Tidur dalam kesakitan bukan tapi berjaga dalam kesakitan, aku langsung tak dapat tidur satu malam sebab tahan sakit, batang aku lagi yang tak berhenti untuk cuba tegak dalam cage ni, aku bangun selepas mendengar alarm telefon ku lalu terus masuk ke tandas untuk mandi. Pagi nya aku bersiap untuk pergi ke kelas tapi sebelum itu aku terpaksa membuat video masih memakai chastity dan nipple clip lalu memakai pakaian untuk pergi ke kelas gunting rambut itu, nasib lah aku dibenarkan untuk membuka ballgag itu satu malam mulut ku kebas pakai benda tu. "Berjaga satu malam ke, rah betul mata kau" baru sahaja turun dari tangga Bos Chairil terus menegur ku, "tak lah Bos cuma asyik terbangun2 sebab..." belum habis aku bercakap kawan Bos Chairil datang dengan membawa kereta, "jom C kita pergi" "hai budak" kata nya selepas melihat aku bersama Bos Chairil, "jom Syazwal akan bawa kita pigi kelas kau" kata Bos Chairil lalu masuk ke dalam kereta, aku pun mengikuti Bos Chairil masuk kereta dan duduk di belakang sementara Bos Chairil berada di depan dengan Syazwal. Dalam perjalanan aku hanya dia dan melihat ke luar kereta tapi aku perasan c Syazwal ni asyik tengok aku dari cermin pandang belakang, sampai sahaja aku keluar dan mengucapkan terima kasih kepada mereka, "nanti call aku kalau dah habis kelas" kata Bos Chairil kepada ku, aku hanya mengangguk kan kepala ku, "bye budak, enjoy you class" terus mereka berlalu pergi, c Syazwal tu pelik lah nampak lembut tapi muka dan badan macam lelaki sejati.
Selama dalam kelas aku agak terganggu dengan chastity ni dan paling teruk masa pigi tandas, aku dah tak boleh kencing berdiri macam sebelum2 ni, aku terpaksa kencing duduk sebab takut air kencing aku akan terkena seluar dan rasanya sangat pelik bila kencing dalam cage, dipertengahan kelas tepatnya selepas makan tengah hari aku dapat mesej dari Master Carl, mahu tak mahu aku terpaksa balas sebab takut kejadian semalam berulang lagi, "budak, pergi tandas sekarang dan video call aku sekarang juga" padahal baru habis rehat, terpaksa aku keluar dari kelas minta izin ke tandas walaupun kena marah time2 ni juga nak ke tandas. Bila dah sampai tandas aku memakai earbuds dan meletakkan telefon aku dekat atas tandas duduk itu, "buka baju dan seluar kau aku nak tengok tubuh badan yang sedang terseksa tu" tanpa berkata apa2 aku terus membuka pakaian ku sehingga berbogel, terserlah puting aku sayang sangat merah hampir membiru kerana terlalu lama memakai nipple clip itu dan chastity yang mengurung batang kemaluan ku, "bagus masih pakai tapi aku nak tanya sejak bila aku suruh pakai seluar dalam?" terkejut aku bila dia tanya soalan tu, "nampaknya seseorang perlu di hukum sekarang" aku pun merayu2 untuk tak menghukum ku sekarang tapi Master Carl tetap mahu menghukum ku, "buka nipple clip aku" bingung dengan arahan nya, ni hukuman kah nak bagi aku lega, aku membuka clip itu dengan perlahan dan puting aku sangat2 sakit, "sekarang gentel puting kau sampai aku cakap berhenti" aku baru sahaja mahu menyentuh nya rasa sakit sudah terasa, "GENTEL CEPAT" "ARGHHHH!!!!!!!!!" tak dapat aku menahan diri aku menjerit kesakitan setelah aku menggentel puting ke sendiri, aku berlutut sambil menangis meminta ampun dengan Master Carl, "rasa kan tu budak, dah cukup pakai baju dan seluar kau sekarang. Seluar dalam tu kau tinggalkan dalam tandas, slave macam kau tak layak pakai seluar dalam biasa, kau patut pakai jockstrak" kata Master Carl lalu mematikan video call itu, meninggalkan aku masih berlutut menahan sakit di puting ku.
Aku pun masuk ke kelas dalam keadaan yang masih sedikit sakit, sepanjang pembelajaran ku sangat2 menderita kerana puting ku menjadi semakin sensetif, sedikit sahaja kena kain baju sudah membuat kan rasa sakit tapi juga membuatkan aku terangsang yang menjadikan batang ku mengeras tapi cage akan selalu menghalangnya, dengan aku yang tak berseluar dalam membuat semakin tak selesa. Tepat pukul 5 petang kelas pun habis dan aku menghubungi Bos Chairil untuk memintanya mengambil aku, dalam 15 minit lebih macam tu dia sampai masih bersama Syazwal, aku pun masuk ke dalam kereta dan kami pun jalan, "macam mana kelas ok?" tanya Bos Chairil, "ok je Bos, semuanya berjalan lancar" balas ku kepada Bos Chairil, "iya ke ok, tak ada nangis2 ke tadi" kata Syazwal yang selalu tengok aku dari cermin pandang belakang, aku tak menjawab tapi aku tiba2 teringat sesuatu jangan2 Syazwal ni. "Hari je tau kami dapat hantar, besok2 naik bas dan semua tambang kau bagitau nanti aku bagi duit" Bos Chairil terus memotong fikiran ku tentang Syazwal, sampai di kedai aku terus turun dan berlari masuk lalu naik ke atas untuk ke bilik, aku masih berfikir tentang tadi dan barulah aku perasan Master Carl tahu aku tinggal mana dan aku ada kelas harini, rupanya betul dia lah di sebalik semua ni.
Malam pun tiba, aku sudah mandi dan sekarang membuat makan malam aku, semasa di dapur aku mengecas telefon ku jadi aku tak mendengar ada mesej yang masuk, dalam jam 9:54 malam aku sudah siap membasuh pinggan2 semua dan alatan2 dapur yang aku pakai tadi lalu aku masuk ke bilik, aku mengambil telefon ku yang sudah full cas tapi yang aku lihat bukan lah cas telefon ku tapi banyak panggilan yang tak di jawab dari Bos Chairil, aku punya lah panik masa tu terus aku cuba menelefon nya semula tapi tak dijawab, dalam hati aku dah gelisah sangat2 tapi kerisauan ku hilang mendengar sesuatu benda jatuh, aku perlahan2 membuka pintu dan mengintai tapi tak ada apa2 sebab gelap sangat2. Aku buat keputusan untuk turun ke bawa melihat apa benda tu, kalau hantu ok lagi aku tinggal lari je tapi kalau perompak ke apa belum sempat lari dah kena pukul ku ni, dengan perlahan aku turun tangga dan melihat sekeliling dan aku nampak pintu belakang kedai dah terbuka maksudnya memang betul ada pencuri dan aku berharap dia dah lari tapi harapan aku salah, aku terdengar kerusi di tarik dari dalam office Bos Chairil, aku dah sedia dengan penyapu dan dengan perlahan membuka pintu, "BERHENTI PENCURI, AKU ADA SENJATA DAN AKU TAK TAKUT NAK GUNAKANNYA" jerit ku semasa masuk ke dalam office Bos Chairil, "EH MAK KAU, lahhh kau rupanya budak" ternyata Syazwal, aku letak penyapu yang aku pegang tadi, "kenapa kau datang tiba2, dah lah tak bagitau aku. Buat aku terkejut je, tak tau ke aku tinggal kat atas tu" kata ku kepadanya, "tau je sebab tu aku suruh C call kau nak buka kan pintu tapi tak ada yang angkat, ingat kau dah tidur kan penat hehehe" katanya terus tersenyum melihat aku, aku terus buat muka kat dia "kenapa tengok aku macam tu ada benda nak tanya denga...." "kau sebenarnya kan Master Carl, aku tujuan kau dan apa kau nak dari aku? Kenapa kau buat semua ni" aku memotong cakapnya dan melontarkan pelbagai soalan kepadanya, "hahaha lawak lah budak ni. Kan C" Syazwal berkata sambil melihat ke belakang ku, aku pun menoleh ke belakang ternyata Bos Chairil sudah ada di belakang ku, "kau tak nak jawab ke soalan2 slave kau Master Carl" jantung aku seperti nak tercabut mendengar setiap perkataan Syazwal itu, mata aku tak dapat berkelip "nak tau sangat mari aku jawab setiap soalan kau" lalu mengunci pintu office itu.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Hanya alat
Short StoryJalan cerita seorang lelaki biasa menjadi alat pemuas nafsu lelaki2 di luar sana