Epilogue

688 54 8
                                    

Birkaç ay sonra

"Siktir, çorabımın tekini bulamıyorum."

"Alt tarafı dışarı çıkıyoruz Mike."
"Kapa çeneni Luke."

Luke artık erkek arkadaşı olan çocuğun sözlerine karşı gözlerini devirdi. Eğer susmamı istiyorsa bende susarım.

"Hey Luke sence nereye gidelim?"
Luke cevap vermedi.

"Luke? Luuukee. Lucas. Lucifer. Meleğim. Kurabiyem. Mavişim. Tanrı aşkına Luke!!"

Luke gülmemek için yanağının içini ısırıyordu. Aslında onun yaptığı bir şey yoktu, sadece Michael'ın isteğini yerine getiriyordu.

Tabi bu Michael'ın Luke öpmesiyle son buldu.

"Bir domatese benziyorsun Luke."
"Kapa çeneni Gordon."

~~~~~~~~~~~

"Tanrım Michael. Burası mükemmel."
Michael gülümseyerek cevap verdi. "Biliyorum. Senin gibi."

Luke bugün bilmem kaçıncı kere kızarırken Michael güldü.

Michael bu anı neredeyse bir aydır bekliyordu. Kendi kendine söz bile yazmıştı. Tabiki onları ezberlemek için birkaç güne ihtiyacı olmuştu.

Michael, Luke tepesindeki yıldızları seyrederken sevgilisinin yüzüne baktı. Luke çok güzeldi.

Boğazını temizledikten sonra Luke'un çenesini tutup nazikçe ona dönmesini sağladı.

"Bak Luke. Beni birazcık tanıyorsan romantik olmadığımı anlamışsındır. Ama yine de elimden geleni yapacağım.

"Sana şöyle anlatıyım. Eninde sonunda bir gün bu noktaya geleceğimizi tahmin ediyordum. Tamam, belki bir ara ümidimi kaybediyordum ama sonra tekrar fark ettim ki vazgeçmek kadar saçma bir şey yok.

"Birgün benim olman umuduyla sürekli kapını çalıyordum. Aşırı mavi gözlerini sürekli görme umuduyla, -nasıl olduğunu sorgulama- gülümsediğinde oluşan gamzene istediğim kadar dokunabilme umuduyla, denemekten vazgeçmedim.

"Ve işte, şimdi buradayız. Seni seviyorum Luke. Bütün kalbimle."

Luke'un gözlerinde biriken yaşlar, onları kırpınca yanaklarından yavaşça süzülürken, dudaklarını Michael'ınkiyle birleştirdi.

Senkronize bir şekilde, mükemmel bir uyum ve yumuşaklıkla, ikisi de anı yaşadı.

Luke mutluydu. Michael denemekten vazgeçmediği için.

Michael mutluydu. Luke sonunda ona kapısını açtığı için.

++++
TAMAM. ÖZÜR DİLERİM. AYLAR GEÇTİ AY NOV AMA EPİLOGUE SÖZÜM VARDI VE TUTMAZSAM OLMAZDI VE HEY, 2016 DAYIZ!!! YENİ YILINIZI KUTLARIM!! =^-^=

Hepinize bu hikayeyi okuduğu için çooooooooooooooooook teşekkür ederim mutlu ettiniz :')

Şu an sözümü tuttuğum için mutluyum (geç olsa bile)  ¯\_()_/¯

Sevgiyle ve muke af kalın. Çünkü muke gerçek. O azrail midir nedir umurumda değil ki bence Luke'la çıkmıyorlar. •-•

Sizi seviyorum! xoxo
                                        -Bilge *-*

Trying • mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin