Keesokkan harini aku seperti biasa bekerja di kedai gunting rambut macam tak ada apa2 yang jadi semalam, masa rehat aku macam biasa akan naik atas ke bilik aku dan masak makanan untuk makan tengah hari, selesai makan dan membasuh pinggan Bos Chairil masuk ke dapur itu dan mengambil gelas, pelik rasanya sebab jarang sekali dia membuat air di dapur ini "dah berapa lama kau belajar gunting rambut dengan mereka?" nak tercabut jantung aku dengar soalan dia, ingat selama ni dia diam dan hanya tengok aku belajar dia tak marah kenapa tiba2 dia cakap pasal ni, "tak...tak pasti lah Bos rasanya dah lama tapi saya yang minta diorang ajar saya bukan salah mereka maaf Bos" aku dah panik gila takut pula dia salahkan pekerja lain sebab ajar aku tanpa izin "kau gelabah sangat ni kenapa? Kalau betul minat minggu depan tak payah kerja" terus berkaca mata aku, aku kena berhenti sebab belajar.benda yang aku tak perlu "aik diam je, tak suka?" aku tertunduk sedih, dia Bos mana faham bila diberhentikan "siapa yang suka diberhentikan Bos, tolong lah Bos Chairil jangan berhentikan saya, lepas ni saya janji tak minta ajar lagi dengan diorang" kata ku cuba merayu agar di beri peluang kedua, "hahahah siapa kata aku berhentikan kau" aku bingung seketika "aduhai budak ni betul lah lembab, aku dah daftarkan kau kat kelas gunting rambut separuh masa, kelengkapan dan pengangkutan aku tanggung" "serious lah Bos" perasaan yang tadi sedih bertukar gembira, aku rasa nak menangis rupanya Bos Chairil yang bengis ni ada baik nya juga, "terima kasih banyak Bos saya janji akan belajar betul2. Berapa lama kelas tu Bos?" "tak lama pun dalam 5 bulan" tengah aku tanya banyak soalan tentang kelas ku Bos Chairil tiba2 dapat satu panggilan dan terus keluar dari dapur, aku gembira sangat2 pada masa tu.
"Bye Aidan, jumpa esok" kata kawan sekerja ku sambil melambai, aku terus menutup pintu belakang lalu menguncinya, baru aku mahu mandi tiba2 satu mesej masuk dan bila aku buka ternyata itu mesej dari Master Carl, aku dah lupa pasal dia ni sebab terlalu gembira dengan berita Bos Chairil tentang kelas gunting rambut tu, "pagi tak update tengah hari pun tak mesej bagitau apa2, mesti dah kau dah lupa kan. Kau tu slave aku sial jangan ingat kehidupan kau masoh bebas" mesej nya lalu ada 1 kiriman video, video aku berbogel kelmarin malam "maaf aku sibuk dengan kerja" balas ku lalu pigi mandi. Habis mandi aku pakai boxer hitam jenama hello dan baring kepenatan, aku ambil semula telefon aku dan sudah banyak mesej dari Master Carl, "nampaknya kau betul tak serious berkenaan hal ni baik lah kalau ikut yang kau nak" kata nya lalu menghantar satu gambar dan terkejutnya aku itu adalah gambar bogel aku yang dia edit tapi sudah di post ke aplikasi hitam dulu biru tapi muka aku ditutup dengan emoji, "APA KAU BUAT NI? KAU DAH JANJI TAK AKAN SEBARKAN GAMBAR AKU" namun mesej ku tak di hantar kerana sudah di sekat oleh Master Carl, aku dengan panik cuba mencari di aplikasi itu sama ada betul atau tidak dia menyebarkan gambar itu dan ianya betul, bila aku tengok ruangan komen dah ramai lelaki2 yang cakap badan aku bagus tapi batang aku pendek dan kecil.
Betapa paniknya aku terus aku menelefonnya, "apa kau nak lagi, bukan nya peduli pun kan dan kau ingat aku takkan sebar. Esok aku nak sebarkan video kau tu pula" kata nya lalu mematikan panggilan telefon ku, aku menelefonnya semula namun di tolak dan aku terus menelefon tanpa henti tapi semua nya sia2. Aku menangis melihat semakin ramai yang like dan komen di aplikasi hitam itu tiba2 telefon aku berbunyi dan itu adalah Master Carl, "nak abaikan aku lagi dan anggap itu mainan ke?" "tak Tuan ampun2 kan saya Tuan huhu" sambil menangis aku bercakap bersama Master Carl, "ni amaran terakhir, kalau kau buat lagi sekali aku sebar terus full muka kau. Sekarang kau turun bawa dan ambil barang yang aku tinggalkan kat belakang kedai gunting rambut tu" aku terus terkejut macam mana Master Carl tahu di mana aku tinggal, "ma...macam mana Tuan boleh" "jangan banyak tanya dan pergi ambil cepat atau kau nak aku sebar video kau" aku terus bangun dan berlari turun dan menuju ke pintu belakang kedai, ada sebuah kotak yang penuh dengan barang tapi aku tak tau apa isi dalam nya, aku pun mengangkat kotak itu naik ke atas dan masuk ke dalam bilik ku, "ni adalah barang2 yang kau kena pakai sebagai slave aku" aku tak percaya apa yang aku tengok dalam kotak tu, "aku takkan ulang apa yang akan jadi kat kau kalau kau tak nak pakai barang2 yang aku dah bagi" balasnya lalu panggilan itu pun di matikan.
Aku duduk terpaku di depan kotak itu, mengalirkan air mata ku yang sangat banyak, kegembiraan aku tertutup dengan benda yang ada di hadapan aku ini, mesej lain masuk dari Master Carl "pakai 3 barang ni, snap dan hantar dekat aku lepastu aku izin kan kau tidur tapi jangan berani2 cuba bukan tanpa izin aku" aku berdiri lalu membuka seluar dan boxer ku, kemudian mengambil barang2 yang dia mahu aku pakaian iaitu chastity, nipple clip dan ballgag, semua barang2 ni baru dan masih segar di dalam kotak nya, aku membuka dan memakai semuanya. Paling lama aku memakainya adalah clip dan chastity, nipple cip itu sangat2 menyakitkan dan aku selalu melepaskan nya kerana tak tahan tapi disebabkan terpaksa aku cuba tahan lalu chastity itu Master Carl mungkin sengaja memberi chastity bersaiz kecil untuk memberi aku penderitaan, aku cuma pakai walaupun susah denfan batang aku yang sudah tegak teransang dengan nipple cip yang menjepit puting ku dengan kuat, setelah dapat memasangnya aku mengunci chastity itu dengan padlock yang di sediakan tapi kunci untuk membukanya tak ada di dalam kotak.
Setelah semuanya terpakai aku mengambil semula telefon aku lalu mengambil gambar diri ku yang sudah memakai 3 barang yang menyakitkan ini sambil mengeluarkan air mata kesakitan, aku terus menghantar gambar itu kepada Master Carl, "bagus macam ni lah slave yang aku nak kan, sekarang ni aku nak kau tidur. Esok sebelum kau pigi kelas aku nak lapor diri kau, aku harap semua barang ni tak tercabut hahaha" aku tak membalas kerana rasa sakit yang aku dapat, aku berbaring dengan penuh kesakitan dan air mata ku masih mengalir juga air liur ku jatuh ke bantal ku.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Hanya alat
Historia CortaJalan cerita seorang lelaki biasa menjadi alat pemuas nafsu lelaki2 di luar sana