"......කොල්ලන් ඈ පස්සේ...
(ඈ පස්සේ)
බැල්මෙන් තිගැස්සේ...
(ති....ගැස්සේ)
තෙමෙනවා මං වැස්සේ...
(මං වැස්සේ)
මැවෙනවා රූ ඒ පස්සේ....
(ඒ පස්සේ)
කොල්ලන් ඈ පස්සේ...
(ඈ පස්සේ)
බැල්මෙන් තිගැස්සේ...
(තිගැස්සේ)
තෙමෙනවා මං වැස්සේ...
(මං වැස්සේ)
මැවෙනවා රූ ඒ පස්සේ....
(ඒ පස්සේ)
රූ සිරී සිරී සිරී....
මා මත් වුනාවේ...
දෑස පේන මානේ...
දෙව් ලොව මැවෙද්දී.........""නවත්ත ගනිල්ලාකො බන් පොඩි , චුටී තමුසේලා දෙන්නා කට වහනවාද නැත්තම් දෙන්නත් එක්කම කාර් එකෙන් එළියට දාන්නද.....
අනික විශාල් තමුසේගේ වයස කියද ආ....පොඩි එකේක්ද මුන් එක්ක පිස්සු නටන්නේ .....ඒ චුටී නවත්තපල්ලා ඔය කොනිත්ත ගන්න එක.....
අම්මී .....ඔයත් ඔය පැද්දේන එක නවත්තන්න මේක ක්ලබ් එකක් නෙමේ කාර් එකක් ......"
පොඩි කන් පැලෙන්න රෙඩි එක දාගෙන මදිවට ඒකේ පද හයියෙන් කියන්න ගද්දී අතුරු සහයට චුටී වගේම විශාලයා (පස්සේ යි වැස්සේ යි )ගන්න ගත්තා ......
ඒ අස්සේන් අම්මිත් මෙච්චර හිර වේලා ඉදිද්දීත් කාර් එක අස්සේ නටන්න ගත්තා අත්පොඩි ගහන්න ගත්තා...... එකනම් හරියට මදුරුවෝ තලනවා වගේ හැබැයි .....
කන්දේක කීන් ගානවා මේ කන් කරච්චලේට......
හැබැයි අදනම් මම විතරක් නෙමේ මේ සොමිය එපා වේලා වුන්නේ.... සුද්දාත් හිටියේ දාහට අරන් සීයට දීලා වගේ මුඩ් එකකින්......
"රන් ඔයා වගේ මුණ එල්ලන් බකුසෙක් වගේ ඉන්න අපිට බෑනේ පුතේ ......කන්න ඕනා බොන්න ඕනා චිල් එකේ ඉන්න ඕනා......
අනික ඔයාගේ ඩැඩි ලග ඉද්දී මෙහෙම බෑනේ .....සෝ ජොයින් විත් අස් ඇන්ඩ් එන්ජොයි හැඩ්සම් ......
සුදු පුතා ඔයත් ඔහොම රන් ගේ අනික් භාගේ වගේ නොයිද අපිත් එක්ක ජොයින් වෙන්න මේක පොඩි ෆැමිලි පික්නික් එකක්නේ සුදු පොඩ්ඩක් ආතල් එකක් ගන්න ....."