Diary

261 8 2
                                    

Lalalala, jep je ziet het. Ik voel me weer fucked up. Laura heeft me vandaag weer rot laten voelen via whatsapp. Dat heeft ze wel al vaker gedaan, maar ik kan het voortaan gewoon een stuk minder goed hebben. Op school zit ze me ook altijd zo afkeurend aan te kijken tijdens de lessen. Zovan, wat is je probleem girl. Bemoei je met je eigen leven ofzo, maarja.
Heb vandaag tijdens het avondeten niet veel op, ik wilde geen hap nemen van de salade die mam had klaargemaakt en toen werd ze weer eens boos op me. Uit maar lekker je agressie op me ja, fijn. #not Kijk ik weet dat mam stress heeft door werk enzo, maar om dat er dan zo op mij uit te gooien dat is ook weer zo, zoo.. nee. Als ze maar half wist in wat voor situatie ik nu zit, ohh wat zou het er hier thuis dan anders uitzien qua sfeer. Maar wat wel een voordeel is, nouja.. Of niet. Mam heeft weer nieuwe watjes gekocht, dus nu kan ik weer goed afleiding zoeken zonder dat de wondjes gaan ontsteken. Ze vroeg wel waarvoor ik de watjes altijd gebruik. Heb maar snel een smoes verzonnen dat ik er mijn nagellak af en toe mee vervang. Gelukkig geloofde ze dat. Ik draag namelijk altijd, maar dan ook altijd zwarte nagellak en ik zorg dat er nooit slijtinkjes zitten enzo. #perfectionist
Morgen weer gym op school, zucht. Daar zie ik dus echt tegenop. Mam zoekt het niet om naar het dorp te gaan voor een lange gymbroek en we mogen jammer genoeg geen lange mouwen shirts aan tijdens gym. Ik voel me altijd zo enorm bekeken dan, vreselijk.
Maarja ik ga maar even slapen (jeweetzelf)
Nightnight!

Ik sla mijn dagboek dicht en doe het slotje er weer op. Voorzichtig sta ik op van het bed. Op mijn tenen loop ik naar mijn bureau om het boekje in de lade te doen. 'Zo irritant dat mijn vloer altijd kraakt als ik niet stil ben...'
Wanneer ik weer op mijn bed zit pak ik mijn mobiel erbij.
*3 berichten van Tyler* Tyler is mijn beste vriend sinds de brugklas en we kennen elkaar echt door en door. Ik licht op vanbinnen en maak snel whatsapp open. Snel begin ik te typen. 'Hee Ty! Huiswerk af? Haha, geschiedenis was echt veel te ve....' Ik stop met typen op het moment dat ik me realiseer wat hij zegt.

Tyler:
Hi Lane
Uhh, ik moet je iets zeggen...
In de groepsapp is er iets gebeurd waar je denk ik niet zo blij van wordt...

U:
Wat nu weer?

Tyler:
Nouu.. Laura heeft een soort van tegen de hele klas gezegd dat je aan selfharm doet...

U:
Ach wanneer n... Wacht WAT??! Nou wordt school al helemaal een ramp, en we hebben al gym morgen..

Tyler:
I know, maar ik dacht ik zeg het je liever even voordat je morgen denkt van what the fuck is happening...

U:
Thanks Ty, I know I can count on you.

Tyler:
Always

Nog half in shock sluit ik ons gesprek en klap ik mijn mobielhoesje in. Een tijdje geleden ben ik uit de groepsapp van school gestapt omdat er altijd zooi werd rondgegooid over iedereen. Maar dit... Dit had ik niet verwacht. Alsof mijn leven niet al één grote hel is, maar nee hoor. Natuurlijk gooit Laura er nog een schepje bovenop. Pff... Nu zie ik al helemaal op tegen school morgen. Ik heb Laura wel vaker naar mijn polsen zien staren tijdens gym, maar dat ze echt dacht dat ik snij had ik niet door. En nu weet de hele klas het dus, oftewel over een paar dagen de hele school. Thanks Laura... ...Nu ik erover nadenk had ik moeten weten dat ze me door had, ze heeft ook gezegd op app dat ik mn mesje alweer zou hebben gepakt... Zucht.
Ik leg mijn mobiel aan de lader en kruip weer in mijn bed. Ik sla mijn deken stevig om me heen en laat mijn tranen de vrije loop. Elke avond huilen, ik word er moe van. Het is ook elke keer om een andere reden, ik herken ze voortaan gewoon. Hoe erg is dat. Vandaag is het stress. No shit, wat een verassing.. Na een tijdje probeer ik mijn gedachten weer te blokken. Zoals gewoonlijk lukt dit niet. Ik kijk naar het potje op mijn vensterbank. 'Dit wordt nog een lange nacht...'

-----------------------------------------------------------------

Hee guys, hopelijk vinden jullie dit verhaal leuk! Votes, reacties en follows zijn altijd leuk en ik sta altijd open voor tips of foutjes! Byee

This is a different kind of art (selfharm)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu