,,Sukně nebo šaty?" Zeptám se do telefonu.
,,Samozřejmě šaty." Odpoví Cloe.
,,OK. Jakou barvu?" Prosím černou nebo červenou. Prosím černou nebo červenou...
,,Modré." Prohlásila téměř okamžitě.
,,Dobře paní modrá-je-nejlepší, uvidíme se za hodinu." Řeknu rádoby naštvaně.
,,Těším se, páčko." Zavolá se smíchem do telefonu a zavěsí.
S úsměvem na tváři se otočím k dveřím do šatny, vytáhnu si z výstřihu viktoriánský klíček na řetízku pověšeném kolem mého krku vložím ho do klíčové dírky a odemknu dveře do světa módy. Moje šatna je nejlepší místnost jakou kdy kdo navrhl, od modrých stěn přes ručně malované skříně až po stříbřitý koberec.
Ach, jak já ten pokoj miluju...
O půl hodiny později vyjdu v tmavě modrých šatech a krajkových balerínách doladěná perfektními zlatými šperky a bronzovým líčením. Vlasy jsem si spletla do francouzského copu a přidala do něj pár umělých modrých pramenů, když se zatočím před obrovským zrcadlem rozcinkají se na mě zdobené, zlaté náramky.
,,Prostě dokonalá." Pochválím se.
..........
Když přijedu do školy Cloe s partou už na mě čekají.
,,To vážně nepochopím..." Poznamená Lenc. ,,Od kdy jezdí modelky do školy na skejtu?" Zase popichuje.
Zasměju se a vlepím mu rychlou pusu na tvář za což mě on plácne po zadku když se skýbám pro skejt.
,,Hej!" Řeknu a jen stěží zadržuji smích.
,,Spíš si dávej bacha aby tě modelka nepřetáhla tím skejtem po hlavě." Řeknu a to už chytáme záchvaty smíchu všichni.
,,Měl by sis dávat bacha kámo, tvoje holka už vytahuje drápy." V tu ránu se všichni rozesmějeme ještě víc.
Totiž víte Clark (ten co to řekl) kdysi chodil s jednou strašně divnou holkou která si nechávaladělat strašně velké a špičaté, gelové nehty. Když se s ní rozešel dala mu facku a on měl její drápy na obličeji ještě měsíc.
ČTEŠ
Sněhurky
Fantasy,,Neber si to tak, jsme prostě jen moc malí pro tento svět." ,,Nesouhlasím, to spíš svět je moc velký pro nás dva."