Indroducere

24 3 0
                                    

Intotdeauna am preferat singuratatea..Mereu mi-a placut sa fiu mai retras chiar daca , de multe ori , eram nevoit sa par acel gen de persoana amuzanta , distractiva si interesanta.. Acum sunt asa cum vreau sa fiu si m-am obisnuit cu asta..Imi place sa stau singur , treaz noaptea , privind cerul si citind .

Lumea cu care obisnuiam sa vorbesc , majoritatea ma complimentau spunandu-mi ca sunt amuzant , interesant , de treaba sau..alte laude de ale lor , pe mine unul astfel de complimente nu ma incanta de loc..Nu e vorba de a fi asa cum vor altii sa fi. Trebuie sa fi asa cum vrei tu sa fi.. Sau cel putin , asa gandesc eu..Pana la urma toti suntem liberi sa gandim in felul nostru, fiindca toti avem gusturi diferite si drumuri diferite spre fericire..Desi ,pe al meu nu-l mai gasesc..

Pentru mine , amuzamentul de exemplu..nu e un motiv de mandrie .. Eu vad asta diferit..Pentru mine unul , singurul motiv de mandrie pe care il am e acela ca sunt asa cum eu unul vreau sa fiu..Pare ceva normal dar pentru asta ai nevoie de multe calitati de care majoritatea duc lipsa.. Persoanele sunt usor de judecat..Dar greu de inteles..Fiecare ascunde in urma lui ceva diferit , ceva ce il face special.De cele mai multe ori , acel lucru e patat de societatea murdara , asa ca nu toti mai au ceva special..Multi traiesc doar de dragul de a o face..Pentru mine asta e un chin..

Sa te trezesti dimineata , stiind ca va trebui sa faci lucruri pe care nu le vrei , dar nu ai incotro.. Urasc asta..

Religia continua sa distruga minti..Oameni sunt orbiti de "Dumnezeul" ce ii vegheaza..dar care nu ii ajuta cu nimic nici pe ei nici pe cei din jurul lor..Am fost si eu lafel ca ei..Pana cand am realizat ca asta e inutil..M-am documentat si am aflat mai multe despre subiectul asta..Acum, eu unul pot spune ca sunt ateu , dar am marii inclinatii spre satanism..datorita pasiunii pentru sange si suferinta.

Oamenii sunt doar niste fiinte plictisitoare , ce traiesc in umbra celor din jur.. Toti incearca sa fie speciali..Dar isi fac idoli si incearca sa fie precum aceia..Nu tuturor le iese asta..Astfel ca majoritatea au un caracter gresit , infect..Un caracter tras gresit la xerox dupa altcineva..

Asta e unul din motivele pentru care eu nu aleg sa am un idol..Nu vreau o persoana de la care sa extrag informatii si cu al carui caracter sa mi-l formez pe al meu.

Tot ceea ce fac..E o influenta a momentului..Si de multe ori gresesc sau..rezultatul final nu e cel dorit..Oricum nu ma astept la nimic bun..Vad viitorul drept ceva tot mai rau..Prefer sa fiu surprins de faptul ca ceva sa intamplat bine, ca totul a fost frumos decat sa fiu dezamagit ca nu s-a intamplat asa cum ma asteptam sa se intample..Pana la urma..Defiecare data cand avem asteptari , incercam sa facem tot posibilul pentru a le atinge , neobservand alte variante care ne-ar putea conduce spre ceva mai bun si de multe ori mai usor de obtinut..

Lumea e fragila..Toti sunt atat de usor de distrus si influentat.. Asta datorita lipsei unei idei si unui scop..Cum spuneam..Toti traiesc de dragul de a o face .. Toti vor sa obtina tot ce se poate , plini de lacomie .Nu realizeaza frumusetea data de lucrurile simple..


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 20, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jurnal de depresivUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum