Capitolul 4

763 68 9
                                    

*NEVERIFICAT*

Ajunsă acasă, obosită si capul care începe să îmi bubuie din cauza ploii care m-a nămăcit. Alerg ușor spre dulapul din camera mea, aruncandu-mi papuci cu toc pe podea. Îmi las hainele umede pe pat, simțind încă cum câteva fire de apă se prelungesc pe corpul meu, de la ceafa până dealungul trupului. Răvăjesc un maieu din dulap care lasă mirosul de flori in toată camera din cauza hainelor. Nu ar trebui sa mai dau mult parfum pe imbracaminte.

Rămân in chiloți și bucata de material alb şi decid să iau 'cina'. Devin câteodată nervoasă din cauza cuvantului asta. Prima mea cina cu Louis.. Ugh, încă ma întreb de ce am facut prostia aia? Am fost rănită si aruncată ca pe un gunoi. Sunt în stadiul ăsta de un timp şi aş da orice să dau timpul înapoi să îmi repar greșeala.

Las părul blond să îmi cadă pe spate, lăsând alte particulele de apă să udă bluza. Îmi era deja frig, nu am dat drumul la centrală de când vremea a început să fie tot mai rea și nici nu o voi face. Sunt prea obosita ca să mă mișc de aici,

Pc-ul scoate sunetele specifice unor notificări, însemnând că cineva mi-a trimis un mesaj pe VideoChat, am lasat site.ul deschis inainte sa plec...

Nu arăta poza de profil al persoanei, ci doar numele: "Private" care mă face să mă încrunt involuntar. Am ramas puțin înțepenită, dacă e din nou el? Ar putea fii orcine altcineva, dar e destul de clar dupa numele utilizatorului. Rămân blocată într-un interval scurt de secunde, dar îmi revin când realitatea îmi da o palmă peste cap și apăs neîncrezătoare pe buton.

Îmi așez mai bine laptopul în poala fățăindu-mă într-o parte și în alta pentru a mă face comodat pe patul pufos. Când camera de la ambii se deschid, totul se vedea în bezna, dar blițul de la acesta luminează totul.

- Cred ca ti-am mai multumit inca odata, scumpete de fată!

*Din perspectiva lui Harry*

Eram așa agitat la vederea ei, dar ce pot spune ea era dublu. Maieul strâmt i se lipea pe piept din cauza umezelei provocate de apă. Am avut cel mai rapid orgasm din cauza privirii ei cum se automutilează , m-aş gândii mai bine că ea nu mai este virgină, aş fii vrut sa fiu eu norocosul care poate să îi fure toata puritatea. Ochii i se măria din nou la vederea bustului meu gol. Rânjesc scurt și pe ea o face să se sprie mai mult. Iubeam asta al naibii de tare!

- De ce eu? spune surprinsă și se îndepărtează cat ai clipi de calculator acum observadu-i tot corpul.

Era minunată.

- Eu, eu sunt șeful, și când spun șef mă refer că faci ceea ce vreau.

Cuvintele mi-au ieșit ca prin vârtej din gură lăsând câteva râsete printre ele. Inghite în sec, ochii îi erau sticloşi urmând parcă să plângă din cauza vorbelor 'dureroase' care le-am rostit înainte să le gândesc. E așa fragilă ca ai putea sa o spargi cu o singură atingere.

Numai de la singură privire ațintită asupra ei deja simt cum erup ca un un vulcan.

- Dezbracă-te! îi odorn calm ca sa nu o sperii si mai tare, dar din privirea ei crede că tot ce spun eu sunt doar niște glume patetice.

Pe cine păcălesc? Deja am speriat-o destul de tare încât sa îmi asculte ordinele. Nu știu cum am aleso, pot spune felul in care corpul ei s-ar contopii cu al meu și s-ar potrivii ca un dans veșnic. Am facut compania asta numai ca sa atrag femeile și sa le 'ajut' cu banii într-un mod mai erotic. Sunt un afemeiat si nu mie teama sa recunosc asta. Am o pasiunea intesă pentru toate câcaturile care le fac si nu stiu daca pot oprii asta... sau oricine altcineva.

" Domnule Sty- " se balbaie, încercând să pară cât se poate de serioasă.

Proastă alegere.

" Harry pentru tine papuşică de ciocolată, cred ca am fost clar data trecută! " ma înfurii puțin și strâng bara de la scaun.

" Nu pot să o fac. Nu vreau! " se răstește ca un copil nevinovat.

Chicoteste, iar Susan se încruntă. Susan... ce nume frumos pentru o fata atât de îndrăzneață în interior și atât de timidă în exterior.

" Aș putea să arăt tuturor ce ai facut ieri, dacă asta dorești, desigur! "

Ups, am speriat-o și mai tare. Cuvintele mele o fac sa își dea jos maieul alb după ce înghite in sec, luând bata de la acesta si dându-l jos cât de încet din cauza emotiilor. Oh Doamne, chiar o face! Işi aruncă și celelate bucăți de material, lăsăndu-mă fără aer.

Înghit în sec la privirea corpului ei bine lucrat, ce mă face sa ma zvârcolesc incontrolabil. E doar a mea...

Focul din obrajii ei se aprinde, pe mine făcându-mă sa explodez, observandu-se și prin exterior. Încercam să mă abțin, dar acest joc devine din ce în ce mai murdar.

" Fă ce ai facut și data trecută! " respir greu.

" Susan? " o voce de femeie o cutremură pe ea și cât și pe mine, lăsând o încruntate imensă pe față.

" Ce naiba? " înjur, iar apelul se întrerupe firul povestii luându-şi sfârșit.

-----

Plang, e 26 si ma rog ca Zayn sa revina in trupa plng. Kay, il al doilea rand nu imi vine sa cred ca l-am facut pe Harry un afemeiat fara inima, dar cam asta era scopul cartii deci mna. Si aper sa va placa cartea, totul depinde de voi ly. Si scuze pentru greseli, le corectez eu cand am timp.

Video GamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum