"Hva gjør du her", spurte jeg Isac.
"Jeg har skap her, babe" sa han mens han desperat prøvde å være sexy.
"Ikke kall meg babe", sa jeg.
"Jeg vet du liker det", sa han.
"Kan du slutte å være sånn"
"Hvordan da?"
"Du er irriterende"
"Jeg vet om et sted vi kan være alene. Hvis det er det du ønsker" han sto der å bare gliste. Jeg orker ikke å snakk med han så jeg tok vesken min og gikk. Men sefølgelig måtte Isac holde meg igjen. Han visket i øret mitt.
"Jeg vet du kåt på meg", sa han. Heldigvis kom gjengen hans. Det var de jeg var på stranden med. Selv om de var 1 år eldre enn meg var de sykt irriterende.
"Hei Sara", sa Daniel. Jeg bare ga Isac et bitch blikk og fikk bort til vennene mine.
"Kjenner du Isac", sa Sofia og Veronica i kor
"Ja. Hvordan det", spurte jeg.
"Han er en av de mest populære på hele skolen. Og så er han kjendis", sa Sofia.
"Han er jævli pervers. Jeg hater han", sa jeg.
"Du er heldig som får oppmerksomheten hans, ingen andre jenter klarer det", sa Veronica.
"Han er sykt pervers da", sa jeg.
"Ja. Men han er sykt elsk", sa Sofia.I lunsjen fikk jeg ganske mye oppmerksomhet. Alle hvisket om meg. Og noen av 8.klassingene tok bilder av meg. Fyfaen kleineste lunsj ever. Etter Lunsj gikk jeg til timen sammen med de andre jentene i klassen.
Etter skolen gikk jeg ut sammen med vennene mine. De skulle en annen vei en meg. Og jeg måtte vente på sjåføren min.
"Hei Sara", sa Kristian.
"Hei", sa jeg.
"Vil du finne på noe", sa han.
"Ja. Du kan bli med meg hjem hvis du vil", sa jeg.Når vi kom hjem til meg var det ingen hjemme.
"Vil du ha noe mat?" Spurte jeg.
"Ja", sa Kristian. Det var litt klein stemning mellom oss. Men det går liksom greit. Jeg gikk til kjøkkenet og hentet noe fra kjøleskapet da noen tok tak rundt midjen min.
"Kristian stopp", klaget jeg.
"Jeg vet du liker det", hvisket han sexy inn i øret mitt.Kristians pov:
Jeg var hjemme hos Sara. Ryktene sa at Isac og gjengen hans hadde ko konkurranse om hvem som klarte å pule henne først. Men hvorfor skulle det bli en av dem og ikke meg.
Saras pov:
Dro meg tettere inntill seg. Jeg snuse meg rundt. De blå øynene og det mørke blonde håret passet så godt til han. Jeg viste at dette her kom til å føre til sex. Men sex betyr likosm ingen ting. Det er bare sex. Jeg så inn i øynene hans. Ansiktet hans kom nærmere mitt. Jeg kjente leppene hans treffe mine. De passet så godt sammen. Vi kysset først rolig. Ettervert ble det mye røffere. Vi råklinte på kjøkkenet i noen minutter før jeg kjente en hund snike seg inn under toppen min. Jeg merket at jeg ble kåt. Kristian hadde boner.
"Vi kan gå opp på rommet mitt", sa jeg mellom kyssene.Vi gikk opp på rommet mitt. Vi la oss ned i sengen. Kristian dro sakte av seg t-skjorten sin. Han hadde six pack. Skuldrene hans var perfekte. Han dro av meg genseren sakte og forsiktig. Han dro av seg buksene sine. Og jeg dro av meg mine. Vi lå der i bare undertøy. Vi lå å klinte sånn en stund. Kristian tok sakte av meg bhen. Jeg tok sakte av boxeren hans og han tok av stringen min. Vi lå å klinte sånn en stund. Jeg begynte å kysse han ned over halsen og nedover magen. Helt til jeg var nede ved pikken. Den var ganske stor. Jeg tok tak i den og begynte å sugen den. Han stønnet. Etter at jeg hadde gjort det en stund. Hentet jeg en kondom og puttet den på han, så Reiste jeg meg opp og så la meg over han med et bein på hver side. Vi kysset han tok pikken sin forsiktig inn i meg. Det var digg. Vi stønnet begge to. Han gjorde der fortere ettervert.
Etter økten lå vi der i sengen. Jeg lå i armkroken hans.
"Du er digg babe", sa han. Og smilte.
"Vil du gjøre det en gang til eller?" Spurte han. Mer rakk han ikke å si før det ringte på. Der var Isac. Æsj. Jeg bare løper ned. Jeg tok et håndkle rundt meg.
"Hva vil du?" Spurte jeg.
"Lurte på om du ville finne på noe", sa han. Han så rundt i gangen.
"Hvem er der sine sko?" Sa han å pekte på Kristian sine sko.
"Det er mine", sa jeg. Han så rart på meg.
"Hvorfor har du håndkle rundt deg når du ikke er våt", spurte han.
"Fordi jeg skulle akuratt til å dusje", sa jeg.
"Hvorfor har du en brukt kondom i hånden?" Spurte han. Jeg så sjapt ned på hånden min.
"Haha nå avslørte du deg", sa han og lo.
"Hva mener du?" Spurte jeg.
"Hvem er det som venter på deg der opp? Lasse, Daniel" sa han fort.
"Det er ingen der og jeg har ikke hatt sex med noen. Hade Isac", sa jeg og smalt døren i ansiktet hans.Jeg gikk opp til Kristian.
"Vil du ta en runde til", sa han.
"Ja"På skolen dagen etter var det mange som hvisket om meg. Liksom mer enn i går. Jeg møtte Sofia og Veronica ved skapene.
"Er der sant at du hadde sex med Kristian i går?"Spurte Sofia
"Hvordan fant dere der ut?", spurte jeg.
"Isac har sagt det til hele skolen", sa Veronica.
"Hæ du kødder", sa jeg.
"Bare spør Han selv. Han står der borte", sa Veronica og pekte bortover mot gjengen til Isac. Jeg gikk bort dit.
"Eyyyy. Der kommer baben" sa Oskar. Jeg så stygt på han.
"Isac kan jeg snakke med deg", sa jeg.
"Ja bare snakk i vei", sa han.
"ALENE" sa jeg og dro han bort fra resten av gutta.
YOU ARE READING
Dirty isac elliot
FanfictionSara er datteren til de to rikeste i Landet. Hun kor i bærum og skal starte i 9.klasse. Hun drar ofte på fest. En dag tar noen bilder av henne mens hun er full og sender der til pressen. Da får moren vite hva hun driver med og sender henne til Finla...