Jeg gikk til skolen, skolen lå bare noen få minutter fra leiligheten.
Jeg skjekket mobilen min, jeg skjekket nyhetene.
" Jente funnet igjen " sto det, jeg så nøye på bilde, åherregud, det er bilde av meg. Jeg trykket på teksten.
" Jenten Annabell har blitt funnet igjen, hun ble først kidnappet
For å være ærlig så vil jeg heller være hjemme, jeg har ikke lyst til å gå ut eller gå på skole, men jeg kan ikke gjemme meg for alltid hjemme, jeg må komme ut, leve livet igjen, etter alt som har skjedd, jeg kan ikke gi opp nå.
Dette året her så må jeg bli bedre i fag, få nye venner og leve som normale folk.
Vent nå litt, hva har skjedd med Vicki? Bestevenninen min? Jeg lurer på hva som har skjedd med henne.
• • •
Da jeg kom til skolen, begynte folk å stirre og viske. Jeg var ikke kjent som Annabell lenger, jeg var kjent som den jenta som hadde blitt kidnappet, 2 ganger...
" Du er tilbake " sa Mrs. Greyson da jeg kom inn i klasserommet, det hørtes ut som hun stilte meg et spørsmål.
" Ja " svarte jeg og smilte fake , for å være ærlig , så har jeg aldri likt Mrs. Greyson, ho er alltid så gretten.
Timen hadde ikke begynt enda , det var forsatt mange folk som ikke hadde kommet.
Jeg sukket og satte meg på en plass helt bakerst ved vinduet.
Jeg fant fram en tegnebok og tegnet, jeg er kansje veldig barnslig men jeg har ingenting å gjøre og det er forsatt noen minutter igjen.
" Hei! Er du ny? " sa en jente og kom bort til meg.
" Ehm nei, jeg har gått her før men jeg trengte bare en liten pause , så jeg er tilbake nå " sa jeg og smilte.
Hun bare smilte tilbake og sto der.
" Å, er dette her din plass? " sa jeg etter at jeg la merke til at hun bare sto der.
" Jo egentlig men det går bra! " sa hun og smilte.
" Åherregud, unnskyld , bare ta plassen, jeg kan finne en annen " sa jeg.
" Nei nei det går bra azza " sa hun og satte seg vesiden av meg.
" Jeg er forresten Maya " sa hun og smilte.
" Jeg er Annabell- " sa jeg før hun avbrytet meg.
" Er du den jenta som er over alle nyhetene? Og har du virkelig blitt kidnappet, ikke 1 men 2 ganger?! " sa hun skjokkerende.
" Ja og ja " sa jeg.
" Hva skjedde? Eller vet du hva, unnskyld , så frekt av meg, du vil sikkert ikke snakke om det " sa hun trist.
" Neinei, det går bra men, jeg har virkelig ikke lyst til å snakke om det " sa jeg.
" Så, du er en tegner? " sa hun
" Hæ? " sa jeg.
Hun pekte på tegneboka mi.
" Åja, nei, det er bare det at når jeg kjeder meg så tegner jeg " sa jeg og lo.
" Åjaaa " sa hun mens ho begynte å le.
• • •
Jeg og Maya ble litt kjent med hverandre, vi fant ut at vi har de fleste timene sammen, noe som faktisk er veldig bra fordi Maya er kjempe morsom.
" Så hvor lenge har du gått her? " sa jeg.
" Jeg begynte på denne skolen her for noen måneder siden fordi foreldrene mine fikk jobb her " sa Maya.
" Så, er det noen kjekke gutter her? " sa jeg til Maya og ga henne et " 😏 " blikk.
" Vel det er faktisk veldig mange kjekke gutter her men det er en gutt som er drit kjekk " sa hun.
" Jaså, hvem? " sa jeg og lo.
Maya dro meg til kantinen.
" Han begynte på denne skolen her faktisk idag! " sa Maya og smilte.
" Seriøst? Hva heter han daa? " sa jeg.
" Det husker jeg faktisk ikke men han er kjempe kjekk " sa Maya.
" Det er han sikkert " sa jeg og lo.
" Der er han! " sa Maya å pekte på en gutt som satt på et bord med bare jenter, gutten så faktisk veldig kjekk ut bakfra, han har brunt hår, men så snudde han seg.
" Nei, det kan ikke være " ...
\\
HVEM TROR DERE DET ER? 😏
UNNSKYLD FOR AT JEG IKKE HAR LAGT UT NOE PÅ EN STUND. Har vært så opptatt med skole
ESTÁS LEYENDO
Kidnappet
Novela JuvenilDet var mørkt og tåkete ute , jeg begynte å gå til skolen.Plutselig kom det 2 kjørende lys rett mot meg men jeg forsettet å gå , så kom det 4 kjørende lys mot meg og jeg begynte å gå litt fortere.Bilene stoppet rett foran meg,ut av bilene kom det 2...