Skip~ rehat~
Soo hyun menunggu kehadiran mingyu berhampiran kantin / cafe...
Tanpa diketahui soo hyun , mark memerhati soo hyun tidak jauh dari tempat soo hyun berdiri..Mingyu: *menghampiri soo hyun**berbisik kat soo hyun* soo, sorry lambat..
Soo hyun: okey2.. tapi asal berbisik ni?
Mingyu: aku nmpak mark kat belakang tu waktu aku nk dtg sini... so, kite kena la berlakon mcm betul2 couple...
Soo hyun: serius? *try nk pusing belakang*
Mingyu: *halang soo hyun pusing belakang* jgn pandang belakang.. nnti dye perasan...
Soo hyun: ouch... okey2... so now, kita kena berlakon mcm couple setiap masa la?
Mingyu: nampak nya , mcm tu la...
Soo hyun: xpe ke? Org yg popular mcm kau ni ade yeochin mcm aku?
Mingyu: lebih dari okey nenek! Dah jom... aku pegang tangan kau tau...
Soo hyun: emmm.. okey... *smile*
Mingyu memegang tangan soo hyun dengan erat... semua pelajar memandang mereka.. ade yg berbisik2... mark memandang mereka dengan muka yg x percaya.....
Skip~ time balik~
Mark: mane hyun ni? Lambatnye la..
Tiba2 soo dtg menghampiri dyeorg..
Soo hyun: kwn2 ku sekalian.. korang balik lah dulu.. hyun tunggu mingyu...
Bambam: dari tadi kiteorg tunggu hyun, rupanya nk balik ngan mingyu...
Soo hyun: sorry la... hihihihhihihi... nnti kite lepak yerr...
Jackson: yela yela.. byee..
Soo hyun: bye....
Kemudian , soo hyun pergi ke padang belakang sklh untuk berjumpa mingyu... sebenarnya, mingyu hendak berjumpa dye lepas habis sklh...
Soo hyun: *duduk dekat tepi padang* mane la mamat ni... dye suruh aku jgn lambat... last2 dye lambat....
Soo hyun terdengar jeritan2 kecil beberapa org lelaki di padang..
??: pass sini...
??: hyung... sini2...
Soo hyun memandang kearah suara2 itu... rupa2 nya beberapa org budak lelaki sedang bermain bola sepak...
Soo hyun: *sambil merenung kearah pasukan bola itu*" wahhh!! Mingyu main bola sepak la... patut la badan dye lawa.... ishh... muka hensem... tapi, dye suruh aku tunggu sini... dye main bola.. mamat ni.... memang la..."
-tbc-
YOU ARE READING
Bff to Bf ~
FanfictionHero: Mark Heroin: Park Soo Hyun Pelakon tambahan: Got7 , Kara , Suzy & Fei ( missA ) Pembantu: mingyu (seventeen) *Mark , Jackson , Jb , Youngjae , Jr , Yugyeom , Bambam , Soo hyun , Youngji , Hara , Seungyeon , Gyuri , Suzy , Fei .. 14 org kwn bai...