Pričekam još malo i onda odlučim pokušati pobjeći.
Polako odlazim dolje. Dođem do hodnika i velika je gužva. Savšeno. Krenem žurno hodati prema izlazu spuštene glave. Izletim van i brzo potrčim prema autu i onda iz drugog smjera vidim kako Harry trči prema meni. Požurim se još više i dođem do auta. Brzo vadim ključeve, ulazim unutra i pokrećem motor. Stisnem gas i krenem taman kad Harry dođe to mene. Na cesti sam, ubrzano dišem i pokušavam se smiriti od šoka. Ali tad doživim još veći šok kadvidim Harryev auto iza mene. Brzo nagazim gas, no vidim da i on ubrza. Neće moći Styles. Promjenim brzinu i još ubzam. Počnem skretati niz razne ulice i onda opet dođem na glavnu cestu. Hah, nema ga više. Ovo je bilo lakše no što sam mislila. Krenem mirno voziti prema kući. Dođem do kuće i sparkiram auto.Uđem u kući i pozdravim. Nije me briga što će me pitati zašto nisam u školi. No čujem mami glas.
-Hilllary! Dođi malo ovdje!- preokrenem očima i krenem natrag. A kad dođem do dnevnog boravka skoro vrisnem. Unutra su bili Harry i moja mama.
-Hej Hillary. Pozvala sam te ovdje jer kao što vidiš imamo gosta.- Harry mi se zlobno nasmiješi.
-Da ii?- pitam.
-Rekao je da je došao posjetiti Dylana. Pa kad si već došla kući, zabavljaj ga dok Dylan ne dođe.- raširim oči.
-Amm, ovaj mama..ne mogu, zlo mi je.- laže.
-Hillary, ne pokušavaj se izvući. Budi tu s njim, ja moram otići u shopping.-
-Ti nećeš biti ovdje?- kažem histerićno.
-Ne, rekla sam ti. Hajde sad, moram ići.- poljubi me u obraz i krene prema van. Harry gleda za njom i polako ustaje a ja se polako udaljavam. Slušam mamine korake. Onda čujem otvaranje vrata, a kad se zatvore počnem trčati. Harry trči za mnom. Uspijem pobjeći u prvu slobodnu prostoriju a to je teretana. Ma krasno, nema ključa. Brzo stavim nogu na vrata i držim ih rukama svom snagom dok Harry pokušava uči.
-Kujo otvori vrata!- gura ih ali ne popuštam.
-Ti bi ih otvorio da znaš da je iza njih bijesna budala koja ti pokušava...nauditi?!- vičem.
-Ne bih.- zaključi i prestane gurati vrata.
-Ajde otvori vrata. Neću ti ništa napraviti.- vidim da se odmaknuo od vrata jer su vrata siva, staklena.
-Misliš da ti vjerujem?- upitam.
-Trebala bi.-
-Ne vjerujem ti.- kažem i uzahnem.
-Dobro, ali ja ne odlazim.- kaže i vidim da sjeda na pod i naslanja se leđima na vrata. Šutimo već oko dvije minute.
-Zašto si ujutro pobjegla iz wc-a?- Harry odjednom pita.
-Uplašila sam se.- priznam i čujem kako se Harry hihoće.
-Što je smiješno?- upitam.
-Ti si. Mislim, glupa si. Kažem ti da ćeš još gore proći ako pobjegneš i to to napraviš.- u pravu je.
-Znam.- slegnem ramenima iako znam da me vidi.
-Zašto si ono rekao mom bratu?- opet upitam.
-Rekao sam ti. Jedino tako sam ga mogao pridobiti.-
-Što si mu rekao da se dogodilo na tulumu?- upitam sumnjičavo.
-Rekao sam da si me pokušala odvući u sobu ali nisi uspjela pa si odvela neku drugu dvojicu dečki.- kaže. Šta je rekao?!
-Ja tebe pokušala odvući? I odakle ti ono da JA TEBE pokušavam odvuć u krevet?!- čujem kako se opet smije.
-Meni nije smiješno. Uništavaš mi život. Brata si okrenuo protiv mene.- kažem tiho.
KAMU SEDANG MEMBACA
Queen [H.S.]
Fiksi Penggemar"You're acting like a queen but I'll turn off your flame. Your attitude induces me to hurt you even if I don't want. I love you." --- Na početku su se mrzili iako je postojala privlačnost. Nisu željeli ništa priznati. Cilj im je bio da se međusobno...