Multimedya Ediz
"Zor bir hayatım var ve aşka ayıracak zamanım yok murat neden anlamıyorsun?"
"Abi senin kadar da asosyal olunmazki biraz şu güzel yüzünü millete göstersende bayram etseler ne olur yani Ediz"
"Murat bişey soracağım kanka"
"Sor kardeşim"
"Şu yeni gelen kız varya mısrala dolaşan onun adı ne biliyormusun?"
"Oooo ediz sana ne oldu böyle yoksa aşıkmı oldu benim kuzum ay"
"Salak salak konuşma murat tenefüste tip tip bakti ondan sordum işte taniyormusun?"
"Tamam tamam sinirlenme hemen Asra onun adı daha yeni geldi senede 10 20 okul değiştirdiğini duydum babasi yüzünden.Annesi bunları kücükken terk etmiş tabi adamda o zamanlar işe yaramazın tekiymiş.Sonra işte allahim sana neden anlatiyoruk sanki umurunda ben derse giriyorum haydi görüşürüz."
Asra denen kız önümden geçti ve o sarı saçları mükemmeldi.Gerçekten.Aman allahım benim içimde nasi bir insan varmısta haberim yokmuş.Amaan neyse ne ama yiğidi öldür hakkini yeme kiz guzel yani .
Son ders tarihti sanki işkence gibi.Derse girdim .Yerime oturdum.Ders başladiktan 10 dakika sonra asra denen kız iceri girdi.Ve yer aramaha başladı.Ama lanet olsun sadece benim yanim boştu.Ve yanima oturdu ve bana ismimi sordu
"Ben isimsizim Asra Demir"
"Sssen adımı,nerden biliyorsun"
Biliyorsunuz pot kirmakta üstüme kimseyi tanimam."Beni sapık gibi izleyen birinin ismini bilmem gayet normal"
"Ah canım senmi benmi?"
"Ediz ve Asra susmayi düsünuyormusunuz cocuklar?"
"Özür dilerim hocam"
"Özür dilerim öğretmenim"
Sonunda zil çaldı işkence gibi ders yetmiyormuş gibi birde asra çıktı başımıza iyimi.
Muratla beraber eve gidiyorduk Ki bir kadına rastladik.
"Siz asrayi taniyorsunuzdur.Asra Demir .Cıkısta onu gordunuzmu nereye gittigini falan""Hayirda siz kimsiniz?"
"Annesi"
Dedi ve koşarak uzaklaştı.
Yahu bu kadın bunları terk etmemişmiydi.Neyse beni ilgilendirmez.
Aslinda ilgilendirir asraya yarin söylemem gerekiyordu.Kesinlikle.
Eve gittim masama oturup ders calismaya basladim.
Aslında ders çalışmaya çalisiyordum ama Asrayı aklımdan bir türlü çıkaramıyordum.Lanet olasica.
Sabah uyandigimda masanın başında oldugumu fark ettim.Ve kalkip üstümü giyinmeye basladim ve düşündüm .
Acaba o da böylemi hissediyordu.Koskoca ediz akar aşıkmı olmuştu.Hayır hayır yok böyle bişey.Kahvaltı bile yapmadan evden ciktim ve yururken kalbim küt küt atmaya başladı.
Gördügüm asra idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Önce
Paranormalbu aşk ve kavganın birleştiği noktada bi hikaye ne kadar okursaınz o kadar çok okuyucu kazanırım yardım ederseniz senvinirim.