"Ah merak etme ben sözümü tutarım. Sözleşmeler Tanrısıyla(!) yaptığım anlaşmadan dönecek kadar kafayı yemedim."
Zhongli istemeyerek Childe'dan uzaklaştı, Zavid'in yanına gitti. Etrafındaki bariyeri kaldırmadan önce kahverengi ceketini çıkardı. Oğlunu taşın üstünden kaldırıp ceketi altına serdi, etrafına sardı. Bu sefer oluşturduğu bariyer sadece düşmesini önlemek için değil aynı zamanda Zavid'i korumak içindi.
Sanki Zavid aralarındaki gerginliği hissetmiş gibiydi. Sızlanıyor, kuyruğunu huzursuzca sallıyordu.
Zhongli oğlundan uzaklaşırken mızrağını çağırdı. Childe da onunla aynı hizada yürüyor, kendi silahını hazırlıyordu. İkili hydro hançerlerini çoktan çıkarmıştı. Belli ki ilk kullanacağı güç hydro visionıydı.
Kendisi durduğunda Childe da adımlamayı kesmişti. Ona saldırmasını bekliyordu ama Zhongli olduğu yerde kalmayı seçti. İlk hamleyi Childe'ın yapmasını bekliyordu.
Tartaglia için hava hoştu. Sonuçta ilk hamleyi kimin yapacağı sonucu belli olan bir dövüşü etkilemeyezdi.
Doğruca Zhongli'nin üstüne koştu. Hydro hançerleriyle yaptığı seri saldırıların hepsi Zhongli tarafından ustalıkla karşılandı. Tartaglia herhangi bir açık bulmaya çalışıyordu ama Zhongli'nin hamleleri tam da ondan beklediği gibi sağlamdı. Dahası kadim ejderha henüz ona hiç saldırmamıştı.
Silahları çarpıştıkça çıkan sesler Tartaglia'nın kanını kaynatıyor, damarlarında adrenalin akıyordu. Narwhalla savaştığından beri, yaşanan onca olaydan sonra düzgün bir dövüş yapamamıştı. Ve şimdi bizzat kadim ejderhalardan biriyle birebir dövüşme şansı eline geçmişti. Yüzündeki gülümsemeye engel olamadı.
Bu saldırılarla bir yere varmayacağını anladıktan sonra hançerlerini birleştirip mızrak mızrağa dövüşmeye karar verdi. Hydro hançerlerini birleştirince mızrağını doğruca Zhongli'nin boynuna doğru savurdu. Ama kadim ejderha hızlı refleksleri sayesinde bundan da kurtulmuştu.
Fakat Tartaglia o anda ufak bir açık görmüştü. Mızrağını yeniden ikiye ayırıp sağ elindeki hançerle Zhongli'nin mızrağını savuşturup önünü açarken sol elindekini de dikkati bir anlığına dağılmış adama doğru salladı.
Sol kolunda hissettiği acıyla Tartaglia'nın yüzündeki gülümseme biraz bozuldu. Saldırısı işe yaramamıştı. Ejderhanın kuyruğu kolunu sıkıca kavramış, sertçe sıkıyordu. Hatta Childe'ı diz çökmeye zorlarcasına kolunu bükmüştü. Ama Tartaglia direniyor, çökmeyi reddediyordu.
Bir başkası, öylesine biri, olsaydı Zhongli o kolu çoktan kırmıştı. "Kazanamazsın. Pes ediyor musun?" Childe'ın dövüşmeye olan arzusu inanılmazdı ve Zhongli bunu bir noktaya kadar taktir ediyordu ama gerçekten boştan yere kendisini yormasına bu kadar değer miydi?
"Pes etmek mi?" Tartaglia sol elindeki hançerini düşürdü. Kolunda hissettiği acıya rağmen sesinin titremesini engellemeyi başarmıştı. "Daha yeni ısınıyorum." Electro delusion'ını devreye soktu. Aniden aralarına düşen yıldırım yüzünden Zhongli onu bırakmak zorunda kalmıştı ama o sağlam kalkanını kullandığı için en ufak bir çizik bile almamıştı.
Zhongli iç çekti. Tabii ki Childe bu kadar erken pes etmezdi. Hatta Zhongli pes edeceğine bile içten içe inanmıyordu. Delusion'ını kullanmasına izin verdi. Ama Foul legacyi kullanmayı denediği anda-
Electro mızrağını sertçe kalkana çarpmasıyla kadim ejderhaya irkilmişti. "Sorun ne Zhongli? Sürekli dalıp gidiyorsun." Zhongli kalkanının arasında öylece dikilip dururken mızrağını geri çekip bir daha saplamaya çalıştı. "Sürekli savunmada kalacaksan bu bir dövüş olmaz Zhongli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahsız Çocuk / ZhongChi
FanfictionChilde, Zhongli'ye karşı kazanamayacağını biliyordu. Ne dövüşte ne aşkta... ne de olsa kendisi bir ölümlü, hoşlandığı kişi ise Archon'du. Ama en önemlisi kendisine karşı kazanamazdı. Ek olarak Liyue'ye de saldırmıştı. Ama yine de onunla tek seferlik...