Zařazování

5 0 0
                                    

Po cestě do hlavního sálu jsem Cloe dopodrobna vylíčila setkání s Brandtem a ona to svoje s Lukem. Ti dva si jen povídali, chudák to s holkama moc neumí.

Hlavní sál byl opravdu obrovský ale i přes svou velikost jsme tam byli namačkaní jako sardinky.

,,Ehm... Ehm... Jede to?" Ozve se hlasitě z mikrofonu. ,,Pro ty z vás kteří mě neznají jsem Sam." Prohodí mladý fešak uprostřed místnosti.

,,Takže, budeme se dělit na 12 skupin, každá skupina dostane svèho průvodce. Průvodci jsou tady..." Ukáže na 11 studentů za sebou, řekla bych že jsou stejného věku jako já, možná o rok starší. ,,Ken, Natan, Michele..."

,,Kolik myslíš že mu je?" Zeptám se Clo.

,,Komu?"

,,Samovi." Upřesním a podívám se na ni stylem komu-asi-ty-blbko.

,,Nevím... Tak pětadvacet?" Pokrčí rameny.

,,Hmm..."

Vytřeštěně se na mě podívá. ,,Ne... Ne, ne, ne, ne, ne! To snad nemyslíš vážně!" Pár studentů kolem se na nás zvídavě otočí.

,,Pšššššt!" Zasyčím na ni výhružně.

,,Ok, o kolik?" Zeptá se smířlivě.

,,O dvacku?" Nahodím natěšeně.

Plivnem si na dlaně a potřeseme si rukama. ,,Dohodnuto."

,,...Všimli že jich je jen jedenáct a ne dvanáct. Jedenáct jich je proto že dvanáctý jsem já." Při čemž ukáže na sebe jako by byl to největší eso. ,,Což znamená že si vybírám skupinu s nejhezčíma holkama." Načež se všechny husičky začnou nadrženě chichotat. ,,Ne, to byl jen vtip." Zasměje se. ,,Skupiny jsme dělili podle vašeho IQ, aby se nestalo že by ve skupině byl někdo příliš napřed a nudil se. Tak tedy..." Odkašle si. ,,Nyní si budou průvodci volat své svěřence." S těmi slovy poodstoupí dozadu a na své místo pustí... Ehmm... To je jedno! Prostě průvodce.

,,Takže jak jste již slyšeli já jsem Ken. V mojí skupině budou... Troy McDowová." Menší dívka s krátkými rusými vlasy výjde na pódium a nervózně se usměje. Začne si volat další ale to už neposlouchám.

,,Snad budem spolu." Poznamena Clo.

,,Snad budu se Samem." Odpovím se smíchem a ona se zamračí. ,,No ták, žertuju."

První skupina už opustila místnost a studenty si začne volat vysoká mulatka, řekla bych že to je Michele ale nejsem si jistá.

Po době která mi připadala snad jako věčnost si mě konečně zavolali, ovšem ne k Samovi.

Myslím že se jmenuje Fin. Už se to celkem vylidnilo takže dopředu se mi jde dobře. Zářivě se na Fina usměju a postavím se za něj tak aby se mohl Sam v pozadí kochat mými křivkami.

Nenápadně se ohlédnu a vidím že mě opravdu sleduje. Usměju se.

Nyní mě však napadne něco jiného. Co když nevyberou Cloe?!

Prosím ať ji vyberou. Prosím ať ji vyberou. Prosím ať ji vyberou...

Šest lidí a stále nic.

,,A jako poslední..." Pronese Fin dramaticky.

Prosím! Cloe!

Prosím a zkřížím prsty na rukou.

,,...Je Cloe Watherbirdová!" Ze srdce mi spadne obrovský kámen.

Clo ke mně přiběhne a padne mi kolem krku.

,,Bože díky..." Zaůpím jí do vlasů.

,,Už jsem se začala bát že mě nevyberou!" Zašeptá mi rozjařeně.

,,To mi povídej."

,,Hele! Tak koukám že se opět setkáváme!" Ozve se znenadání za mými zády.

Otočím se. ,,Brandte!"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 05, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

SněhurkyKde žijí příběhy. Začni objevovat