*след още една седмица"
Събудих се, като чух китарата на Шон. Станах да видя защо свири толкова рано. Погледнах през прозореца и видях, че е седнал на пейката отвън и свири мелодиите, които заедно създадохме. Усмихнах се.
Облякох се и отидох в кухнята. Почти никой не се беше събудил още. Там бяха само Мат и Хейс.
- Добро утро. - поздравих ги и те ми отговориха.
Мат беше сложил престилка и се опитваше да разбърка смес за палачинки. Захилих се:
- Направил си я прекалено гъста.
- Не разбирам нищо от тези работи - захили се и той.
След малко, с моя помощ разбира се, палачинките вече бяха готови. Оставаше да изчакаме и другите да се събудят. В стаята влезе Гилински, беше много сънен.
- Добро утро - каза, прозявайки се. - Талия, Шон те вика да излезнеш замалко.
- Уууу ще стане интересноо - провикна се Хейс.
- Млъквай, Гриър! - скарах му се аз, смеейки се.
Излезнах отвън и седнах на пейката до Шон.
- Нали си спомняш тези мелодии? - попита ме той
-Естествено, защо?
- Успях да довърша песента и бих искал да я запишем заедно. Ако си съгласна, де.
- Амии...не знам. Не пея чак толкова хубаво пък и дали ще се хареса на феновете ти...
- Хайде, заради мен. Ще им хареса, имаш невероятен глас. - и пак пусна тази усмивка....аххх, не можех да му откажа...