-Matty ébredj! MATTY!! Megint lekéstük a reggelit!!!! Mondta kiabálva Jorell.
-Miért hány óra van?? Kérdezte Matty kómásan.
-fél 11..mondta dühösen Jorell. A többiek se keltek fel. Ha felkeltek volna már rég felébresztettek volna...
-Akkor most húzzunk felkelteni a többieket!!!! Jelentette ki Matty.
Fel is öltöztek, majd el indultak Charliék szobája felé, ahol szinte már ütötték az ajtót mert nem nyitották ki.
Majd végül Dylan ajtót nyitott..
-Ember keljetek fel gyorsan! Fél 11 van! Kiabált Matty.
-Óh basszus, Charlie, kelj fel de marha gyorsan!!! Üvöltözött Dylan.
-Ember mi a francnak keltesz fel?! Kérdezte kómásan Charlie.
-Fél 11 van!!!
-Hogy micsoda?? Jézus, már rég ott kell lennünk a stadionnál!
Nagy nehezen mindenki felkelt+felöltözött, amikor meglátták Johnny-ékat szaladni Charlie szobájuk felé.
-Oh, basszus azthittem még alszotok! Mondta megnyugodva Danny.
-Gyertek, induljunk gyorsan!! Mondta Johnny.
Ki szaladtak a szállodából, hívtak egy taxit, és el indultak az Orlando Citrus Bowl Stadium felé. 13:00-ra oda értek, és még pont tudtak próbálni.
-Elnézést a késésért, nagyon sajnáljuk! Mondta Danny.
-Jöjjenek be. Mondta egy biztonsági őr.
-Srácok! Végre ide értetek! Mi van veletek?! Mondta a producer.
-Kicsit el aludtunk. Mentegetőzött Johnny.
-Kicsit?! Áh...inkább nem idegesítem fel magam..indulás próbálni. Kiabálta a producer.
Amikor fel mentek a színpadra, közölték, hogy új dalokat akarnak énekelni, ám a producer ezt nem engedélyezte.
El kezdtek próbálni.
-Na Srácok, akkor legyen mondjuk a Hear me Now. 1,2,3 és...-Mondta Danny.
El kezdték énekelni a Hear Me Now-ot, és a végére már hallani lehetett a várakozó rajongók sikítását, és ahogy az Everywhere I Go-t éneklik.
-Uhh...ma szétcsapjuk ezt a helyet! Mondta Jorell.
-Az biztos haver. Mondta Dylan.
18:00-kor kezdték beengedni a tömeget, addig a fiúk átöltöztek, meg behangolták a hangszereiket. 18:30-kor kezdett zenélni az előzenekar, a Motionless In White, majd 19:30-kor elkezdték a Srácok a koncertjüket. A szokásos intro-t játszották..:"Hollywood where the fuck you at?...hollywood where the fuck you at? Hollywood where the fuck you at, westside till' i die and the young attack" és elkezdték az Usual Suspectset énekelni, a refrénnél mindenki énekelt, szinte az egész város tőlük hangzott.
Majd amikor a Dead Bite-ba bele kezdtek, és Jorell része jött, meglátta a tömegbe Louis-t. Ekkor bekönnyezett a szeme, de tovább folytatta. Végül a koncert végén, a Hear Me Now-nál, már alig várta hogy vége legyen, és hogy láthassa Louist.
Amikor vége lett a koncertnek, rögtön le szaladt, és be hivta Louis-t az öltözőjébe.
-Louis haver! Ölelte meg Jorell Louist.
-Jorell..hiányoztál. Mondta Louis és folytatták az ölelkezést, amikor hirtelen meghallották hogy valaki kopog az öltöző ajtón.
-Jorell be mehetek? Kérdezte Danny.
-Persze Danny, gyere! Mondta Jorell.
-Danny benyitott, majd meglátta Louist Jorell öltözőjébe.
-Hát te?.. kérdezte fanyar mosollyal Danny.
-Hát én itt vagyok. Mondta Louis.
-Na nem mondod?! Azthittem kell egy szemüveg hogy lássam. Cinikuskodott Danny, majd ki ment Jorell öltözöjéből, és be csapta maga után az ajtót.
-Ennek meg mi a franc baja van?! Kérdezte dühösen Louis. Na mind1...inkább menjünk el abba a Pub-ba amit beszéltünk.
-Rendben! Tényleg, nem hívod el Liam-ot is? Matty-vel jóbarátok. Kérdezte Jorell.
-De, elhívhatom. Felelte Louis
Mindketten elővették a telefonjukat, majd Louis Liam-ot, Jorell Matty-t hívta.
-Matty nincs kedved eljönni velem, Louissal, és Liam-mel egy Pub-ba? Kérdezte Jorell.
-De, persze hogy van! Találkozzunk a stadion kijáratánál oké? Mondta Matty.
-Oké. Felelte Jorell.
Eközbe Louis beszélt Liam-mal, majd nem sokkal később felhivta őt El, a barátnője hogy velük tarthat-e.
-Figyelj, nem lenne gond ha jönne a barátnőm? Kérdezte Louis.
-Nem dehogy. Válaszolta Jorell.
El is indultak 3-an a bár felé, ahol találkoztak Liammal, és Louis barátnőjével.
-Liam!! Mizu? Köszönt Matty Liam-nak, és megölelte.
-Matty haver! Köszönt neki Liam.
-Oh, szervusz, te bizonyára Louis barátnője vagy, El. Örülök hogy megismerhetlek. Köszönt El-nek Jorell.
-Szia, én Matty vagyok! Örvendek! Köszönt neki Matty is.
Be mentek a Pub-ba, és le ültek egy asztalhoz, ahol máris rendeltek 5 sört, és 5 vodkát.
A vodkát egyből lehúzták, majd a sörnél beszélgettek.
-Na, és hogy megy a Hollywood Undead? Kérdezte Louis.
-Nagyon jól! Épp tegnap jött ki az új albumunk, a Day Of The Dead. Mondta Jorell.
-Az nagyon jó. Felelte Louis. Biztos hogy meg fogom venni iTunes-on! Mondta mosolyogva Louis.
-Na és a One Directionnel mi van? Érdeklődött Jorell.
-Jól meg vagyunk. Felelte Louis.
-Srácok, én haza kisérem Liam-ot mert elég rosszul van! Vágott közbe Matty.
-Oh, Liam, én is elkísérlek! Mondta aggódva Louis.
-El, te maradj itt Jorell-el. Remélem nem gond haver.
-Dehogy gond, menj nyugodtan. Mondta Louisnak Jorell.
Louis-ék elhagyták a bárt, El pedig kettesbe maradt Jorell-al. Rendeltek még 2-2 vodkát, amit rögtön lehúztak, majd amikor mindketten kicsit résgek voltak, El megcsókolta Jorell-t, Jorell pedig folytatta.
Eközben vissza tért Louis, és meglátta hogy mit művelnek, majd neki ment Jorell-nak, és úgy behúzott neki hogy ömlött a vér az orrából.
Eközben besétált Johnny és Danny is a bárba, akik meglátták hogy Louis püfföli Jorellt, majd Danny oda szaladt, le szedte Louis-t Jorell-ről, és úgy pofán verte, hogy szinte már elájult.
-Jorell, haver jól vagy? Kérdezte pánikolva Danny, miközbe Johnny lefogta Louis-t ám nem nagyon bírt vele.
Danny fel állította Jorell-t, le ültette, és le törölgette a vért az arcán.
-Te köcsög! Mondta Danny Louis-nak majd a hasába ütött.
-Hé, hé Danny állj le! Mondta Jorell.
-Áh..inkább gyere vissza viszlek a szállodába. Johnny addig elintézi ezt a rohadékot. Mondta Danny.
El is indultunk a szálloda szoba felé, majd amikor oda értünk, Matty idegesen kérdezgette Jorell-t hogy mi történt vele.
-Ember...ezt még vissza kapja...sőt nem csak ő, hanem az egész banda!!! Mondta idegesen Matty.
-Nyugodj meg haver. Danny-re kellett volna hallgatnom...nem kellett volna vele barátkoznom...mondta Jorell.
Most feküdj le aludni. Ki kell pihenned magad.
YOU ARE READING
I Miss my friend, i miss him so.
AdventureKöszönjük Atlanta, fantasztikusak vagytok! Így fejezte be a Hollywood Undead az Atlanta-i koncertjüket. Gyorsan le rohantak a színpadról, be az öltözöbe... -Hé Jorell olyan furcsa voltál a koncerten...sőt egész nap az vagy. Mi ennek az oka? Kérdezte...