,,Konečně je to tady!"
,,Bože nemůžu se dočkat!"
,,Ty jsi chytrá tebe určitě pošlou do centra!"
,,Jen to nezakřikni."
Dnes se konečně dozvíme kam pojedeme! Tedy jen pokud se dostanu skrz tu obrovskou kopu lidí kteří stojí kolem letáku s vyhlášením.
..........
,,JOOOOOOO! JEDU DO GLYNTRACII! LIDI JÁ JEDU DO GLYNTRACII! CHÁPETE TO?!" Řvu z plných plic, jednak proto že jsem neskutečně nadšená a jednak proto protože je tady moc velký hluk. Řvala bych klidně dál kdyby si mě Lenc nepřitáhl do náruče a vášnivě mě nepolíbil.
,,Hej, hej. No tak, vzbuzuješ tady veřejné pohoršení!" Řeknu se smíchem když mě Lenc konečně pustí.
,,Kam jedete vy?" Zeptám se party.
,,Já jedu taky do Glyntracii!!!" Řekne natěšeně Cloe. Vypadá že začne asi brečet dojetím a tak ji radši honem obejmu abych zažehnala pohromě.
,,Já s Gabriel a Tomem jedeme taky do Glyntracii, akorát že ne do Montrealu ale do Roska." Ema vypadá strašně šťastná, no popravdě se jí nedivím. Výlet do Glyntracii je pohádka a ještě k tomu když pojede s Tomem, který se jí líbí už od osmé třídy.
,,Clarck prý jede do Montrealu taky..." Poznamená Lenc.
,,A kde je vůbec Clark?" Rozhlídnu se, teď mi došlo že mezi námi není.
,,Šel za Danem... Oni ho toiž... Noo, nevybrali." Lencovi se to neříkalo snadno, Dan je jeden z jeho nejlepších kamarádů.
,,Kam vlastně jedeš Lenci?" Zeptala se Gabriel která dosud mlčela.
,,Já jedu do Amfiteastru..." Poznamenal suše.
,,Cože? Ale... Ale to znamená že nebudeme spolu?! Jak to?!" Byla jsem zmatená a bylo mi to strašně líto, co tam budu bez Lence dělat? No i když... Pár věcí by se jistě našlo.
,,Nebyl to nějaký omyl? Přečetl jsi to správně?" Bože když tohle říkám připadám si tak hloupě.
,,Ne. Na sto procent jsem to přečetl správně." Vypadá že se mu o tom nechce moc mluvit. ,,Už musím."
,,Jo my jdeme taky." Řekla jsem spěšně a kývla jsem na Cloe. Lenc mě ještě jednou políbil a potom jsme si šli všichni po svých.
..........
,,Víš co to znamená?" Zeptala jsem se natěšeně Cloe.
,,Co jako?" Zatvářila se nechápavě.
,,No přece že Lenc nejede ty mente."
,,Ahá, no co to znamená? Počkat něco mě napadlo." Náhle se zastavila,urovnala si vlasy a nasadila plačtivý výraz. ,,Néééé... Ach Cloe co budu dělat? Lenc tady není! Když mě celý týden nebude nikdo majetnicky osahávat budu si připadat trapně! Celý pobyt je nanic! Beeee..." To měla být jako imitace mě? Já bych takhle hloupě nikdy nebrečela!
,, Né, ty chytrá." Poznamenám nakvašeně. ,,Znamená to že máme volnou ruku!" Nenechám si zkazit radost. ,,Bude tam plno nových kluků! Hezčích kluků!"
,,A co Lenc?"
,,Co s Lencem?" Zeptám se nepřítomně, napůl jsem ještě u představ okouzlujících amantů.
,,Vždyť je to tvůj kluk!" Zamává mi rukou před obličejem. ,,Prober se, copak jsi zapomněla že jste spolu?"
,,Vždyť to nebude podvod!" Ohradím se rychle. ,,Jenom flirt! To není trestné nebo snad ano?"
,,Máš pravdu není..." Poznamená zamračeně Cloe. ,,Ale není to ani správné."
,,Hele nic se tam nestane... Přísahám!" Dořeknu honem když vidím jak se na mě dívá. ,, Co se stane na pobytu zůstane na pobytu platí? Copak neříkej že by sis taky nechtěla projednou pořádně zašpásovat v nezmapované půdě?" Poznamenám rošťácky.
,,Tak jo. Asi máš pravdu." Prohlásí Cloe s úsměvem a vezme mě kolem ramen.
ČTEŠ
Sněhurky
Fantasy,,Neber si to tak, jsme prostě jen moc malí pro tento svět." ,,Nesouhlasím, to spíš svět je moc velký pro nás dva."