Part3

512 24 0
                                    

Keesokan harinya~

Pn.park: soo hyun.. Cepat la.. Nnti lambat plak.. Lama pulak kawan2 tunggu..

Soo hyun: i'm ready.. *turun bawah* Wah! Nasi goreng.. Sedapnya..

En.park: mesti la sedap.. Omma yg masak.. Tengok la isteri sape..

Soo hyun: huhuhuhu.. Tengok la omma sape..

Pn.park: dah dah.. Makan sekarang... Lambat nnti..

Soo hyun: ai ai sir!!

Skip~

Soo hyun: omma.. Soo hyun g dulu..

Pn.park: hati2

Soo hyun: okey.. Annyeong..

Pn.park: annyeong..

(>_<)

Soo hyun: tenang sikit aku hari ni.. Awal bangun.. Semua awal.. Bole la jalan tenang2.. Klau x, lari aku hari2..

????: booo!! *pegang bahu soo hyun*

Soo hyun: argh!! *usap dada* ishh.. Sape pulak yg terkejutkan org ni.. X de adap langsung.. *pusing belakang* mar.. Markie..

Mark: hai.. *killer smile*

Soo hyun: *pandang depan* hai.. *jln but dengan laju.. Tapi bukan lari tau ><*

Mark: eh eh.. Tunggu la.. Hari ni kau g sklh ngan aku..

Soo hyun: *berhenti berjalan* what?! Tapi kenapa?!

Mark: ko ni.. Nk ckp pun pandang la aku.. Asal? Dah x sudi pandang aku ke?

Soo hyun: *pusing belakang**tunjukkan senyuman yg paling manis sekali* huhuhuhuhu.. Knp pulak aku x sudi nk pandang kau? Kau kan hensem.. *smile**pusing depan**teruskan perjalanan*

Mark: *jalan sebelah soo hyun* sebab yg lain sibuk hari ni.. So.. Kite 2 jer la..

Soo hyun: auch.. "aduhai.. Ko ni asal park soo hyun.. Ngan markie ni jer pun kau takut.. Just sebab hal smlm?! Huhuhu.. Mesti la aku marah.. First kiss aku kot!! Markie2.. Sekali aku terajang kau.. Baru kau tau"

Mark: hyun.. Hyun... *lambai tangan depan muka soo hyun*

Soo hyun: ye.. Yer.. Kenapa?

Mark: jauh mengelamun.. Kau ni asal jalan lambat sangat ha? *pegang tangan soo hyun* *Jln laju2*

Soo hyun; eh eh.. Ape ni.. Lepas la.. Jgn jalan laju2... Jatuh aku karang...

Mark: nnti lambat la kite smpai sekolah.. Jln cepat.. *mengeratkan lagi pegangan tangannya* "mark.. Lets start the game now"

Skip~ sklh~

Soo hyun: korang.. Asal korang pergi tanpa aku tadi?

Youngji: mark kate kau suruh kiteorg g dulu..

Fei: yup.. Bila kiteorg nk call kau dye kate x payah..

Soo hyun: ha? Ye ke? "mark.. Kau ni dah knp?" x pe la.. Dah la.. Aku nk g library jap..

Gyuri: buat ape? Jumpa pakwe ke?

Soo hyun: huhuhuhu.. Haah.. Jumpa scoups..

Suzy: nk ikut.. *buat muka comel*

Soo hyun: jgn harap.. Bagi aku 1juta pun x kan dpt... Aku nk dating kot...

Hara: coiii.. Dating kat library... Nerd.. Dating la kat rooftop ke...

Soo hyun: yg dating skrg ni aku ke korang.. Sibuk jer..

All: biar la..

Keluar kelas~ otw g library~

Soo hyun: *nmpak youngjae* choi youngjae!

Youngjae: emmm.. Park soo hyun wae?

Soo hyun: kau dari mane? Nk g mane?

Youngjae: aku dari toilet.. Tapi skrg aku x tau nk buat ape..

Soo hyun: kau teman aku jom..

Youngjae: g mane?

Soo hyun: aku nk g library.. Nk cari buku jap.. Kau tlg aku.. Jimat masa..

Youngjae: bole jugak.. Jom2..

-tbc-

Bff to Bf ~Where stories live. Discover now