𝐶ℎ𝑎𝑝𝑡𝑒𝑟 2

3 0 0
                                    

𝐴𝑠 𝑎 𝑚𝑜𝑛𝑡ℎ 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑦 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑤 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑙𝑜 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑒𝑎𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑛𝑗𝑢𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛’𝑡 𝑎𝑠𝑘 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑜𝑟𝑚𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑠𝑘 𝑡𝑜 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑆𝑎𝑛𝑒𝑚𝑖 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑤𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛. 𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑙𝑜 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑖𝑠ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑔𝑜 𝑜𝑛 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑜𝑖𝑐𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑡𝑒𝑓𝑢𝑙 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑦𝑜𝑢’𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑢𝑛𝑡 . 𝐸𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑡𝑎𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑙𝑜 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑡𝑖𝑙 𝑜𝑛𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑖𝑐𝑢𝑙𝑎𝑟 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑎 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑎 𝑠𝑢𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢, 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑐𝑦𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑟𝑢𝑠𝑡𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑, 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑖𝑙 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢. 𝑌𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑤 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑐𝑟𝑎𝑤𝑙𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛 𝑎 𝑠𝑤𝑖𝑓𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑒. 𝑌𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑐𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠𝑛’𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑛 𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔. “𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑛’𝑡 ℎ𝑢𝑟𝑡 𝑚𝑒. 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒.” 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑝𝑎𝑡ℎ𝑒𝑡𝑖𝑐. “𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑢𝑛𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑.” 𝑊𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑗𝑢𝑚𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑔ℎ 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑜 𝑐𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑒𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑐𝑟𝑎𝑤𝑙 𝑎𝑤𝑎𝑦. 𝑊𝑖𝑡ℎ𝑖𝑛 𝑎 𝑠𝑝𝑙𝑖𝑡 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑐𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓𝑓 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑔𝑎𝑚𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑜𝑓𝑓. “𝑆𝑜 𝑐𝑟𝑢𝑒𝑙!” 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑐𝑟𝑦 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑟𝑎𝑐𝑘𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑤𝑜 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑤 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛. 𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑤𝑢𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑐𝑦𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑢𝑡 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑠 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑙𝑖𝑐𝑒 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑢𝑐ℎ𝑖𝑤𝑎 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑏𝑙𝑎𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑦 ℎ𝑢𝑛𝑑𝑟𝑒𝑑𝑠 𝑓𝑒𝑒𝑡 𝑎𝑤𝑎𝑦. 𝑌𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑎  𝑔𝑙𝑖𝑚𝑝𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑜 𝑙𝑜𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑏 𝑎 𝑏𝑟𝑎𝑛𝑐ℎ 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑠𝑙𝑎𝑚𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑎𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑒𝑒𝑡. 𝑌𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑎𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑛𝑒𝑤 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑗𝑖𝑛𝑔𝑙𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑚𝑒𝑡𝑎𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑛𝑜𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑖𝑛𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑗𝑢𝑚𝑝𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑠 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑛𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔. “𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘? 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑠𝑜 𝑓𝑢𝑛.” 𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑒. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑣𝑒𝑟𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠….ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑝𝑝𝑒𝑟𝑚𝑜𝑜𝑛 4 𝑦𝑜𝑢’𝑣𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑡 𝑎𝑛 𝑢𝑝𝑝𝑒𝑟𝑚𝑜𝑜𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑢𝑝𝑝𝑒𝑟𝑚𝑜𝑜𝑛 6 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑠𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑓𝑒. “𝑆ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝐼 𝑑𝑒𝑠𝑝𝑖𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑒𝑒𝑝𝑙𝑦.” 𝑌𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑟𝑒𝑑 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑔𝑟𝑦 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑛𝑢𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑤𝑖𝑛𝑠. 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑙𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑝 “𝐺𝑜𝑜𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑠𝑒𝑝𝑎𝑟𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜.” 𝐻𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑐𝑦𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑓𝑢𝑙 𝑖𝑓 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑛𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑑𝑖𝑒𝑑 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑢𝑝𝑝𝑒𝑟 6, 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑛𝑜 𝑑𝑜𝑢𝑏𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 𝑢𝑝𝑝𝑒𝑟 4 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠. “𝑆ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝.” 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑓𝑓 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑎𝑚𝑚𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑓𝑓 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑡𝑜 𝑗𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑓𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔. 𝐿𝑢𝑐𝑘𝑖𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑑𝑔𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑐𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑗𝑢𝑚𝑝 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑤𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑈𝑐ℎ𝑖𝑤𝑎 𝑤𝑒𝑎𝑝𝑜𝑛 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑏𝑙𝑎𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝑌𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑏𝑟𝑎𝑛𝑐ℎ 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛’𝑡 𝑔𝑜 𝑓𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑓𝑓 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑎𝑚𝑚𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒𝑛’𝑡 𝑙𝑢𝑐𝑘𝑦 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 ℎ𝑖𝑡 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑗𝑜𝑙𝑡. 𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛’𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑛𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑. “𝑆ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢, 𝑙𝑒𝑡'𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦.” 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑐𝑜𝑤𝑙. “𝐶𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛, 𝑙𝑒𝑡'𝑠 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑓𝑢𝑛 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑤𝑒 𝑘𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑒𝑟, 𝑖𝑡'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑓𝑢𝑛 𝑤𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑜𝑤 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑡𝑡𝑎𝑐𝑘𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑑𝑔𝑒.” 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑡𝑜 𝑠𝑐𝑜𝑤𝑙 𝑚𝑜𝑟𝑒. “𝑁𝑜, 𝑊𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑓𝑓 𝑛𝑜𝑤.” 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑔𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑑𝑒𝑎 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑 𝑝𝑎𝑠𝑠 𝑜𝑢𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜. 𝐼𝑡 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑚𝑢𝑠𝑐𝑙𝑒 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑠𝑙𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑟𝑎𝑡𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑐𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑠𝑎𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 (𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦) ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑎𝑖𝑑 𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. “𝑆ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛’𝑡 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑙𝑜𝑛𝑔, 𝑚𝑎𝑛 𝐼 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑜𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑓𝑢𝑛.” 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑖𝑛𝑔. “𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑖𝑛𝑝𝑢𝑡 𝑤𝑎𝑠𝑛’𝑡 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑, 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑠ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝.” 𝑆𝑒𝑘𝑖𝑑𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑘𝑛𝑒𝑒𝑙𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑎 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑟𝑎𝑐𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑎 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑐𝑒. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑛 𝑎 𝑠𝑝𝑙𝑖𝑡 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑆𝑐𝑦𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑐𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑛 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝐾𝑎𝑟𝑎𝑘𝑢 𝑡𝑜 𝑠𝑙𝑖𝑐𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑒𝑐𝑘. “𝑊𝑒𝑙𝑙 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑎𝑘 𝑎𝑠 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒.” 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑈𝑐ℎ𝑖𝑤𝑎 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛 𝑡𝑜 𝑏𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑤𝑎𝑦. 𝐿𝑢𝑐𝑘𝑖𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑜𝑑𝑔𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑡𝑡𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟 𝑏𝑒𝑠𝑖𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑐𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑗𝑢𝑚𝑝𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑖𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 𝑡𝑤𝑜 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑑𝑒𝑡𝑎𝑖𝑙𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒. 𝐸𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑏𝑖𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑠𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑚𝑢𝑙𝑡𝑖𝑝𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛’𝑡 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒.

𝑂𝑢𝑟 𝐾𝑢𝑛𝑜𝑖𝑐ℎ𝑖 (𝐻𝑎𝑛𝑡𝑒𝑛𝑔𝑢 𝑐𝑙𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑥 𝑈𝑧𝑢𝑖'𝑠 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒Where stories live. Discover now