Yeni Hayat Ve Tanışma

180 54 0
                                    

Hastaneden ayrılalı 1-2 saat olmuştu.O hastanede bu kadar uzun kalmamın sebebi psikolojik destek görmemdi.Uzun uğraşlar sonucunda kendime gelebilmiştim.İlk gittiğim yer ailemin yanı  oldu.Onları o kadar çok özlemiştim ki ayrılamadım yanlarından.Gözde de artık benimle beraber bizim evde kalacaktı.Çünkü o eve her bakışımda ailem aklıma geliyor ve sinir krizi geçiriyordum.Önce ailem sonra sevdiğim adamdan yara almıştım.Ama en çok da beni Eymen yaralamıştı.Ben ona inanmıştım,güvenmiştim oysaki o beni düşmanımla aldattı. Azraya gelirsek benim okulun ilk gününden beri uyuz olduğum kızdı.Hep bizim ilişkimizi kıskandı.Sonunda da istediğine ulaştı.Demek Eymen'in beni sık sık aramamasının sebebi de buymuş.Neredeyse gittiğimizden beri en fazla 3 kez telefonla konuştuk.Her arayışımda işim var kapatıyorum diyip telefonu kapatmıştı.Bende aldırmamıştım meğerse Azra'nın yanında olduğundan konuşmuyormuş.Ne kadarda aptalmışım.Ama ayaktayım yılmadım,yılmayacağımda..

Şimdi bir karar aldım.Hayatıma yeniden doğmuş,hiçbir şey olmamış gibi devam edeceğim.Yeni yüzüm ve yeni hayatımla.Ben böyle düşünürken Gözde içeri girdi.Onunda 1 senesini çalmıştım.Benimle uğraşmaktan okula gidemedi.Sınavlardan da geçemeyince 1 sene tekrar etmek zorunda kaldı.Zaten annesi onu terk etmişti babası ve amcası vardı birde ben ona musallat olmuştum.

"Naber kankim.Biraz daha iyi misin ?"dedi Gözde."Evet kankilerin en güzeli iyiyim.İnşallah daha da iyi olacağım.İyi ki varsın.Sen olmasaydın ben ayakta duramazdım.Beni hayata tutturan ayağa kalkmamı sağlayan tek kişi sensin"dedim.O da ''Tabiki yanında olucam.Biz birbirimiz olmadan bi hiçiz.Sen nereye ben oraya.Biz yeri geldi beraber güldük şimdi de beraber ağlarız.''dedi. Sonra da "Bu arada kuzenim Bartu İstanbul 'a geliyor."dedi.                                                                                           "Aaaa iyi gözün aydın.Ne zamandır bekliyordun sanada değişiklik olur.Aranızıda yapabilseydim benden daha mutlusu olmazdı da.."dedi.

 Bende şu an yeni bir ilişki düşünmediğimi Eymen'in yaptıklarını düşündükçe deliye döndüğümü,unuttum desemde yaptıklarının bir türlü aklımdan çıkmadığını,artık hiçbir erkeğe güvenimin olmadığını söyledim.Oda da "Tamam canını daha fazla sıkmayacağım.Film izlemeye ne dersin?" diyince "Tamam olur  Gözdem"dedim.Film romantik komediydi.Biraz gülmek bana iyi geldi.Fakat sonlara doğru gözlerim  giderek kapanmaya başladı.

Yavaş yavaş açılmaya başladığında da  sabah olduğunu ve film izlerken uyuya kaldığımı anladım.Koltukta doğrulurken Gözde elinde kahvaltı tepsisiyle "Günaydın Uyuyan Güzel ,kahvaltın hazır"diyerek tepsiyi bana uzattı."Ne gerek vardı ben kendime hazırlardım.Bu arada akşam Bartu  buraya geliyor haberin olsun."                                                                                                    "Gelsin bakalım yetti kaç gündür Bartu da Bartu görelim bakalım bana ayarlamaya çalıştığın çocuk neyin nesiymiş :)" Gözdem gülerek ''Vayy değişim var galiba.Neyse ben çıkıyorum bebeğim. 1saate gelirim.''                                                                                                                                         ''Tamam canım sen işini yap bende mezarlığa gidip gelicem ''Dışarı çıktığımda hava biraz esiyordu.Galiba yağmur yağacaktı.Mezarlığa vardığımda elimdeki çiçeklerden birini annemin diğerini babamın mezarına koydum.Onları çok özlemiştim.Keşke o an hiç yaşanmamış olsaydı.Mutlu mutlu yaşasaydık.Ama işte kader...

Birden yağmur yağmur yağmaya başladı ve her yer göle döndü.Onlarla vedalaşıp koşarak eve doğru koşmaya başladım.Kahretsin telefonum da evde kalmış.Kesin Gözde meraktan ölmüştür.Üstümde sırılsıklam olmuştu.Tam karşıya geçecekken birden fren sesi duydum ve öylece kala kaldım. Az daha eziliyordum.Araba durmuştu.Kapı açıldı ve içinden 20li yaşlarda uzun boylu bir genç yanıma yaklaşıp "Dikkatli olsana az daha arabanın altında kalıyordun. Acelecisin galiba böyle koştuğuna göre. Atla da seni gideceğin yere bırakayım." 

 "Ne münasabet  ben  kendim giderim. ''diyerek yürümeye devam ettim.Bugün şanssız günümdeyim ki hiç taksi de geçmiyordu.

Az önceki araba yine yanıma yaklaştı ve "İnat etmede bin hasta olacaksın yoksa "dedi adını bilmediğim genç.Yağmurda giderek hızlanıyordu hem Gözde de merak ediyordu binmekten başka şansım yoktu ve arabaya bindim.Adresi söylediğimde ikimizinde aynı semte gitmemiz gerektiğini ögrendik. Yarım saate yakın vardık.Teşekkür ederek eve doğru yürüdüm.

Tamda tahmin ettiğim gibi Gözde meraktan ölmüştü.Girer girmez "Nerede kaldın sen.Bu üstünün hali ne sırılsıklam olmuşsun çabuk üstündekileri çıkart."Gözde hemen koşarak giymem için bana bir şeyler getirdi bende giydim.Sonra bana nerede olduğumu sordu bende mezarlığa gittiğimi söyledim. Gelirkende bir genç ile geldiğimi söyledim.Gözlerini açıp "Kim bu bizim bilmediğimiz genç" diye sordu.Tam ağzımı açacağım sırada kapı çaldı.Gözde kapıyı açıp "Hoşgeldin be kuzen bende seni bekliyordum çok özlemişim.''diye bağırmaya başladı.''Sorma kuzen ya siteyi karıştırmışım ondan geciktim''diye cevap verdi Bartu da.

Bende salonda oturmuş onların kapı konuşmalarını dinliyodum. Gözde o sırada ''Geç bak seni kimle tanıştıracağım." diyerek içeri girdi.Arkasından da o çocuk.Olamaz bu gerçekten  oydu.Arabasına bindiğim genç Bartuymuş.

   "Ama sen senn o çocuksun beni arabana alan "            

   "Sen de arabamın önüne atlayan kızsın"

    "Özür diledim ya dalmıştım."                                                                                                                                  

Gözde şaşkın şaşkın bizi izlemeyi kesip "Siz nereden tanışıyorsunuz?"dedi.Bende "Otur da anlatalım.''dedim.Olan biteni birlikte  Gözdeye anlattık.Gözde önce şaşırdı sonra da gülmeye başladı.Sonra kalkıp bize kahve yapmaya gitti. Neredeyse gece 2-3e kadar oturup konuştuk.Sonra yoldan gelmiştir yorgundur diye herkes odalara dağıldı.Bende şimdi camda yılďızları seyrediyorum.Her akşam onlara bakarak uyuyorum....

MULTİMEDİA:BARTU

AŞK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin