Part 5: Slave pemula

324 11 2
                                    

Sekarang umur aku dah 22 tahun, aku masih kerja dengan Bos Chairil sebab dia tanggung semua nya dari makan minum sehingga lah tepat tinggal, walaupun gaji aku tak lah besar sangat tapi cukup lah untuk hidup. Selama kerja sini aku tak ada pun kena buli oleh pekerja lain, mereka semua memang baik dan kadang2 bila Bos Chairil tak ada diorang ajar aku cara menggunting rambut tapi dengan patung lah, kalau rambut orang tak berani lagi aku. Selama aku kerja sini tipu lah kalau tak ada masalah kadang tu ada tapi bukan dari aku atau pekerja lain tapi dari Bos Chairil, dia ni agak ego dan tak nak dengar pendapat orang, bila dia cakap A maka A lah kalau W maka W lah yang perlu jadi. Sebab perangai dia ni juga lah ada pekerja berhenti tapi esok nya dah ada ganti macam kejap je dapat pekerja lain, aku ni pula kalau ada kerja lain memang dah berhenti tapi disebabkan aku tinggal kat sini dan makan minum kena tanggung memang tak berani aku nak lawan atau buat apa2 yang buat Bos Chairil pecah aku.

Suatu hari ada seorang pelanggan ni datang dia cakap nak jumpa Bos Chairil, "u pekerja baru ke? Nampak segar" kata orang tu lalu dia memegang dagu ku, aku terus menepis tangan nya dari terus memegang dagu ku, "Syazwal, masuk office aku" tiba2 Bos Chairil memanggil orang tu, pekerja lain cakap itu kawan rapat Bos Chairil, aku malas nak cerita panjang terus samung kerja aku tadi. Agak lama juga Bos Chairil dalam office dia dengan kawan nya tu sampai waktu rehat aku pun naik ke bilik aku nak makan tiba2 pintu bilik aku terbuka, Bos Chairil dan kawan dia keluar "apa Bos buat dalam bilik saya" aku tanya dengan muka terkejut, "ni tempat aku suka aku lah nak masuk bila2, kenapa kau ada simpan perempuan ke kat dalam ni?" balas Bos Chairil dengan muka yang bengis, "bukan maksud saya macam tu Bos, ni kan dah adi tempat tinggal saya so kalau nak masuk Bos boleh je bagitau dulu sebab bilik tu agak berselerak" balas ku dengan sabar, nak je aku pukul tapi kesabaran aku tak senipis itu, "aku cuma ambil barang aku yang tinggal dalam bilik ni, nanti kemas" kata Bos Chairil lalu turun, aku tak fikir banyak masuk bilik dan ambil maggi dan masak kat dapur.

Malam pun tiba dan aku sangat penat, banyak gila orang tadi nak gunting rambut, habis sapu satu tempat tu tempat lain dah penuh dengan rambut, habis mandi aku hanya memakai boxer jenama hello berwarna hitam lalu baring di katil yang sangat selesa, baru sahaja aku mahu melelapkan mata tiba2 ada satu mesej masuk dari aplikasi hitam dulunya biru, satu gambar telah di hantar lalu aku pun buka, terkejutnya aku itu adalah gambar aku bogel di bas stop dulu sebelum Bos Chairil jumpa aku tapi setahu ku pada malam tu aku memakai boxer hello kuning mana ada aku bogel, terus orang tu mesej lagi, "hebat kan aku edit nampak real tapi aku pendekkan sikit batang kau ke memang saiz dia macam tu hahaha" "macam mana kau edit ni dan batang aku panjang lah bukan nya pendek" terbangun aku bila nampak gambar tu, walaupun tak betul tapi kalau orang lain nampak memang akan percaya sebab editan dia sangat bagus, "siapa suruh kalau boxer yang colour sama dengan warna kulit, senang gila kerja aku hahahah" aku dah panik masa tu, "apa yang kau nak, kalau kau nak duit aku boleh bagi tapi padam gambar tu dan jangan kacau aku lagi bila dah dapat duit" "duit? hahahah aku tak nak duit tapi aku nak kau" aku masih bingung dengan apa tujuan dia ni, "apa sebenarnya yang kau nak kan ni huh?" "bodoh lah kau ni, aku nak kau jadi slave aku. Aku sekarang master kau tapi kalau kau tak nak ok je sebab bukan muka aku yang viral kan sosial media" aku tak tau nak buat apa bila dia cakap macam tu, aku sebenarnya dah lupakan dunia BDSM ni tapi aku terpaksa ikut cakap dia, aku pun bersetuju dengan dia.

Pada malam itu juga lah aku diarahkan untuk membuat pengakuan menjadi slave dia, dia menyuruh aku mengambil kertas dan pen lalu menulis mengikut apa yang dia mesej, lalu aku di arahkan untuk baca surut tu dengan di rakam sambil berbogel. Pada mulanya aku merayu untuk tidak berbogel atau merakam tapi rayuan aku sia2, aku sandarkan telefon aku ke almari dan memulakan rakaman diri ku, aku membuka boxer hello hitam ku lalu mengambil kertas itu tadi dan membacanya. "Saya Aidin Hakimi Bin Mohd Izat, nombor ic *********** telah memberi segala2nya kepada Master saya Tuan Carl, ini adalah pengakuan saya sendiri tanpa paksaan dan rela hati ingin menjadi slave Tuan Carl. Dengan ini saya rasmi menjadi slave Tuan Carl dan saya wajib mematuhi setiap arahan atau hendaknya pada bila2 masa tak kira waktu mahupun tempat saya berada, jika saya melanggar aturan atau membuat Tuan Carl tidak puas hati, saya wajib dihukum dengan apa cara sekali pun sehingga Tuan Carl berpuas hati." Aku menarik nafas pasrah dengan apa yang aku baca ni lalu menyambung semula apa yan telah aku tulis, "peraturan2 yang saya perlu ikut, yang pertama saya wajib mengikuti apa sahaja yang Tuan Carl mahukan, kedua saya wajib memakai apa sahaja yang Tuan Carl suruh pakai, ketiga jika Tuan Carl mahu saya menjadi anjing peliharaan dia maka saya perlu menjadi anjing peliharaan nya, keempat jika Tuan Carl bosan saya sebagai slave harus menghiburnya tak kira apa cara sekalipun, kelima Tuan Carl boleh sahaja memberi saya kepada sesiapa sahaja yang dia kehendaki jika dapat mengikuti syarat2 tertentu, keenam jika saya dijadikan budak sex atau tempat buat duit saya tak boleh membantah sama sekali. Jika saya cuba melaporkan kepada pihak berkuasa atau meminta tolong kepada sesiapa video ni dan gambar saya akan disebarkan ke seluruh media sosial. Dengan menandatangan surat ini maka rasmi lah saya menjadi slave Tuan Carl." Aku mematikan rakaman lalu menghantar video itu kepada dia, selepas selesai di hantar dia menyuruh aku untuk memakai semula boxer ku lalu menyuruh aku tidur "nikmati malam terakhir kebebasan kau slave ku" tanpa membalas apa2 aku pun berbaring di katil memikirkan apa yang aku dah buat dan apa yang akan jadi di masa akan datang.

BERSAMBUNG

Hanya alatWhere stories live. Discover now