Michael içindeki heyecanı bastıramıyordu. Sonunda Luke'la oturup, konuşacaklardı ama tek bir sorun vardı. Luke düşüncelerine dalıp gitmişti. Michael ise onum bu haliyle çok tatlı göründüğünü fark edip bir şey dememişti.
Luke sounda Michael'ın kendisini izlediğini fark edip, başını ona çevirmişti.
"Ee, Luke. Hadi artık her şeyi anlat."
Luke yutkundu. Gergin görünüyordu ama yine de anlatmaya başladı.
"Senle ilk tanışıp, takılmaya başladığımızda her şey gayet normaldi. Ta ki seni o gün, yani futbol maçı izlemeye gittiğimiz gün, sen tuttuğun takıma tezahürat yaparken bense seni izliyordum. İzlerken içim ısındı, baktıkça heyecanlandım falan. Bu hissin ne olduğunu yavaş yavaş anlamaya başlamıştım. Birkaç gün emin olmak istemiştim. Oldum da.
Korktum. Beni aska sevmemenden, sevsen de sıkılacağından korktum. İnsanlar seni, bir erkeği sevdiğimi öğrenince ne tepki verirler acaba diye düşündüm ve daha da çok korktum.
O yüzden senle takılmayı kestim.Biliyorum, çok aptalcaydı ve muhtemelen kalbin kırılmıştı ama tek şansımın bu olduğunu düşündüm. Sana anlatmak aklıma gelmişti ama, çekindim işte."
Michael ona dikkatle bakarken konuşmaya başladı. "Evet, kalbim kırılmıştı ve şaşkındım. Ben senden zaten hoşlanıyordum. Sadece çaktırmamakta iyiyim."
Luke kıkırdadı ve Michael devam etti. "Bana kafede neden öyle davrandın bilmiyorum ama o bile beni durdurmaya yetmedi."
"Bu arada, kafede senle konuşsaydım kalbini kırabilirdim ve yine korktum o yüzden öyle dedim. Özür dilerim Michael. Her şey için."
Michael gülümsedi ve "Sorun değil." dedi.
Sarıldılar. Luke hayatında hiç o kadar mutlu olmadığını düşündü. Michael ondan ayrıldı ve dudaklarını onunkilere yaklaştırdı.
Ama tam o sırada kilit açma sesi duyuldu ve kapı açıldı.Michael ve Luke aynı anda döndüler. Michael sessizce küfretti.
Luke'un babası Michael'ı öldürmezdi, değil mi?
------
OKUMADAN GEÇMEYİN PİLİS!!sjjsjskdf
Biliyorum çok geç yayınladım ama aklıma hiç fikir gelmemişti. Sonra birden fikir sıçtım ehehehe.
Tekrar özür diliyorum bu arada dkdjdj. Ayrıca galiba diğer bölüm final ve bir de epilog yayınlarım. Aslında hala yazarım ama sizi de sıkmak istemiyorum. Belki ikinci kitap yaparım, ha? Düşüneceğim skdkdjfkcj. Neyse Allah oruç tutanlara sabır versin ehehehehhehe. Byüü <33 : - ))