Ekrandaki Kuzey yazısını görünce de tırsmadım değil açıkcası.Şimdi Hilmicem susmaz bu çocuk niye seni arıyor felan hiç çekemem cidden.En sonunda Telefonu açtım.
"Alo."
"Ee şey Serenay nasılsın ?"
"İyiyim Kuzey sen ?"
"Ya senden birşey isteyeceğim de ben."
"Söyle tabi."
"Benim bugün doğum günüm."
"Ya of aptalım ben nasıl unuttum Kuzey çok özür dilerim cidden."
"Serenay konumuz bu değil bizim evde parti ayarladım sende isteğin arkadaşını çağır ve asıl önemli konu bugün benimle alışverişe gelir misin ?"
"Şey aa şimdi ne desem bilemedim."
"Ya alt tarafı bir alışveriş Serenay."
"Tamam tamam gelirim mesajlaşırız sonra."
"Öptüm."
"Bende öptüm görüşürüz Kuzey."
Telefonu kapatmamla başladı Hilmicem konuşmaya...
"Kimi öpüyorsun kızım sen."
"Hilmicem ne saçmalıyorsun."
Hilmicem taklidimi yaparak;
"Bindi iptim girisiriz Kiziy."
"Ya çocuğun doğum günüymüş kötü mü davranayım üstelik o benim çocukluk arkadaşım Hilmicem."
"Ordan bakınca onun senin çocukluk arkadaşı olması beni ilgilendiriyor gibi mi gözüküyor."
"İlgilendirsin o zaman."
"Kızım Medcezire bağladın ya bu ne "Bakılır mı ? Bakılsın o zaman gibi."
"Vaay badboy Hilmicem Intepe Medcezir mi izliyor ?"
"Ya geçen gün Turbo açtı da neyse konumuz bu değil."
"Evet konumuz şu ki bugün Kuzeyle alışverişe gidicem."
"Efendim birşey mi dedin ?"
"Duydun."
"Yok ben yanlış duydum bence."
"Alt tarafı bir alışveriş ne olur ?"
"Olmaz."
10 dakika sonra;
"Kısa birşeyler giyme."
"Allahım sen sabır ver."
"Bugün partide de kısa giyme."
"Evet ya şalvar giyicem zaten."
"En iyisi."
"Saçma salak konuşma."
"Senin dilin çok uzadı he."
"Uzar uzar sanane."
"Kendine mi gelsen biraz acaba."
"Atar yapma Hilmicem of ya."
"Telefonun her saniye açık olacak,yakın temas yok."
"T-A-M-A-M."
"İyi gidiyorum ben giderken ara."
"Ya neden soğuk davranıyorsun."
"Yoo."
"Öyle."
"Değil."
"Partiye geliyor musun ?"
"Bakılır."
"Bakılsın o zaman."
"Öpersen bakılır."
Hilmicemin dudağına ufak bir öpücük kondurdum ve memnun bir şekilde evden çıktı.Hilmicemin yanında pantolon giyeceğimi söyledim ama Şort giydim bu Sıcakta ne pantolonu allasen etek giysem rahat edemem felan en iyisi şort.Yüksek bel siyah bir Şort,üstüne salaş kalın askılı koyu gri önünde Baskısı olan bir askılı giydim.Ve siyah kısa converse.
Telefonumu elime aldım ve Kuzeye mesaj attım.
KİME:KUZEY
"Ben hazırım ne zaman gidiyoruz."KİMDEN:KUZEY
"Geliyorum prenses kornayı çalınca aşağı in."KİME:KUZEY
"Tamam bekliyorum o zaman."5 Dakika Sonra
Evin önünde beklerken Kuzey sonunda gelmişti.Arabaya bindim ve Kuzeye bir soru yönelttim.
"Ne alıcaz."
"Bende tam bilmiyorum.Sen anlıyorsun bu işlerden diye senin gelmeni istedim."
"İyi orada buluruz birşeyler o zaman."
"Aynen."
Kuzey arabayı bir AVM önünde durdurdu.İçeri girdim.Aah çok aptalım Hilmicem'i aramayı unuttum."Kuzey bak sen şuradaki mağazaya gir ben geliyorum tamam mı ?"
"Tamam prenses gecikme bak."
"Yok yok bende geliyorum arkandan."Kuzey gider gitmez hemen Hilmicem'i Aradım ama beyefendi telefonunu açmayınca bende mesaj attım.
KİME:SEVDİCEK
"Aradım ama açmadın neyse biz alışveriş yapıyoruz şuan mesajı gördüğünde ararsın,öptüm."Hızla Kuzeyin yanına gittim.Girdiği mağazada birşey bulamayınca birkaç mağazaya daha girdik.Bir mağazada tamda benim tarzım olan şeyler vardı.Kuzeyin eline koyu gri bir kot pantolon üstüne kaslarını ortaya çıkaran dar beyaz bir tişört onun üstüne de kot bir gömlek.Sadece ayakkabı problemi kalmıştı büyük bir spor ayakkabı Mağazası'na girdik.Ben kıyafetleriyle daha uyumlu olduğu için siyah superga Yada siyah converse almasını söyledim.Ama o ne yaptı ?
Kırmızı Jordan ayakkabısını aldı.
Gerçi o ayakkabı da efso ama beni dinlememesine kızdım herneyse birde o mağazada gördüğümüz yaşlı teyze Kuzeye dönüp demez mi,
"Oğlum alsana sevgilinin ayakkabısından çift çift giyiverirsiiz gare."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Ficção AdolescenteBazen birisi çıkar gelir bilinmeyen gelecekten. Ve o sizin kaderinizdir.