Hilmicem Serenay'ı arabaya bindirir ve giderler.Serenay;
-Ya durdur şu arabayı yoksa atlayacağım bak(Arabanın kapısını hafif açıp Hilmicem'i korkutmaya Çalışır Hilmicem arabayı kitlemeyi unutmuştur ve Serenay'ı kendine çekip kapıyı kapatır.)
-Ya Dursana kızım.
-Ne gıcıksın sen be.
-Kes tamam.(Hilmi arabayı sahile çeker ve Bulundukları yer ıssızdır.)
Tartışmaya başlarlar.Serenay;
-Ya sana derdin be benimle diyorum Hilmicem kaç defa.
-Sanane.
-Nasıl sanane ya sürekli bir şekilde yanımdasın peşimdesin.Bunun bir sebebi Olmalı.
-Ben kimsenin peşinden koşmam bu unutma.
-Doğru ya senin sevgilin var zaten çok mutluluklar size.
-Ya ya aynen canım çok seviyoruz birbirimizi.
-Iyi güzel.
-Bir daha Murat'la takılmayacaksın.
-Ya seni ilgilendirmez bu.
-Hayır ne buldun bu çocukta yani.
-Kıskançlık kötü hilmicemciğim ya.
-Ya sen fazla Komiksin nesini kıskanacağım onun onda olup bende olmayan birşey mi var sanki der ve güler.Serenay;
-Demek ki varmış.
-Ne var hanımefendi ?
-Mesela o senin gibi ukala ve kaba değil.
-Ben Hilmicem İntepeyim kızım beni başkalarıyla karıştırma.
-Benim için sadece adın ve soyadın var.
-Öyle mi der ve Serenay'ı öper.
Serenay şok olmuştur,ve Hilmicem 2-3 dakika sabit durduktan sonra;
-Bunu unut tamam mı olmadı böyle birşey.
-Senden nefret ediyorum.
-Etmiyorsun.
Hilmicem Serenaya bağırarak arabaya binmesini söyler.Yol boyunca konuşmazlar hatta birbirlerinin yüzüne bile bakmazlar.Hilmicem Serenay'ı eve bırakır ama yine konuşmayıp yüzlerine bakmazlar.
SERENAYIN AĞZINDAN
Ya bu çocuğun derdi ne ? Her önüne gelene yapışıyor galiba gıcık işte gıcık nefret ediyorum ondan off.
HİLMİCEMİN AĞZINDAN
Al işte salaksın sen Hilmi salaksın şimdi bütün işleri bozdun ama hiçbirşey olmamış gibi davranacağım net yani bu ne abi ben ne ara bu hallere düştüm beni bir kız bu hallere getiremez.Kendime geleceğim.
Sabah olur,Hilmicem,Murat ve Serenay'ın maç yapacaklarını Çoktan unutmuştur.
Murat arkadaşlarını toplar ve maçın yapılacağı yere gider aynı şekilde Serenay'da.
Begüm maç yapılacağını öğrenince hemen planını devreye sokar.
Turabi Hilmicem'i arar;
-Kanka biz Nadyayla maçı izlemeye gidiyoruz sen gelicek misin ?
-Sabah sabah ne maçı olum ya.
-Serenay ve Murat'ın maçı.
-Oha lan nasıl unuturum siz gidin gelicem ben hemen.
Turabi ve Nadya maça giderler ardından Hilmicem ve Anıl da gelir.
Bu sırada Begüm giyinme Odasında kimse yokken Serenay'ın kramponun çivisini zedeler ve değişik bir yağ Sürer ama yağ öyle bir yağ ki belli olmadığı için Serenay anlamayacak özel bir yağ yani,çiviler zedelenince Serenay'ın direnci düşer,ve gol de atamaz rezil olur belki düşer aman gebersin nefret ediyorum o kızdan diye iç geçirir.
Maç başlar ilk Başlarda Serenay şık hareketler yapar.Hilmicem,Anıl,Turabi ve Nadya;
-Hadi sero hadi kızım.
Serenay maçın skorunu 3-0 yapar.Hilmicem sürekli Murat ve Serenay'ın yakınlığını ve gülüşmelerine dikkat eder,kıskanır.Hilmicem sinirle maçtan çıkar.Aradan biraz zaman geçer.Nadya soyunma odasına gider ve Begümün telefonda;
-Ya kızım işte kramponunun çivilerini gevşettim yaptım birşeyler rezil olacak salak ahhahahah.
Konuşmasını duyar.Hilmicem maçtan çıkmıştır ama yani halısahanın oralarda öyle takılıyordur.En azından Murat ve Serenayı o şekilde görmekten iyidir diye düşünür.Maçın skorunu öğrenmek için Anıl'ı arar.Anıl Serenay gole giderken Hilmicem'e telefonda;
-Sero gole gidiyor hadi be Sero yap şunu kızım.
Diye bağırır.Ve tam o sırada Serenay'ın kramponu kayar,yere düşer ve bileği incinir.Anıl Serenaya birşey oldu demesiyle Hilmicem koşarken bir anda Begüm ve Nadyanın bağırışlarını duyar Nadya;
-Sen nasıl Serenay'ın kramponuna birşeyler sürersin aptal mısın kızım sen şeytansın ya.Kız sakatlansın diye yapılır mı bu.
Hilmicem olayı hemen anlar ama o an aldırış etmeden sadece Serenay'ı düşünüp onun yanına koşar.Muratın kucağında olan Serenay'ı görür Serenay yarı baygındır.Hilmicem Muratı sert bir şekilde iter ve Serenay'ı kucağına alır.
-Ne alıyorsun sen bu kızı kucağına lan.
-Hilmicem şimdi Sırası değil.
-Sırası felan anlamam ben dokunmayacaksın bu kıza bir daha.
-Benim derdim ne senin derdin ne kardeşim Allah Allah ya kıza birşey oldu belki.
-Sanane oğlum sanane birşey olacaksa ben yanındayım.
Serenay aslında ayılmıştır ama eğer belli ederse Hilmicem susacaktır yine o yüzden belli etmeyerek Hilmicemin onu sahiplenmesini dinler ve aslında kendisini kıskandığını anlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionBazen birisi çıkar gelir bilinmeyen gelecekten. Ve o sizin kaderinizdir.