førstemann

862 11 0
                                    

"Isac. Hva gjør du her?" Spurte jeg.
"Jeg bor her. Det er heller jeg som skal spørre deg hva du gjør her", sa Isac
"Mamma fant ut av det jeg drev med og sendte meg til onkelen min"
"Hvem er onkelen din?"
"Michael Linghton". Isac hevet det ene øyebrynet. Jeg satte meg vedsiden av Isac på en benk.
"Så du skal bo her en stund?" spør Isac.
"Ja, jeg skal begynne på en eller annen skole om noen dager, men jeg kan ikke Finsk så det kommer nok til å bli litt vanskelig å følge med i timene", sa jeg og lo.
"Du vet vel at alle her vet hvem du er"
"Hæ, hvorfor det"
"Fordi onkelen din er sykt rik. Og så er du liksom kjendis fra før av. Og så er du drit pen og har fin kropp", sa Isac og gliste. Han kom nærmere og hvisket noe i øret mitt.
"Skal vi pule. Jeg vet om et bra ste ikke langt unna" sa han og gliste.
"Perverse lille drittunge", sa jeg.
"Jeg vet du vil", sa han.
"Nei jeg vil ikke"
"Er du jomfru eller"
"Nei"
"Så hvorfor vil du ikke ha sex med meg"
"Fordi vi akuratt har møttes"
"Greit da" Isac sutrer som en liten unge. Vi satt å snakket en stund. Men så begynte det å bli mørkt så jeg ringte sjåføren min for å hente meg. Han holdt på med noe så han kom om 1 time.
"Blir du med til stranden, noen av vennene mine er der?" Spurte Isac
"Ja". Vi begynte å gå mot stranden.

"Hei" sa Isac. De andre så på meg med store øyne. Lasse og Daniel var der. Det var bare gutter der.
"Dette er Sara". Vi gikk bort og satte oss i sanden.
"Hva gjør du her?", spurte Daniel.
"Noen hadde sendt inn et bilde av meg på T-Banen etter en fest til pressen. Og så dagen etter hadde Gossip skrevet en artikkel om meg og den festen, og så så mamma det. Og da klikket hun på meg og sendte med til Onkelen min", sa jeg.
"Så du bor her nå?" Spurte Lasse
"Ja", sa jeg. Lasse og Daniel så på hverandre og smilte lurt. Isac presentere meg for de andre guttene.
"Hvem er Onkelen din?" Spurte han ene som het Thomas.
"Michael Linghton", sa jeg. Plutselig ringte mobilen min det var sjåføren min. Han ventet på meg. Jeg sa til han at han skulle hente meg ved starnden.
"Oi shit. Hvem tror du det er som sitter i den limmoen" sa Isac. Faren jeg blir hentet i Limmo. Jeg latet som jeg ikke så den. Men så kom sjåføren ut.
"Sara kommer du snart" ropte han. Jeg reiste meg opp og sa hade til de andre og så løp jeg in i limmoen og ble kjørt hjem.

Isacs pov:

Sara hadde dratt. Jeg og de andre guttene ble igjen
"Var der Sara Hemingthon" Spurte Lukas.
"Ja" svarte jeg.
"Hun er jo enda hottere i virkeligheten", sa Oskar.
"Tenk å pule henne", sa Daniel.
"Bare prøv dere, hun er min", sa jeg.
"Tror dere hun er Jomfru?" Spurte Lasse.
"Nei. Men hun vil heller inne ha sex", sa jeg.
"Hvordan vet du det", sa Kristian.
"Jeg spurte henne"
"Hvem blir med på et veddemål. Første man som knuller henne får henne", sa Daniel. Alle ble med på det.
"Men hva hvis ingen av oss får er knulle henne?", spurte Sander.
"Der trenger vi ikke å tenke på. Hun kommer sikkert til å knulle en av oss en eller annen gang", sa jeg.
"Men vi må ha noen regler. Vi kan ikke tvinge henne. Og hun må være edru", sa Lasse. Alle var enige.
"Men hva hvis hun finner ut at vi har et veddemål om å ha sex med henne først", spurte Oskar
"Så lenge ingen sier noe finner hun det ikke ut", sa jeg.

Sara pov:

"Hallo, jeg er hjemme", ropte jeg når jeg kom inn døra.
"Hei, har du blitt kjent med noen nye folk", spurte Onkel.
"Ja, jeg ble kjent med Isac, Lasse, Daniel, osv.", sa jeg.
"De er hyggelige. Var det noen fans som spurte om bilde med isac?"
"Nei, hvorfor skulle de det?"
"Han er jo en berømt sanger så det er mange jenter som vil habile med han"
"Åja" sa jeg og gikk opp på rommet mitt. Jeg hadde fortsatt på den genseren som hadde slush på seg. Jeg skiftet og la meg til å sove.

Jeg hadde satt vekkerklokken på 7 siden jeg skulle ta en joggetur. Jeg tok på meg treningsklær og gikk ut.

Når jeg kom tilbake spiste jeg frokost. Jeg var alene hjemme. Det banket på. Jeg åpnet opp. Det var Isac.
"Hei vil du finne på noe?"Spurte han.
"Ja, men jeg må bare dusje og skifte først"
"Ok"
"Men hvordan kom du inn på eiendommen. Det er liksom vakter her"
"Jeg bare snek meg inn"
"Haha, bare sett deg der jeg skal dusje sjapt" jeg gikk opp og skulle dusje.

Jeg gikk ut av badet i bare håndkle.
"Hei babe" sa en stemme. Det var Isac.
"Isac. Vent nede jeg må skifte"
"Kan jeg bli her mens du skifter"
"Nei sefølgelig ikke"
"Ok da" jeg hørte føre bli smelt igjen. Jeg gikk inn i klesskapet mitt og fant frem noen klær. Så gikk jeg tilbake til rommet mitt. Plutselig kjente jeg noen hender gripe rundt midjen min.
"Isac stopp", sa jeg mens jeg lo.
"Jeg vet du vil ha sex med meg"
"Isac jeg har nettopp møtt deg. Jeg tror kanskje vi bør vente"
"Kan jeg ikke få et kyss da?" Han er søt. Jeg snudde meg bak og kysset han på kinnet.
"Får jeg ikke noe på munnen?" Han lente seg mot meg og kysset med ømt på munnen. Jeg tok et steg bak over og så traff jeg veggen. Isac presset seg nærmere meg. Han prøvde å bruke tunge, og det fikk han lov til. Vi klinte røft. Jeg hadde fester håndkle godt. Så det falt ikke av. Jeg la begge hendene mine over nakken hans. Men hvis jeg har sex med han nå vil alt bare bli rart. Alle vil få vite om det.
"Isac vent", sa jeg brått.
"Vi kan snakke etter på"
"Nei jeg syns ikke vi bør gjøre dette"
"Men nå er vi så godt i gang" man hørte håpet i stemmen hans. Han ville virkelig dette.
"Kan vi ikke gjøre det en annen gang"
"Greit da, men kan jeg kjenne på puppene dine?"
"Perverse lille gris" Han var jævli pervers. Jeg bør kanskje holde meg unna han. Etter denne dagen skal jeg ikke snakke med han igjen.
"Blir du med å møte de andre?" Spurte han.
"Jeg tror jeg blir hjemme. Jeg er litt sliten etter flyttingen og sånt"
"Ok da" han hørtes litt skuffet ut"
"Jeg kan følge deg ut døra" jeg fulgte han ned og ut døra. Han fikk komme seg ut porten selv.

Isacs pov:

"Hey Isac, hvorfor kommer du så sent", ropte Oskar. Jeg smilte lurt og gikk bort til dem.
"Jeg var hos Sara", sa jeg.
"Ble det noe på deg eller", sa Daniel.
"Det ble noe, men ikke det jeg håpet på", sa jeg.
"Hva skjedde?" Spurte Lasse
"Først så var jeg hjemme hos henne. Hun skulle dusje og ba meg bli nede. Men det begynte å bli kjedelig så jeg gikk opp. Jeg gikk til rommet hennes og ventet på henne der. Hun kom ut i bare håndkle. Hun ba meg gå ut og det gjorde jeg. Men jeg kom inn igjen og så bare begynte vi å kysse og kline. Og så akuratt før alt skulle skje nølte hun og sa stopp", sa jeg. Alle begynte å le.
"Hun vil sikkert ikke ha deg", sa Oskar.
"Ja særlig. Jeg skal tilbake til henne i morgen. Og da vet jeg at det kommer til å skje noe. Du vet sånne kåt piller. Jeg har en bunke av dem hjemme. Jeg skal putte en av dem i et glass med vann og gi det til Sara"

Dirty isac elliotWhere stories live. Discover now