3. BÖLÜM

171 17 3
                                    

Bu saatten sonra derse giremezdim. Okulun aşağısına yüzmeye indim bir süre sonra seda yanıma gelip elini uzatı " biraz mola vermeye nedersin dedi ve beni sudan çıkarttı. limonatalarımızı alıp okulun arka bahçesinde yürüyorduk ki kuzey ve arkadaşları karşımızdaydı sakince yanlarından geçiyorduk taki seda dengesini kaybettim kuzeyin üstüne limonatayı dökene kadar seda çok korkmuşa benziyordu " Çok üzgünüm özür dilerim aynı gömlekten alacağım olmassa parasını veririm" dayanamayıp " Rahat bıraksana bizi bilerek mi döktü sanki? Özür diledi ya işte bu yetmez mi? " onca söylediğim laftan sonra bana verdigi cevap " Sende nerden çıktın " sen bu okula başlayalı fazla olmamış olabilir ama kelimelerine dikkat et herşeyede maydanoz olma dedi.
_ O benim arkadaşım
_ Hadi ozamn şu güçlü dostluğunu görelim. Şuan ona bakakalmıştım ne isticekti acaba "kirlettiği yeri temizle dedi" şaşkına dönmüştüm temizliyormuş gibi eyildim ama elimdeki limonatayı başından aşağıya döktüm korkmuştum hemen oradan ayrılıp eve gittim eve vardığımda babam yoktu. Mutfağa girip biraz atıştırdıktan sonra yatağıma uzandım yarın okulda ne yapacaktım bunu benim yanıma bırakmazdı biraz rahatlamak için kulaklıkları takıp kafamı yastığa gömdüm uyuya kalmışım çünki alarm zııır zııır beynimin etini yiyordu. Okula gitmekten korkuyordum ama gitmek zorundaydım. Azda olsa korkaklıgımı yenip okula gittim. Her yerde gözlerim onu arıyordu kitaplarımı almak için koridorun sonundaki dolabıma dogru ilerledim. Dolap kapağını tam acıyordum arkama dönüp baktığımda herkez bana bakıyordu. Dolabı açtığımda içinde kırmızı bir kart vardı. Üstünde "HELLBOY" (cehennem meleği) yazıyordu bu onların çetesinin ismiydi galiba. Arkamı döndüğümde herkez gülüp kırmızı kart almış diye fısıldayıp uzaklaşıyorlardı. Şaşırmıştım kırmızı kartda neymiş elime alıp inceledikten sonra yere atıp igcene ayağımla çignedim. Sınıfa gittiğimde kimse benimle konuşuyordu yeni tanıştığım arkadaşlarım bile kitabım üstü karalanmış bir şekilde yerdeydi eyilip alıyordum ki elimden kaydı sanırım bu bi oyundu çünki iple baglanmışdı kitabımı almaya çalışırken kendimi koridorun ortasında buldum. Ve okuldakiler başıma toplanmıştı. Bir anda ensemde soguk bir suyun sırtımdan aşağıya inmesini hissettim bir an herkez küçük balonlara su atmaya başlamıştı. Aklıma babamın üstümdeki formayı nekadar zorlukla aldıgı aklıma geldi en iyi okullardan birisinin formasıydı fiyatıda bize göre yüksekti dizlerimin üstüne çöküp "Kesin şunu!" diye bağırdım. Gözümden bir damla yaş gelmişti. Kahkalar gittikçe artıyordu. Bunu bana onlar yaptırmıştı. Bunu biliyordum.

AYLARDAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin