PARTİ

217 23 1
                                    

Sabah uyandım.Her zamanki gibi kahvaltı hazırdı."Günaydın herkese"
"Sanada günaydın cnm" Tam masaya oturuyorken Gözde'nin telefonu çaldı.Arayan Sanemmiş.Gözdeye bu akşam Bora'nın doğum günü olduğunu ve onunda yanında gelmesini istediğini söyledi.Gözde ısrar etsede dün hemen kaçtığımız için gelmesi gerektiğini söyledi.Gözde mecburen kabul etmek zorunda kaldı.

"Bartu bu Bora Gözde'nin platonik aşkıydı.Gidip sevdiğini söylemişti ama Bora onun güzel olmadığını ve kız arkadaşının olduğunu söylemişti." "Ahahahhh"diye güldü Bartu."Mirayyyyy "diye kızdı Gözde.Biz Bartuyla kalacaktık o da gitcekti.Gözde sinirlenip kapıyı vurarak dışarı çıktı.O nasıl kapı kapatmaktır resmen kapı kırıldı sandım.

"Eee Miray biz napıyoruz bu akşam?"
"Valla sen ne yaparsın bilmiyorum ama ben dinlenicem."
"Bende film izleriz diye düşünmüştüm."
"İzlerdik ama çok yorgunum.Başka bi gün hep beraber izleriz."
"Peki tamam."
"Bende masayı toplayıp çıkıyorum."
"Tamam."

Masayı toplayıp dışarı çıktım.Hava bugün çok güzeldi.Nereye gideceğim konusunda hiçbir fikrim yoktu.Çünkü gidecek kimsem yoktu.En iyisi Gözde'nin yanına gitmekti.Nerde olduğunu öğrenmek için Gözdeyi aradım.

"Alo napıyorsun güzellik?"
"Alışveriş yapıyorum.Kendime şık birşeyler bakıyorum."
"Bende sıkıldım.Yanına geleyim mi?"
"Gel olur.Cevahir Avm de seni bekliyorum.Sakın gecikme."
"Hemen taksiye atlayıp geliyorum."

Avmye gelince Gözdeyi buldum.Akşam için kendine birşeyler bakıyormuş.Bende o kabindeyken kendime birşeyler bakıyordum.Kendime bir bluz,kot pantolon ve şort beğendim.Gözdeye de gösterip alacaktım.Arkamı döndüğumde şok oldum.

"İnanmıyorum Gözde bu sen misin?"
"Evet benim nasıl olmuşum."
"Harika olmuşsun.Çok çok güzelsin."
"Sağol o senin güzelliğin."
"Bora kesin sana aşık olur."
"Mirayyy!"
"Tamam sustum."

Elbiseyi alıp Avm den ayrıldık.Eve vardığımızda Bartu evde yoktu.Bizde karşılıklı oturup kahve içtik.Sohbet ettik akşam olacaklardan beni mutlaka haberlendirecegini söyledim.Gözde hazırlanmak için odasına çıktı.Bende tek başıma oturuyordum.Birden kapı çaldı.Kapıyı açınca karşımda Bartu vardı.Akşam için film almaya gitmiş.

"Merhaba.Kuzi nerede?"
"Odasında hazırlanıyor."

Tam biz konuşurken merdivenden ayakkabı sesi geldi.Ve işte Gözde de görüldü. "İnanmıyorum bi insan bu kadar mı güzel olur"dedi Bartu."Sağolun teşekkürler.Ben kaçıyorum by by." Gözde gidince Bartu sinema izlemeye başladı.Bende odamda dinlenmek için yukarı çıktım.Bakalım yarın neler olacak

....

Birisinin omzumu silkeleyip "Mirayy uyan uyan."demesiyle uyandım.Meğer gece 02.00 de beni uyandıran Gözdeymiş.
"Kızım sen iyi misin neler oluyor bu saatte beni uyandırıyorsun?"
"Ayyy sen gelince bana olanları anlat demedin mi bende anlatmaya geldim hadi kalk."
"Gündüz anlatılmıyor mu ?"
"Peki madem ben gidiyorum sen uyumana devam et."
"Yaaa dur gitme hadi anlat bakalım."
"Bak şimdi öncelikle ben partiye girdiğim sırada müzik başladı bende ritme göre merdivenlerden aşağıya indim."
"Vovv süper giriş olmuş."
"Dur bölme."
"Tamam sustum."
"Gözlerim Bora yı aradı ama ortalıķta yoktu."
"Nasıl kendi doğum gününe gelmemiş mi?"
"Miray bi sus anlatıyorum."
"Offf ne yapayım hızlı anlat sende."
"İnince Sanem'in yanına ilerledim.Beni çok beğendiğini başta tanıyamadığını söyledi.Bende sağol o senin güzelliğin dedim.
"Bora nerde diye sordum oda kız arkadaşıyla tartıştı dedi.Biz böyle konuşurken herkes dans ediyordu.Tam o sırada biri belimden tuttu.Yüzümü arkaya çevirdiğimde onu gördüm Borayı."
"Ayyy ne romantik."
"Ama beni görünce tanıdı.Sonra dans ettik konuştuk doğum gününü kutladım falan."
"Ne yani bu kadar mı?"
"Partiden sonra beni evime bırakabileceğini söyledi.Bende kabul ettim.Arabadan inerken bana çok güzel olduğumu bana hayran kaldığını söyledi.Yıllar önce söylediklerinin hata olduğunu anlattı."
"Eee sonra ne oldu?"
"Beni öptü."
"Neee inanmıyorum.Sen ne yaptın peki?"
"Utancımdan onu itip arabadan indim ve koşarak yanına geldim."
"Allahım ya ."
"Neyse ben yatmaya gidiyorum.İyi geceler."
"İyi geceler ."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin