18 yıl önce(23Aralık)
Kar fırtınalı havada, saat geceyarısını geçse bile beyaz;kar içinde kalan dubleks evde kahkaha sesleri duyuluyordu.Baba olmasına bir hafta kalan Emir büyük bir sevinçle hamile eşi Bade'ye espriler yapıp onu güldürüyordu.Bade eşinin heyecanına gülümserken eliyle yavaş yavaş şiş karnını okuyordu. Emir heyecanla gülümseyerek başını güzel eşinin şiş karnına yasladı. Kızlarının Bade'ye benzemesin istiyordu. Şimdiden bu düşünceyle heyecanlandı. Emir huzurla gülümsedi, Bade onun saçlarını okşadıkça yeni hayellere dalıyordu. Ah birde kızı annesi gibi sarışın olsa tadından yenmezdi diye düşündü. Bade'nin aklı ise bambaşka bir yerdeydi, nedense içini kötü bir his kaplamıştı. Bade sakinleşmek için derin bir nefes aldı.Herşey çok güzel olucaktı aşık olduğu adam ve kızı ile sonsuza dek mutlu bir şekilde yaşıyacaktı.Başını hafifçe eğip karnında uyuya kalan Emire baktı ve yüzünde büyüyen tebessüm ile uykuya teslim oldu.~~~1 saat sonra~~~
Mahalledeki insanlar şaşkındı,, daha saatler önce kahkahalar duyulan evden şimdi acı çığlıklar duyulmaya başlamıştı. Herkes camlara çıkarken kar içinde kalmış dubleks evden kucağında acı çığlıklar atan Badeyle birlikte çıkan Emiri gördüler. O an herkes olayı kavradı Bade'nin doğum sancısı vardı, Emir ise hızla kar içindeki arabasına Bade'yi bindirip hastaneye yetişmeye çalışıyordu.
Saatler geçti komşuların biri bile ne Bade'den nede Emir'den haber aldı, taki o âna dek. Emirlerin yan komşusu Nisa Hanım hastaneyi aramıştı ve doktorun söyledikleriyle nefes alamamıştı.Hastanede bir kişi gözlerini sonsuzluğa yummuştu... Bade hanım.
Saatler önce kahkahalar duyulan evden geriye acılı bir baba,bir kız bebeği birde kızı doğarken kan kaybından ölmüş Bade Hanım.
Karlar yolları kapattığı için geç varmışlardı hastaneye, yolda çok kan kaybetmişti Bade. Aslında yolda anlamıştı ölüceğini, ameliyata girerken anlamıştı bir daha gözlerini açamayacağını. O yüzden Emirin gözlerine bakmıştı vedalaşır gibi...Merhaba ilk bölümde biraz geçmişten bahsetmek istedim sıradaki bölümlerde günümüz ve Yankı'nın yaşadıklarını konu alacağım
Kendinize iyi bakın
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Aynalar Lisesi
Novela JuvenilBuz" gibi havada tit tir titreyen çenemle hızlı adımlarla okuluma yürüyordum. Islanıp yüzüme yapışmış sarı saçlarımı yüzümden çekip, yağmurun altında yeni okuluma bakmaya başladım"