ෆෆෆෆ
Aradan baya zaman geçtikten sonra içeriye genç bir çocuk girmişti...
Evet bu oydu sabah sahil kenarında yanlışlıkla çarptığım çocuktu. Çok yakışıklı olmuştu takım elbisesi uzun boyuna çok yakışmıştı...
Kafamı iki yana salladım ne düşünüyordum ben? Daha adını bile bilmiyordum. Kendine gel y/n tanımadığın bir çocuğun hakkında böyle konuşamazdin(yo konusursun)
Carlos yavaşça masaya doğru yürümeye başladı oda beni gödüğüne şaşırmış gibiydi. Önce bana baktı sonra tekrar babamgile döndü...
Herkese selam verip bosyer olan beni karşıma oturdu...bu gün karşılaştığım çocuğun babamın iş ortağının oğlu olmasını beklemiyordum...
Carlos bir süre bana baktı daha sonra konuşmaya başladı...
Carlos;selam nasılsın?
Bir an durdum bana mı diyordu? Şaşırmıştım ama sakin olmaya çalıştım...
Y/n;iyiyim sen?
Carlos; bende iyi...bu gün çok iyi tanışamamiştik ben Carlos valson(başka soyad bulamadım)
Carlos'un elinu tutum ve hafifçe sıktım...
Y/n;Memnun oldum bende y/n babam dan biliyorsundur zaten...
İkimizde elimizi geri çektim bir süre masada sadece babam ve carlos'un babasının iş hakkındaki konuşmasını dinledik..Daha sonra geç olduğu için gitmeye kara verdik babam ile restorantan çıktım ve arabaya bindik...
Tüm araba yolculuğu sesiz geçti. Neden bilmiyorum ama babam bir anda katılaşmıştı bana karşı hep nazik davranan babam nedense herşey güzel olmasına rağmen sert gibiydi...
Kısa süre sonra eve geldik eve girdim babam oturma odasına girdi bende yukarıya odama çıktım üzerime rahat ol an birşeyler giydim daha sonra aşağıya salona indim babamın karşısındaki koltuğa oturdum...
Ben oturduğunda babam bana döndü ve sanki birşey demek istiyormus gibiydi...daha sonra konuşmaya başladı...
Babuş;y/n seninle birşey hakkında konuşmam lazım. Ama hemen hayır deme bu fikri düşün...
Babamın diyeceği şey ilgimi çekmişti ve neden düşünmemiş istiyordu bu soyleyecegi şey neden bu kadar önemliydi ki?
Babuş;kızım Carlos u biliyorsun onunla evlenmeyi istiyorum. Böyle servetimize servet katicaz. Kararın ne olursa olsun onunla evlenmek sorundasin(got baba)
Kanım dönmüştü nasıl yani servet için babam beni daha yeni tanıştığım bir çocuğa satiryormuydu? Kabul edemezdim benim hayallerim vardı ve daha çok gençtim...
Y/n; Baba hayır beni evlendiremezsin para için beni satıyor musun? Nasıl bir insansın sen ya
Babam sinirlenmise benziyordu bağırmaya başlamıştı..
Babuş; Son kararım y/n evleniceksin dedim o kadar!Bu bölümde bu kadardı umarım begenmişsinizdir öptüm hepinizi
363 kelime*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-ZORLA EVLİLİK-
FanficBabası'nin işleri yuzunden Carlos ile evlenmek zorunda kalan y/n; Onun kılına zarar gelmesine izin vermeyen Carlos;