Kapittel 11

5K 95 8
                                    

Jeg våknet i en bil , jeg lå i bagasjerommet. Jeg hørte noen snakke utenfor "Vi tar henne " , "Hvor mye gir dere? ", "500 000 kr " sa noen utenfor. Hva er det som skjer? Hvordan endte jeg her? Åja det er sant det, jeg skulle til Vicki og en mann løp etter meg og tok sprøyte i armen min og.. Det var alt jeg husket. Plutselig åpnet noen bagasjerommet, øynene mine var i skjokk. Der sto han mannen fra igår og noen folk til, jeg kunne ikke tro det. Der sto Damien, Derek og Miguel. Alle stirret på kroppen min, de ga meg et "vi skal ha det så gøy sammen " blikk. "Ta henne " sa Miguel og Damien bærte meg ut av bagasjerommet. Damien og Derek tok meg litt unna bilen mens Miguel ga penger til han mannen som bokstaveligtalt kidnappet meg "jeg liker kjolen din " sa Derek og smilte lurt " Hva er det dere vil? Kan dere ikke bare la meg gå.. " sa jeg " Kom igjen da, moroa har jo nettopp startet " sa Derek " Hvem er han mannen? " sa jeg og pekte på han mannen som kidnappet meg.. "Han kjører rundt i byen, kidnapper jenter og selger dem " sa Damien "Jeg hørte at noen sa at noen skulle kjøpe meg for 500 000, hvem var det? " sa jeg " Det var Miguel " sa Damien. "Kjøpe meg? Vent ånei" sa jeg. Nå skjønte jeg alt "Velkommen hjem Annabell, eller skal jeg si sexslave? " sa Derek og smilte. Miguel kjøpte meg for at Damien og Derek skulle holde meg som sexslave. Jeg begynte å løpe fra dem , "aldri i livet om jeg blir sexslave igjen! " tenkte jeg mens jeg løp. Jeg burde kansje ikke løpe fordi både Derek og Damien er mye raskere enn meg. Til slutt spente Derek bein på meg og jeg falt fremover. " trodde du virkelig at du kunne løpe fra oss? " sa Derek sint. Derek bærte meg til bilen, Miguels bil. Plutselig kjente jeg et stikk i armen, det var en sprøyte. Damien stakk en sprøyte i armen min, jeg begynte å bli slapp og søvnig "Versåsnill, slipp jeg. Jeg vil ikke.. " var det siste jeg fikk sakt før alt ble svart.
*NESTE DAG*
"Jeg kan godt ta av klærne hennes " sa noen. Jeg kjente igjen den stemmen, det var Damien. Jeg lukket opp øynene og så at jeg lå i et rom, jeg sto opp fra sengen og gikk litt rundt. Det lå en kommode og en seng i rommet, i rommet var det også en liten vindu. Jeg gikk bort til vinduet å prøvde å åpne det, jeg klarte det nesten! Før Derek kom inn i rommet og så meg "vel vel vel, ser man det. Du trodde virkelig ikke at du kunne slippe unna vel, igjen.. " sa Derek og kom nærmere, til slutt sto han helt oppå meg. Så sa Derek" Jeg har savnet deg så mye.. sexslave, la leken starte "...

KidnappetWhere stories live. Discover now