Library~
Soo hyun: *cuba capai buku yg berada di rak paling tinggi* aduh.. Mane la youngjae ni.. Aku suruh dye teman aku.. Mcm xde guna jer ajak... Buku ni pulak, macam x bole tinggi lagi..
Selepas soo hyun merungut sendiri...~~
Soo hyun: hishhhh.. *cuba panjat rak buku tu* aduh... *ambik kerusi**panjat*
Sewaktu soo hyun cuba untuk mengambil buku itu, kerusi itu x berapa stabil dan.....
Soo hyun: arghhhh! *tutup mata* "mati la aku kat sini" aku dah mati ke??
????: hahahahahah*gelak x ingat dunia* kelakar betul! Hahahahah..
Soo hyun: *buka mata* mark!! Kau ni.. Asal gelak kan aku.. Aku takut tau... *pukul lengan mark*
Mark memegang soo hyun ala ala bride style tu..
Mark: x la.. Kelakar wei.. Aku dah mati ke?? *mengajuk soo hyun*
Soo hyun: kau!! Ehhh!! *cubit tangan mark* klau kau yg kena mesti kau takut kan? Ala.. Tah2 klau kau jatuh kau nangis.. Kau ni bukan bole percaya pun.. Kau..
Chupp!!
Mark: dah habis ckp dah? *smirk*
Soo hyun: *terkejut* turun kan aku skrg...
Mark pun meletakkan soo hyun dibawah lalu memasukkan tangan nya ke dlm poket...
Soo hyun: eeee!! Aku ni sabar jer ngan kau.. Kau asal ha nk kiss kiss aku.. Klau aku dah x saba aku tumbuk kau karang.. Tah2 mati kau kat sini!!
Mark: kau nk kena kiss lagi ke?! "nasib la kau ni comel waktu membebel...." klau x nk baik diam..
Soo hyun: berani sini la.. *tunjuk penumbuk*
Mark: memang berani..*jalan sebelah soo hyun**stop sebelah kanan soo hyun**kiss pipi soo hyun* bye.. Aku masuk kelas dulu.. *terus jln masuk kelas*
Soo hyun: *terkejut* engkau.. Memang nk kena ni.. Nasib ni library.. Nasib ni sekolah.. Hissshh..
Mark: *smirk**jln tangan masuk poket* "aku x takut.. Sbb aku syg kau"
Back to soo hyun..
Youngjae: wei.. Sorry.. Tadi ade emergency.. Cikgu ken suruh aku tlg dye.. Nk jer aku ckp 'saya ni x suka cikgu.. So mintak tlg org lain yer' tapi disebabkan aku ni kingka yg baik hati so... X pe la.. Aku tlg jugak..
Soo hyun: banyak nyer alasan kau.. Tadi.. Nasib baik aku x mati kat sini tau.. *jeling youngjae*
Youngjae: *pandang soo hyun* ha? Mati? Ape yg kau merepek ni?
Soo hyun: *letak tangan atas bahu youngjae*//tapi disebabkan soo hyun pendek dari youngjae, youngjae terpaksa tunduk sikit//*tarik youngjae dekat dengan dye* tadi.. Ade alien kacau aku..
Youngjae: *pandang soo hyun* ape kau merepek ni...?!
Soo hyun: *lepaskan youngjae* kau x percaya kan? Aku x kesah... Skrg ni aku nk kau ambik buku warne biru atas sekali tu..
Youngjae: alahai.. *jentik dahi soo hyun* kau ni.. Jap..
Youngjae pun mengambil buku itu dan menyerahkan kepada soo hyun..
Soo hyun: dah jom masuk kelas..
Youngjae: *letak tangan atas bahu soo hyun* jom..
-tbc-
YOU ARE READING
Bff to Bf ~
FanfictionHero: Mark Heroin: Park Soo Hyun Pelakon tambahan: Got7 , Kara , Suzy & Fei ( missA ) Pembantu: mingyu (seventeen) *Mark , Jackson , Jb , Youngjae , Jr , Yugyeom , Bambam , Soo hyun , Youngji , Hara , Seungyeon , Gyuri , Suzy , Fei .. 14 org kwn bai...