4.Rész

12 0 0
                                    

-Jorell kelj fel! Megyünk reggelizni. Suttogta Jorell fülébe Matty.
-Jóreggelt! Mondta Jorell.
-Neked is. Jobban vagy már? Kérdezte aggódva Matty.
-Hát..egy kicsit. Felelte Jorell.
Fel öltöztek, Matty be kötözte Jorell sebeit, majd el indultak reggelizni, és útközbe találkoztak Charlie-val és Dylan-nal.
-Oh basszus veled mi történt?!! Kérdezte Charlie.
-Csak...részegen csókolóztam Louis barátnőjével. Válaszolt Jorell.
-Na ebből elég...melyik szobába van az a rohadék?! Kérdezte dühösen Dylan.
-Hagyjad Dylan, tegnap már eleget kapott Danny-éktől. Mondta Jorell.
4-en elindultak az ebédlő felé ahol szembe találkoztak Louis-al és Harry-vel.
-Na ide figyelj te mocsok. Nem Jorell tehet arról hogy te annyira szarul viselkedsz a barátnőddel hogy más pasival csókolózik. Ha meglátom hogy Jorell közelébe mész, neked és a bandádnak vége! Megértetted?! Mondta idegesen Charlie.
-Hey hey na most állj le! Szólt közbe Harry.
-Mert? Mi lesz ha nem? Mondta Charlie miközbe Louis-t le lökte a földre és el indult Harry felé.
-Mi van te is kérsz egy öklöst? Fenyegetőzött Charlie.
-Charlie...hagyjad. Szólt közbe Danny.
-Ez a kis rohadék megkapta a magáét tegnap. Mondta Danny. Gyertek, menjünk reggelizni.
El is indultak az ebédlő felé, kértek egy asztalt 6 személyre, rendeltek, majd elkezdtek reggelizni.
-Mesélj Danny. Mi volt tegnap? Kérdezte Charlie.
-Megláttam ahogy Jorell-t püfföli...és le szedtem róla majd behúztam neki 1-et. Válaszolt Danny.
-Danny...igazad volt. Nem kellett volna Louissal barátkoznom. Sajnálom. Mondta Jorell
-Rá se ránts. Mondta mosolyogva Danny, majd folytatták a reggelizést.
-Reggeli után mit csináljunk srácok? Kérdezte Dylan.
-Nemtudom. Szerintem nézzük meg a helyi üzleteket.Válaszolta Johnny.
Ehez mindenkinek volt kedve, szóval kajálás után el is indultak boltokat nézni.
Charlie talált magának egy új Vans sapit, Danny egy inget, Matty egy napszemüveget, Johnny egy trikót, és Dylan egy cipőt vett.

I Miss my friend, i miss him so.Where stories live. Discover now