Le is szállt a gép Orlando-ba, majd amikor le szedték a szalagról a csomagjukat, el indultak a taxihoz, ami a hotelba vitte őket. Reggel 8-ra értek oda. Jorell Matty-vel volt egy szobába, Dylan Charlie-val, Danny meg Johnny-val.
-Hé, Jorell hallottam hogy a One Direction is itt fog koncertezni. Mondta Matty miközbe pakoltak ki a bőröndből.
-Igen, ők holnap jönnek. De ezt te honnan tudod? Kérdezte Jorell.
-Áh csak jó barátságba vagyok Liam-mel és ő mondta. Felelte Matty.
-Értem. Na menjünk le reggelizni. Mondta Jorell.
El is indultak, majd amikor le értek látták hogy zárva van a kajálda, ezért kerestek a közelbe egy gyorséttermet.
Találtak is egy KFC-t ahova be is ültek kajálni, eközbe Danny és Johnny arról beszéltek hogy Jorell mit szeret annyira Louisba.
-Te Johnny... Szerinted Jorell mit esz annyira ezen a Louis gyereken? Kérdezte Danny.
-Nemtudom. Régóta haverok.. Mondta Johnny.
-Meg kéne tréfálnunk ezt a Louis-t. Mondta keserű mosollyal Danny.
-Mégis mire gondolsz? Kérdezte furcsán Johnny.
-Majd később be avatlak, de előbb menjünk el reggelizni.
El is indultak, majd ők is meglátták hogy zárva van a kajálda ezért ők is kerestek egy gyorséttermet, majd ők is be ültek a KFC-be ahol össze futottak Matty-vel és Jorell-el.
-Jóreggelt srácok! Köszönt Matty. Na mi van ti is megéheztetek? Kérdezte nevetve.
-Gyertek üljetek ide mellénk. Mondta nekik Jorell.
Danny-ék is el vitték az asztalunkhoz a kajájukat, majd el kezdtek reggelizni.
-Hé láttátok ma már Charlie-ékat? Kérdezte Johnny.
-Nem, még nem láttuk őket. Mondta Jorell. Szerintem még alszanak.
-Ja, szerintem is. Mondta Johnny.
Amikor be fejezték a reggelit, vissza mentek a hotelhez, és találkoztak Charliékkal a boltba.
Hát ti eddig aludtatok? Kérdezte Danny.
-igen, jól kipihentük magunkat. Mondta Dylan.
-Az igen. A kajálda nincs nyitva, menjetek el a KFC-be. A szállodától kb 50 méterre van. Mondta Jorell.
-Nem vagyunk éhesek, csak titeket kerestünk. Mit szolnátok ha le mennénk a parta? Kérdezte Charlie.
-Részünkről oké. Mondta Jorell.
-Akkor találkozzunk mondjuk 10:00-kor a házunk előtt. Mondta Charlie
-Tényleg srácok mondjátok már el a szoba számotokat. Mondta Johnny. A miénk a 202-es.
-A miénk a 351. Mondta Charlie.
-A mi szobánk a 481. Mondta Jorell.
-Akkor 10-kor a házatoknál, Charlie. Mondta Danny.
Mindenki el ment a szobájába, és fel öltöztek, majd el indultak Charliék szobájához, ahol ittak 1-2 vodkát, majd el indultak.
Le értek a partra, kerestek napozóágyakat, ahol le pakolták a cuccaikat, majd el indultak a víz felé.
-Ááá kurva meleg a homok!!! Üvöltötte az egész csapat.
Majd amikor oda értek a vízhez, hirtelen mindenki beszaladt, hiszen forró volt a homok.
-Uhh kellemes a víz. Mondta Danny.
-Francokat kellemes...tök hideg. Felelte Johnny, majd el kezdték egymást fröcskölni.
-Hé srácok, nem megyünk valamit inni? Kérdezte Charlie.
-De menjünk! Mondta Jorell.
-Mi itt maradunk. Felelte Johnny.
-Rendben, kértek valamit? Kérdezte Charlie.
-Sört. 4 sört. Mondta Johnny.
Charliék el is indultak a bár felé ahol nagy sor állt. Később sorra kerültek, és kértek 6 sört, amit oda is vittek Danny-ékhez a vízbe.
-Köszönjük. Mondta Dylan.
Megitták, majd ki mentek a vízből napozni.
-El megyek hozok Pizzát. Mondta Jorell.
-Várj megyek énis! Szólt neki Danny.
Majd el indultak ketten a Pizzáshoz, ahol szintén óriási sor volt.
-Jorell...kérdezhetek valamit? Mondta Danny.
-Persze nyugodtan. Bármit. Felelte mosolyogva Jorell.
-Ki a legjobb barátod? Kérdezte Danny.
-Te. Mondta Jorell.
Ez után Danny szorosan megölelte, és közbe a fülébe suttogta..:"Szeretlek, Tesó"
-Én is téged. Mondta Jorell.
Sorra kerültek a Pizzázónál, és kértek 6 db pizzát, amit oda is vittek a többieknek.
Megkajáltak, majd vissza mentek a szálloda szobájukba, mert kezdett fújni a szél, és szemerkélt az eső, majd később zuhogott.
Este 6 fele el is állt, és el mentek vacsorázni.
Mindenki szedett magának kaját, majd leültek egy 6 személyes asztalhoz, és elkezdtek vacsorázni.
-Jó étvágyat. Mondták egymásnak.
-Ez a kaja egész jó. Mondta Charlie.
El telt egy fél óra, másfél óra, majd be fejezték a vacsorát, és el mentek beülni a szállodai bárba.
Ott mindenki rendelt magának egy Mojito-t, és közbe elkezdték tervezgetni a holnapi Setlistet a koncertre.
-Az első mindenképp az Usual Suspects legyen...a második az Undead. De tegyünk bele valamilyen csavart. Mondta Johnny.
Mi lenne ha hozzá adnánk pár számot még a Swan Song-s ról? Kérdezte Danny.
-Ez jó ötlet! Mondjuk a Pimpin'? Vagy a No Other Place? Kérdezte Charlie.
-Legyen mindkettő! Mondta Danny.
-És ha mondjuk a Gravity-t és a War Child-ot is rá raknánk? Kérdezte Jorell. És a ráadáshoz hozzá adhatnánk még mondjuk a Let Go-t.
-A többi marad úgy ahogy van?? Kérdezte Matty.
-igen. Felelte Danny.
-Várom már a koncertet. Mondta Johnny.
-Énis..Már nagyon izgatott vagyok! Mondta Danny.
Na gyerekek, menjünk pihenni! Holnap korán ott kell lennünk! Mondta Dylan.
Rendben. Menjünk. Jóéjszakát! Felelte Jorell.
Amikor Jorell és Matty elindult a szobájuk felé elkezdtek beszélgetni Louis-ról, és Liam-ról.
Szerinted holnap mikor érnek ide? Kérdezte Matty.
-Nemtudom, de már nagyon várom. Mondta Jorell.
Oda is értek a házukhoz, be mentek, és el is aludtak.
YOU ARE READING
I Miss my friend, i miss him so.
AdventureKöszönjük Atlanta, fantasztikusak vagytok! Így fejezte be a Hollywood Undead az Atlanta-i koncertjüket. Gyorsan le rohantak a színpadról, be az öltözöbe... -Hé Jorell olyan furcsa voltál a koncerten...sőt egész nap az vagy. Mi ennek az oka? Kérdezte...