Asra
"Of Edizi kim ne yapsın mısra"
"Kızım babanın işleri pek iyi gitmiyor zaten zengin koca işte."
"Of kızım hatırlatmasana."
"O beş karış suratla yine iyi geldi bugünlere"
"Kesin benimle dalga geçecek pezevenkler."
"Ben hep arkandayım sana yardimda ederim merak etme."
"Of cidden sinir oldum ya elinde birtek bu okul kaldı."
"Olsun koskoca Demir Kolejinden bahsediyoruz."
"Durda dolabımdan çantamı alayım eve gidelim"
Çantamı alırken Deniz ve Eren yanımıza gelip "Kızlar partiye geliyorsunuz dimi."
"Kim bizmi? " diye çıkıştım.Parti kızı olmadığımı herkes bilir.
Mısra "Kesinlikle geliyoruz Deniz"diyince ağzım açık kaldı.
"Mısra ne yapıyorsun ya?"
"Sadece sana hayatında göremeyeceğin bi şans veriyorum.Haydi alışverişe!!."
"Mısra param yok diyorum sana allahım."
"Ya gerizekalı düşündüğün şeye bak yürü haydi."
İster istemez beni götürecekti.Zaten partide yarın geceydi.Babamı bıraktığı için anneme teşekkür etmek isterdim.Keşke benide alsaydi.Cidden Ediz ne demişti öyle? Annen seni arıyor ahahha konuşma çabası .
Alışveriş merkezine gittiğimizde Hiç bukadar büyük ve pahalı gelmemişti.
Cidden ben okadar alışverişe çikan biri degildim ders çalışmaktan ama neyse.Önce krem rengi bir elbiseyle bryaz bir çanta denedim .Mısraya "bunun devami nerde?"diye sorunca beni direk kabine soktu.Borda bir tişort ve altindan beyaz pantolon giydim tam tarzimdi ama gözüme siyah straplez siyah beli açık tişort ve altın sarısı bir şort çarptı.
Giydigimde Mısra direkt "Alıyoruz ." dedi.
İster istemez parayi o ödedi .Babam harçlığımı kesmişti çünkü.
Partide harika olmaliydim.Kendim icin yani ediz icin falan değil.
Eve gittim ve hazırlanmaya başladım.İnce bir eyleiner siyah far ve siyah ruj sürdüm .Yanaklarıma bronzer yaptıktan sonra Mısra Porshe arabası ile beni almaya geldi.Partilerde erkek almiyormuydu yahu? neyse.Partinin oldugu eve geldigimizde kapıda kendinden geçmiş keşler vardı.
Alışkın degildim .Herneyse içeri girdigimde Ediz yanıma geldi.Farkli görunüyordu.Sanki daha kötü.Daha..Of banane.
"Vaaay insana benzemişsin" dediğinde beni hala süzüyordu allahım yinemi.
" Bende keşke aynı şeyi senin için söyleyebilsem yine hayvan gibisin. "
yandan hafif gülmeye çalışssada o 32 diş gülüşü partinin her köşesinden görülebilecek kadarparlaktı.Lanet olsun höf.
ardından yanıma bi çocuk geldi ve "Harika görünüyorsun .Vay canına"dedi.
" Sen kimsin yahu?"dediğimde yanımda mısrayı aradım ama yoktu kimbilir neredeydi.
" Bi hayran olarak say güzellik .Bunu söylemeyi taa ilkokuldan beri bekliyordum .Offf şu bacaklara bak be. "
"Lan siktir git şurdan bide senle uğraşmayayım. "dedim ve arkamı dönüp gitmek istediğimde bileğimden tuttu ve okadar sıktıki o an bir zombie gibi kolumu fsalan koparacak zannettim.
" Benden o kadar kolay kurtulsaydı Kimseyle .. "
" Ulan pezevenk bırak bağırırım yoksa "
"Hooop hop birader gel bakalım bi sen şuraya."dedi arkadan bir ses.
Edizdi şuan en son görmek istediğim kişi derdim ama bu doğru değil.Yine kurtardı beni lan ."
"Bırak lan kolumu bitirecem oğlum seni gebertirim bırak ulan kolumu."
ediz onu içeriye doğru götürdü.Eyvah Ruhuna EL-FATİHA .
Bir kaç dakika sonra ediz tekrar geldi"Ulan bu sana dokundumu?"
" Lan yinemi sen! "dedim fakat ben malım.Evet biliyorum ne dedim çocuga.
" Kes be sesini soru sordum sana "
" Aslında varya sen böyle yapmaya devam et insanları uzaklaştır kendinden kendini soyutla bu dünyadan kimseyle uzlaşma hep bağır çağır.
Tam senin hayat felsefen be helal sana .
Tam senden beklediğim bi davranıştı.
Ben orda o çocuga niye vurmadım sanıyosun be ediz.
Birinden hoşlandığını böyle belli edemezsin.
Kibarca söyle .Ölürmüsün ya ?
Çokmu zor demek?
Artık çevremde dolaşma ve kötü çocuk oyunlarından kurtulana kadar yanıma bile yaklaşma. "
dediğimde ağlıyordum ve oda hayret edercesine bana baktı.Ağlayarak çıktım ordan.
Hayatımda ilk kez aşık oldum ben ilk kez ve bu hödüğe olmamalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Önce
Paranormalbu aşk ve kavganın birleştiği noktada bi hikaye ne kadar okursaınz o kadar çok okuyucu kazanırım yardım ederseniz senvinirim.