İşten dönen genç yorgunlukla kanepeye attı kendini. İlk önce beyaz gömleğinin kollarındaki düğmeleri ardından boynundan başlayarak 4-5 tane düğmesini açtı.
Televizyona baktığında ise kumandanın yan koltukta olduğunu gördü. Söverek yerinden kalktı ve koltuktaki kumandayı alarak kırmızı tuşa bastı.
"Hayır yani küçük bir yazıyı yanlış yazdım gelmiş tekrar yaz şerefsiz herif senin kölen miyim ben bide patron olcak başımıza. "
Altay ofisteki bugünki olayları düşünerek koca bir of çekti ardındanda kanallarda gezmeye başladı.
Kanallardaki sıkıcı aşk, romantik, mıç mıç dizileri atlayarak ilerliyordu. En sonunda dizilere katlanamayarak asla doğru ve objektif olmayan haber kanallarını açtı. Çoğu yalan haber kanallarını gezdikten sonra sıkılıp rastgele bir kanalda durdu.
Sıkıcı haberleri izlemicekti tabiki elini cebine atıp almak için aylarca çalıştığı yeni telefonunu açtı. Sosyal medyalarda boş boş gezebilirdi artık.
"Ya abla git tek başına hazırlan niye birlikte hazırlanıyoz, küçücük bebeğe bak benden fazla kazanıyor çocuğun bir günlük alışverişi benim 6 aylık maaşım şuna bak. "
Telefonundaki videolara yorum yaparken haberdeki yazı dikkatini çekmişti.
"Günlerdir aranan seri katil tekrardan İstanbul sokaklarında."
Güvenlikle alakalı hiçbir sıkıntımız yok diye geçirdi içinden genç. Daha fazla bu saçma olaylara katlanamayarak kumandanın kırmızı tuşuna basıp televizyonu kapattı ardından kanepede doğruldu.
Gözlüğünü önündeki sehpaya bırakarak elleriyle yüzünü sıvazladı ve aniden kalkarak küçük evinde kendi odasına doğru yol aldı.
İlk önce bir kaç düğmesini çıkarttığı gömleğini çıkartıp mutlulukla Fenerli sweatini ardından da pantolonunu çıkartıp siyah bir eşofman giydi. Şuan dünyada ondan mutlusu yoktu.
Akşam yemeği için mutfağa geçip dolabın kapağını açtı. Maaşı yatmadığı için dolap bomboştu.
Arkalarda kalan kaşar peynir ve domatesi alıp dolabı kapattı. Kendine küçük bir sandiviç yapıp telefonundan youtubeye girdi. Hiçbir şey bulamayınca Netflix i açıp Breaking Bad izlemeye başladı.
Altaydı o korku filmlerine ayrı zaafı vardı en sevdiği birinci şey futbol ikinci şey ise korku filmleriydi her zaman.
Yemeğini bitirip tabağını musluğa koydu ve yatak odasına yöneldi. Evet bir tık küçüktü ama oda ona yetiyordu.
Orda biraz daha dinlendikten sonra tekrar oturma odasına geçip laptopunu masaya koydu. Yanına ise Fenerbahçe logolu kupasını koyduğu kahvesini aldı işte şimdi sabaha kadar yazı yazma vaktiydi.
Altay ünlülerle yapılan röportajları yazıyordu. 2 senedir Metin yazarıydı ve genç bu işi çok seviyordu. Sevdiği ünlülerin, futbolcuların röportajlarını okuma vakti oluyor ve bunu bir yandan da işine döküyordu.
Saat sabah 4'ü gösteriyordu. Hava kış olduğundan hemen kararıyordu. Esneyerek camın önüne geçti yaklaşık 5 saattir yazılarla uğraşıyordu.
Kestirmek için kanepeye uzandı. Yarım saat sonra zilin çaldığını duydu. Bu saatte kim diye düşünürken kapı deliğinde bir sima belirdi. Uykulu ve gözlüksüz olduğundan tam seçemiyordu yüzünü.
"Uyan prenses şimdi saklambaç vakti."
☆
☆☆
☆☆☆
ÇXŞCÖCĞÖCCŞÖC
Ben ve yine gereksiz kurgumşa merhabalar haddi iddiaya girelim ben bu kurguyu ne zaman silcem
Bu saatte okunmicak ama olsunn
Şimdiden iyi geceler güzelliklerrr
YOU ARE READING
1 Numaralı Katil-Altay'Uğurcan
Fanfic1 numaralı katil ve onun 1 numaralı takıntılı olduğu çocuk. Altay Bayındır'Uğurcan Çakır