ny skole

762 14 2
                                    

Isacs pov:

"Isac kåt piller fungerer ikke", sa Daniel.
"Jooo. Jeg tok en for lit siden og da fikk jeg boner med en gang", sa jeg.
"Haha oi", sa Daniel.
Jeg og gutta snakket videre.
"Hvordan tror dere puppene hennes er?", spurte Lasse
"De er store", sa jeg.
"Tenk hvor digg det må være å ta på de puppene", sa Oskar
"Tenk hvor digg det må være å sex med henne", sa Daniel.
"Drøm videre, hun er min", sa jeg. Vi snakket bare om Sara i sånn 3 timer. Men så måtte jeg hjem.

Første skoledag:

Sara pov:

Isac hadde prøvd å få tak i meg sykt mange ganger. Han skremte meg egentlig litt sistgang jeg møtte han. Han var liksom litt ekkel.

Jeg lå fortsatt i sengen. Skolen starter om 1 time. Jeg reiste meg opp og gikk på badet og tok meg en dusj. Etterpå gikk jeg ned for å spise frokost.
"Gleder du deg til skolen?"* spurte Onkel.
"Sånn passe", sa jeg.
"Vil du at jeg skal bli med deg?"
"Nei da. Jeg klarer meg" jeg gikk ut av døra. Sjåføren min sto klar. Heldigvis var det en porsche og ikke en Limmo. Jeg satte meg inn i bilen.

Det tok ca 10 min å kjøre til skolen. Bilen stoppet rett utenfor. Sjåføren min kom å åpnet døren for meg. Skolen startet om 15 min. Jeg gikk ut. Det var sykt fristende å leke deilig og ignorere alle. Men det virket bare teit. Når jeg gikk videre hørte jeg mange hviske 'serr, er det henne' 'hva gjør hun her' 'hun er jo enda deiligere i virkeligheten'. Jeg lo litt for meg selv. Jeg gikk bortover gangen. Jeg skulle til kontoret for å sjekke hvor skapet mitt er og hvor klasserommet er.

"Sara Hemingthon", sa jeg til tanken bak pulten.
"Her har du skapnummeret ditt. Og en timeplan. Du skal begynne i 9C", sa damen. Hun ga meg en bunke ned papirer og noen skolebøker. Jeg hadde skap nummer 376.

Jeg gikk bort til skapet mitt. Der var det. Det var sykt store skap her. Jeg la MK vesken min inn i skapet. Jeg hadde sånne "snakke om hva man har gjort i ferien time først' så jeg trengte ingen bøker. Jeg var allerede sent ute til timen så jeg bestemte meg for å gå til klasserommet.

Jeg banket på døren. Så gikk jeg inn. Alle stirret på meg. Jeg så at jentene hvisket om meg, og guttene ga hverandre 'hun var heit blikket' til hverandre. Guttene hvisket også om meg.
"Her har vi den nye eleven", sa læreren. Jeg gikk bort å hilste på henne.
"Fortell oss litt om deg selv", sa hun.
"Jeg heter Sara Hemingthon. Jeg kommer fra Norge. Men skal bo her en stund", sa jeg.
"Er der noen som har noen spørsmål til henne", sa læreren. En gutt rakk opp hånden.
"Hvorfor flyttet du", sa han.
"Jeg flytte fordi jeg ville prøve hvordan det er å gå på skole i et annet land", sa jeg. Jeg fikk mange flere spørsmål om meg selv. Jeg svarte på alle.
"Ja hvis ingen har noen flere spørsmål kan du sette deg på den ledige plass mellom Kristian og Markus", sa læreren. Jeg satte meg på plassen. De gliste brett. I klasserommet var det nesten som om jentene og gutten hadde satt seg på hver sin side. Så jeg var tydeligvis på guttesiden.
"Ja detter vil være deres faste plasser resten av året", sa læreren. Kristian og Markus gliste stort. Fyfaen. Jeg var jo litt heldig som fikk sitte vedsiden to sykt kjekke gutter.
"Ja nå har dere 10 minutter på dere til å snakke med hverandre og bli kjent med Sara", sa læreren. Med en gang hun sa det. Kom alle guttene og stelte seg i en halvsirkel rund meg. Jeg satte meg på pulten. Alle jentene stelte seg i en ring på andre siden av rommet. Man så at de snakket om meg siden de så på meg hele tiden.
"Hva gjør du egentlig her, ingen her tror på den 'prøve noe nytt tingen'" sa Markus.
"Jeg var på fest. Og så så på veien hjem var jeg veldig full. Så tok noen bilder av meg og sendte det til pressen. Og så sefølgelig lå det overalt neste dag. Så da fant mamma ut av hva jeg driver med så hun sendte meg hit", sa jeg.
"Så du liker å feste", sa en som het Ludvik.
"Hvem gjør ikke det?" lo jeg
"Er du jomfru", spurte en av de guttene. Jeg bare viste at en av de ville spørre om det.
"Hvorfor spør du?" Sa jeg lekent.
"Alle her lurer på det, men vi tror vi vet svaret", sa han.
"Så hva tror dere da", sa jeg flørtende.
"At du ikke er jomfru", sa en annen.
"Dere er flinke til å gjette", sa jeg.
"Hvor mange ganger har du gjort det", spurte en annen.
"Det har ikke du med", sa jeg. Akuratt da avbrøt læreren oss og ba alle sette seg på plassene sine. Heldigvis.
"Kan alle sammen skyve pulten sine til side, så kan vi sette oss i en ring", sa læreren. Hun sa at alle skulle si hva de hadde gjort i ferien. Når alle hadde sagt det. Var timen slutt. Det var dobbeltime, så nå er dett lunsj. Jeg gikk ut. Noen jenter begynte å snakke med meg. De het Sofia og Veronica. Noe sa meg at de var en av de populære. Så det var nok ganske like meg i oppførsel. Vi tre hadde skal ganske nærme hverandre. Jeg fikk bort til skapet mit. Og gjett hvem som sto der. ISAC.

Dirty isac elliotWhere stories live. Discover now