𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑈𝑧𝑢𝑖 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 3 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑦𝑜𝑢. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 13 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑑 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑛 𝑛𝑜𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑢𝑝𝑡𝑒𝑑. 𝑌𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 𝑤𝑖𝑓𝑒𝑠. 𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛’𝑡 𝑔𝑒𝑡 𝑚𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 3 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑎𝑛𝑑𝑜𝑚 𝑐𝑙𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛’𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑘𝑛𝑜𝑤. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑠𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑜𝑛 𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 ℎ𝑒'𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝑛𝑜𝑡. 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒. 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑠𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑢𝑛𝑖𝑓𝑜𝑟𝑚 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑀𝑖𝑡𝑠𝑢𝑟𝑖 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑣𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛’𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑜𝑤 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑘𝑖𝑟𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑖𝑡 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑙𝑜𝑛𝑔𝑒𝑟. 𝐻𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑜𝑡𝑠𝑡𝑒𝑝𝑠 𝑜𝑓 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑠𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑔𝑜 𝑜𝑛 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚. 𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒𝑛’𝑡 𝑎 𝑠𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑛𝑖𝑛𝑗𝑎 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑠, ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠𝑛’𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑜𝑟𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛. 𝑌𝑜𝑢 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑎 𝑠𝑐𝑦𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑒𝑎𝑝𝑜𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑏𝑟𝑎𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑎 ℎ𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜 𝑢𝑠𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝑈𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑡𝑎𝑖𝑛𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑖𝑐𝑡 𝑎𝑟𝑐 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑎 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑎𝑟 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑡𝑎𝑖𝑛𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑖𝑐𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 5𝑡ℎ 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑠𝑜𝑙𝑜 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑏𝑎𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑠𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑛𝑥𝑖𝑒𝑡𝑦 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑓 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑎𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑒𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑐𝑟𝑜𝑤 𝑐𝑖𝑟𝑐𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢. “𝐵𝑎𝑐𝑘 𝑢𝑝 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑡𝑎𝑖𝑛𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑖𝑐𝑡! 𝐵𝑎𝑐𝑘 𝑢𝑝 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑡𝑎𝑖𝑛𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑖𝑐𝑡 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑤!” 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑡. 𝑌𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑖𝑣𝑒. 𝑂𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑔𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑚𝑜𝑢𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑢𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑟𝑜𝑦𝑒𝑑; 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑎𝑛 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑡𝑎𝑖𝑛𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑖𝑐𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒. 𝑁𝑜……𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑏𝑎𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑠𝑛𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑎𝑟𝑐ℎ 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦 𝑠𝑖𝑔𝑛 𝑜𝑓 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑡𝑒𝑓𝑢𝑙 𝑓𝑜𝑟 𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 ℎ𝑎𝑑 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑛𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑠𝑠 𝑎𝑡 𝑆𝑢𝑚𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑢𝑛 𝑡𝑜 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔. 𝑅𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒𝑑, 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑛𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑙𝑜𝑠𝑡 ℎ𝑖𝑚. 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛’𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡. “𝐼'𝑚 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑖𝑛𝑔. 𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒'𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑛𝑜 𝑤𝑎𝑦 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡. 𝐼'𝑚 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡” 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦. 𝑊𝑎𝑠 𝑖𝑡 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑑𝑖𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑠𝑒? “𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑏𝑒 𝑟𝑖𝑑𝑖𝑐𝑜𝑢𝑙𝑠. 𝐼 𝑟𝑒𝑓𝑢𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡.” 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑙𝑘.”𝐴𝑠 𝑖𝑡 𝑖𝑠, 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑠𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑢𝑠 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑝𝑜𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑎𝑙. 𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒'𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎 𝑣𝑎𝑐𝑎𝑛𝑡 𝐻𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎 𝑠𝑝𝑜𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑅𝑒𝑛𝑔𝑜𝑘𝑢’𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑒.” 𝑌𝑜𝑢 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑑𝑟𝑜𝑝 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑎𝑚𝑒. 𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑅𝑒𝑛𝑔𝑜𝑘𝑢 𝑑𝑒𝑒𝑝𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑒𝑒𝑝𝑙𝑦 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑤 𝑔𝑜𝑛𝑒. “𝐸𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑠 𝑢𝑛𝑖𝑛𝑠𝑝𝑖𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑎𝑙𝑙. 𝐵𝑎𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑜𝑛 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑒.” 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑝𝑠𝑒𝑡 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑢𝑟𝑢𝑝𝑝𝑒𝑑. “𝑁𝑜𝑝𝑒; 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑜’𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑜𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑎𝑙 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑢𝑟𝑒.” 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑀𝑎𝑘𝑖𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑆𝑢𝑚𝑎 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑒𝑙𝑏𝑜𝑤 𝑀𝑎𝑘𝑖𝑜 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒. “𝑇ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑔𝑢𝑦 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑡𝑒.” 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖𝑠' 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑡. “𝐻𝑒𝑦….𝑁𝑜 𝑤𝑎𝑦. 𝑇ℎ𝑒𝑛, ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑣𝑖𝑣𝑒𝑑, 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑡𝑡𝑙𝑒? 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑛𝑗𝑖𝑟𝑜 𝐾𝑎𝑚𝑎𝑑𝑜.” 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠𝑢𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑣𝑖𝑣𝑒𝑑, 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑏𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑏𝑒𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑒'𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟. “𝐴𝑙𝑠𝑜 𝐼’𝑚 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑌/𝑁 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑦 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎.” 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚. “𝑀𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑤 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎? 𝐼 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝐼’𝑚 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎 ℎ𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎.” 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛. “𝑂𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎 ℎ𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎 𝑌/𝑁 𝑜𝑟 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝐿𝑜𝑟𝑑 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛’𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑖𝑡.” 𝑀𝑎𝑘𝑖𝑜 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑝𝑢𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟. “𝑌𝑜𝑢’𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 50 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑏𝑦 𝑛𝑜𝑤.” 𝑆𝑢𝑚𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑙𝑒𝑠𝑠 𝐻𝑎𝑠ℎ𝑖𝑟𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑢𝑑 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑜𝑑𝑑𝑒𝑑. “𝐴𝑙𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝐼 𝑝𝑟𝑜𝑚𝑖𝑠𝑒 𝐼’𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛.” 𝐻𝑒 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑡 “𝑁𝑜𝑡 𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑠 𝑚𝑒, 𝐼'𝑚 𝑎 𝑔𝑜𝑑 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑙𝑙.” “𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎 𝑔𝑜𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛’𝑡 𝑟𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒.” 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚. “𝑁𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖.” 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑛𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢. 𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑤𝑒𝑎𝑝𝑜𝑛 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑣𝑒𝑠 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑒𝑑 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑔𝑜𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑒𝑑 𝑡𝑒𝑛𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑙𝑖𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑙𝑜𝑠𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑦𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑡𝑒𝑓𝑢𝑙 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛’𝑡 𝑙𝑜𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑓𝑒 ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑢𝑝𝑝𝑒𝑟𝑎𝑛𝑘 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡.
-------------------------------------------------------------
𝐻𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑑𝑒𝑎 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑓 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑝𝑢𝑡 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘.
YOU ARE READING
𝑂𝑢𝑟 𝐾𝑢𝑛𝑜𝑖𝑐ℎ𝑖 (𝐻𝑎𝑛𝑡𝑒𝑛𝑔𝑢 𝑐𝑙𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑥 𝑈𝑧𝑢𝑖'𝑠 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒
Fanfic𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛𝑠 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑙𝑦 3 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑖𝑚. 𝑌𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑜𝑟 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑟𝑎𝑙 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑛 **𝐷𝑖𝑠𝑐...