4.BÖLÜM

182 14 4
                                    

Ayaga kalktım ve zorla eve vardım. Formamı yıkadım ama hâlâ yıpranmış gözüküyordu. Yataga uzanıp düşündüm ne yapacaktım ben bunun üstesinden nasıl gelecektim.

Sabah okulda kimseye gözükmeden soyunma odasına gidip mayomu giyindim sanki biraz kilo almıştım? zayıflıya bilirdim ama eger ben bu okula geldiysem olimpiyatlara katılmalıyım bu yüzden bu kilo bana lazımdı. Yüzme salonuna dogru ilerledigimde havuzun içi kırmızı boya ile doluydu. Bu çocuk benim beşimi bırakmicakdı. Hemen formamı giyinip sınıfa çıktım herkez bana bakıp yanındaki kişi ile fısıldaşıyordu. Birisi yanıma gelip " dün gece nasıl geçti " diye sordu. " ne demek istiyorsun"
" herkez bunu konuşuyor tatlım " dedi ve uzaklaştı. "Kuzey!" bu çocuk benim peşimi bırakmicak elinden geleni yapıcak artık bu kadarı benim için fazlaydı. Adresini bulmak çok da zor olmadı.
Kapıdan girer girmez
" özür dilemeye mi geldin tatlım biraz geç olmadı mı? " dedi.

" yaptıklarına sessizce katlanacagım ama bu son yaptığın çok fazlaydı. Nasıl olur da herkeze benim birisiyle yattığımı söylersin! ve bu oyunlarına daha fazla devam edersen seni öldürürüm anladın mı?"
Ve tüm sinirim ona attığım tekmeyle sona erdi.
Kuzeyin ağzından ;
O kızı ne kadar düşünürsemde düşüniyim o kız bana hasta oluyor. En başta benden nefret ediyormuş gibi gözüksede o kız bana gerçektende delicesine aşık. Benden nefret edermiş gibi davranarak beni kandırmaya çalışdı. Bütün bunları yüzüme karşı söylemek çok zor olurdu.

Ertesi sabah okulda saklana saklana ilerliyordum ne olursa olsun yinede okula gelmek zorundaydım Ah inanamıyorum! İşte bu yüzden bu asabiyetimden kurtulmalıyım.
İşte yakalandım dört takım elbiseli adam tam karşımda duruyordu.
_ "siz bayan rüya mısınız? kekeleyerek
_ "Eevet benim"
_" Bir süreliğine bizimle gelirmisiniz " _"Ne nereye şuan biraz meşgulüm de" _"Sizi götürmemiz için emir aldık"
_"Kimden?"
_"Gidince öğrenirsiniz"
_"Şey benim çalışmam lazım özür dilerim" dedim ve koşarak uzaklaştım. Arkama baktığımda hızlıca yanıma geliyorlardı. Biraz koşturmadan sonra beni yakalayıp arabaya dogru götürdüler. Bağırarak "bırakın beni imdatt" kimse sesimi duymamışdı. Kollarını ısırıp kaçmaya çalıştım ama başarısız olmuşş.....
Uyandığımda çiçek kokuları geliyordu. Vücuduma sıcak ve nazikçe masaj yapılıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYLARDAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin