Part2

686 32 0
                                    

Keesokan harinya~

Seungyeon: yobseyo... Park soo hyun..

Soo hyun: nae.. Wae? *saparuh sedar*

Seungyeon: kau x bangun lagi ke?

Soo hyun: aku ngantuk la.. Ko nk ape?

Seungyeon: agak2 la wei.. Dah pukul berapa ni.. Bangun la... 7.30 a.m. dah ni.. Lama kiteorg tunggu kau.. 10minit yg lalu tau..

Soo hyun: ade ke aku suruh kau tunggu aku? Kite nk g mane?

Seungyeon: pergi sklh wei!!!

Soo hyun: sekolah? SEKOLAH???!! What the?? Tunggu aku.. Aduhai.. dah lambat.. Bye end call dulu...

Seungyeon: emm.. Cpt sikit..

-end call-

Jb: mane dye?

Seungyeon: baru bangun..

Jr: what??? Hahahaha.. Jom la.. Kite pergi dulu.. Nnti pandai2 la dye g sklh.. Suruh la driver dye hanta ke..

Fei: x pe ke kite pergi dulu? Kesian dye.. Korang ni.. X de semangat setia kwn langsung..

Jr: masalahnya aku ade janji ni..

Suzy: nk g dating la tu..

Jr: aippp!! Dating is not my style.. Aku nk jumpa jooheon la...

Gyuri: buat ape?

Jr: x yah sebok nk ambik tau..

Gyuri: tanya jer.. *menjeling jr*

Jr: jeling2.. Aku congkel biji mata kau kang..

Mark: dah x yah gaduh2.. Kite tunggu soo hyun.. Kesian kat dye..

All: okey..

10 minit later~

Soo hyun: kawan2 ku sekalian.. Terima kasih kerana setia menunggu ku.. Huhuhu..

Jr: cpt la woi.. X yah buat drama kat sini.. *stare soo hyun*

Soo hyun: huhu.. Jgn marah bang.. Jom.. Jom.. Dah lambat ni..

Di sekolah ~ time rehat ~

Soo hyun: wei.. Aku nk jumpa someone jap..

Suzy: sape? Boyfriend?

Soo hyun: haah..

Mark tersentak~~ dye terus memandang ke arah soo hyun..

Bambam: sape?

Soo hyun: scoups... Huhuhu.. Bye.. Aku g dulu.. Kesian plak pakwe aku tunggu lama2..

All: what??!!

Suzu: wait!! Mamat hensem tu boyfriend kau?

Soo hyun: ye la.. Ko knp? Muka aku ni kan comel, lawa, cute,flawless.. Hahahahahaha.. Sesuai ape?

Mark hanya memandang ke arah soo hyun.. Dye akui.. Semua yg dikatakan soo hyun itu benar.. Soo hyun seorg perempuan yg lawa, cute, pandai, pandai ambik hati dan selalu ceria... Perwatakannya membuatkan semua lelaki yg memandang nya jatuh hati dah mungkin termasuk dye..

Dye sendiri pun x tau dan x paham dengan dirinya.. Adakah dye suka soo hyun.. Atau dye hanya menyayangi soo hyun mcm adik.. Walau umur sama, tapi perwatakan soo hyun yg comel membuat kan ahli bgg mengangap dye sbgai adik paling kecik dlm group tu...

Soo hyun: dah la aku g dulu.. Sian pakwe aku tunggu... Nnti dye marah aku plak..

Mark tersedar dari lamunannya... Dye hanya memandang soo hyun yg makin lama makin jauh dari mereka..

Bff to Bf ~Where stories live. Discover now