Multimedya Asra
Sabah saatin beşiydi ve okula
gitmeme üç saat vardi.Uyuyamiyordum.Birturlu olmuyordu .Yeni okulum icin oldugunu zannetmiyorum zaten senede on kez okul degistiriyorum.Babamim işi yuzunden.O beni umursamiyor,psikolojimi düşünmüyordu.Tek düşündüğü işti.
Benim annem bizi terk etmiş.Neden oldugunu bilmiyorum ama onu hatirlamiyorum.Ama onun nasil göründügü yada kim olduğu umurumda değil.Ondan nefret ediyorum.Umarim bu okul benim için iyi olur.
Bir okulu daha igrenc bi şekilde geçirmeye hiç niyetim yok.Milletle kavga ediyorsam ne olmuş yani .Bikere sorun bende değil onlarda.Tip tip bakip sinirlerimi bozuyorlar.Ama burada bambaşka bir hayatim olacak diye düşünürken uyuya kalmışım.
Evimizde calisan semranin sesiyle uyandim"Asra hanim kahvalti hazir okula gec kalacaksiniz"
"Tamam semra geliyorum dedim"ve hazirlanmaya başladım.
Aynanin karşısına geçip okul kıyafetinin içinde ne kadar iğrenç göründüğümü seyrettim.Belki düzeltilebilir diyerek likit çekip hafif rimel ve parlatıcı ruj sürdüm .Gerçi bu okulda babamındı.İstediğim kadar makyaj yapabilirim.Fakat ben doğallıktan yanayım.
Kahvaltıya oturdum "Günaydın "dedim .Babam herzamanki gibi duymadi ve tabletiyle ilgilenmeye devam etti.Neden böyle yapiyordu anlamiyordum.
Sinirlenip hicbir sey yemeden evden cıktım . Okula vardığımda bu okulu daha once gordugume emin degildim.
Sanirim bu sehire ilk geldigim icin.
Okula girdigim an icime kavga istegi dolmustu cunku babamin dikkatini sadece böyle cekebiliyordum.Kitaplarim kucagimda beni şevkatle karşılayan müdürü izliyordum.
Nihayet sınıfın onune geldigimde heyecanliydim 10/A sınıfı.
İceri girdigimde herkes beni baştan aşşağıya süzdü.Daha sonra yerime oturdum.
Derse odaklanmaya başladım .Şubat ayı olduğu için hava o kadar soguktuki sınıftaki kaloriferler bile yetersiz kaldi.
Nihayet zil çaldı .
Bir kız yanıma geldi .Çok iyi birine benzemiyordu.Ben ısınamamıştım ama yanima oturdu .Konuşmaya başladik .ve kısa sürede ne kadar ortak yönümüz oldugunu fark ettim.
Ders Edebiyat oldugu icin Gidip kendi dolabimdan defterlerimi ve kitabimi aldim.Dolabi kapattigimda yüzü soluk bir çocuk gordum.
Fena değildi aslinda.Hatta mukemmeldi.Dağınık saclari açık kahverengi gozleri vardi.Ve harika giyinmişti.
Çocugu suzerken birden Ne bakiyorsun anlaminda göz kirpti.Bende irkilip önüme döndum ve sınıfa dogru gittim.
Mısraya (yeni tanıştıgim kiza)adı ne diye sordugumda" Ediz Akar babasini bir trafik kazasinda kaybetti ve annesinin kocaman bir şirketi var.Pardon birmi dedim ? Sayilamayacak kadar çoklar."İyi çocuk .""Kaba ama yakışıklı"
Arkadaşlar kitabi yazmaya yeni başladım Bu hikaye Asra Demir Ve Ediz Akar 'ın hikayesini anlatiyor.Umarım okunur ve Begenirsiniz.Umarim amatör bir yazar oldugumu unutmadan okursunuz.
İlginize Teşekkür ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Önce
Paranormalbu aşk ve kavganın birleştiği noktada bi hikaye ne kadar okursaınz o kadar çok okuyucu kazanırım yardım ederseniz senvinirim.