙𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑛 𝐷𝑎𝑛𝑑𝑦'𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑟𝑚𝑠..
YOU ARE READING
⏤͟͟͞͞✮ 𝔇𝔞𝔫𝔡𝔶 𝔵 Astro⚛︎
Romance𝐖𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠: 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 gore⚊⚠︎