BEN MİRAY DEĞİLİM

178 54 0
                                    

Saatin çalmasıyla yerimden sıçradım.Bugün Gözdeyle beraber Bartuyu Bebek Sahili'ne götürecektik.Ordan da Caffe Neroya gidicektik .Hazırlanıp hemen mutfağa indim.Biz kahvaltıyı hazırlarken Bartu geldi.

"Ooo hamaratlıklarını yine gösteriyorsun Gözde.Herkese günaydın."
"Sağol canım.Sanada günaydın."
"Sende geliyorsun değil mi Gözde?"
"Tabiki bensiz olur mu."
 Kahvaltıdan sonra biraz sohbet ettik. Bartu yurt dışındaki hayatını falan anlattı.
"Ben hazırlanmaya çıkıyorum" dedim ve yukarı doğru çıktım.Off çok kararsızdım. Dolaptan fuşya elbisemi çıkarttım. Altınada siyah topukluları giydim mi tamamdır. Saçlarımı da düzleştirip aşağı indim.Gözde de hangi ara kalkıp giyindiyse mavi bluzunu ve altına siyah şortunu giymiş.Harika görünüyordu.

"Çok tarz olmuşsunuz Gözde Hanım."                                                                                                                          ''Ya sana ne demeli şahanesin''

Biz böyle konuşurken Bartu geldi ''İkiniz de harikasınız kızlar''dedi.

Bartu'nun arabasına binip anlaştıgımız gibi Bebek sahiline ilerledik.Sahilin havasını içimize çekip Caffe Neroya geçtik.Bu mekan beni duygulandırmıştı.Çünkü Eymenle ve bütün kızlarla okuldan sonra buraya gelirdik.Çok da eğlenirdik.Aklıma kızlar geldi.Acaba şimdi ne yapıyorlardır.

"Kalkalım istersen iyi görünmüyorsun."dedi Gözde.Gerçektende iyi değildim.
"Olur.Burası beni eskilere götürdü."dedim.
Tam kalkarken Sanem'i gördüm.Hiç değişmemişti.Bizim grubun en neşelisiydi o.Çok iyi anlaşırdık.Ama kazadan sonra görüşememiştik.Gözde Sanem'i görür görmez "Sanem" diye bağırdı.Sanem arkasını dönüp gülümseyerek bizim masaya doğru ilerledi.
"İnanmıyorum Gözde" diyerek Gözdeye sarıldı.

Biran yüzümün değiştiğini ve beni tanıyamayacağını düşündüm.O an içimden ağlamak gelsede kendimi tutmaya çalıştım.Yıllardır görüşmüyorduk.Gerçi olaylardan aklıma bile gelmemişlerdi.Telefon numaramı da degistirmiştim. Aramışlardır belki.

Sarılmaları bitince "Nerdesiniz siz kaç yıldır görüşemiyoruz.Kızlarda merak etti.Numaralarınızıda değiştirmişsiniz ,ulaşamadık bir türlü."
"Evet haklısın kaç yıldır görüsemiyoruz .Telefon numaramı değiştirdim.Yenisini veririm bi ara.
"Bu arada Miray nerede?Siz hep beraber takılırdınız."Birden Gözde bana baktı.
"Mirayy... ''sözünü keserek "Aaa Gözde bizi arkadaşınla tanıştırmayacak mısın ?"dedim.Gözde anlamamış bir şekilde bakıyordu.
"Merhaba ben... ben Masal sende Sanem olmalısın."
"Evet.Tanıştığıma memnun oldum.Yalnış anlamazsan sen kimsin ilk defa görüyorumda"
"Benn.. Bartu 'nun sevgilisiyim." Bartu birden şaşırmış gözlerle bana baktı.
"Aaa Bartu sen ne ara geldin.Hayırlı olsun."
"Ben mi  şeyy daha dün geldim.Sağol."
Sanem "Eeee Miray nerde Gözde."
Hemen lafa girdim."Miray yurtdışına gitti.Gözde gidişine çok üzüldü.Bir an aklına girince duygulandı.Ondan cevap veremiyor.''dedim.

"Neee inanmıyorum neden bize söylemedin Gözde ?"
"Aniden karar aldı ondan söylemeye fırsat olmadı."
"Anladım.Neyse benjm işim var.Yarın hep beraber bize gelinde konuşalım."
"Tamam.Görüşürüz.

Sanem uzaklaşınca Gözde "Ne yaptın sen Miray.Neden öyle dedin?
"Öyle demem gerekti.Herkes beni Masal olarak bilecek Miray'ı da yurt dışında.Artık ben eskisi gibi değilim olamam da.Aklıma birden sorunca Bartu'nun sevgilisiyim demek geldi.Özür dilerim Bartu ama senide bu oyuna kattım.Herkes bizi sevgili olarak bilecek.Bu oyun ben bitti demeden bitmeyecek.Anlaşıldı mı ?Zor olsada bunu yapmalıyız."
"Senin yanındayım.Sen nasıl istersen öyle olsun ''dedi Bartu ve Gözde.

Evet bu oyun ben bitti diyene kadar devam edecek.Ben Masalım Miray değil....

MULTİMEDİA:MİRAY VE EYMEN(MİRAY'IN ESKİ YÜZÜ)

AŞK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin