Celulita si vergeturi

50 2 0
                                    

Am vazut zilele astea un articol interesant, mai exact o postare pe facebook a unei vedete de renume care m-a uimit. Este vorba despre Jessie J. O admir pe Jessie, este o cantareata care ma inspira.

Postarea consta intr-o poza cu ea in care i se vede abdomenul bine lucrat, cu patratele. Mai  jos se vedea ca are putina celulita pe picioare. Descrierea a fost urmatoarea: "A little muscles, a little cellulites... Keep it true ladies!". Poate ca postarea nu e una WOW, dar m-a uimit faptul ca a recunoscut fara nicio rusine ca si ea are celulita. Da, ai auzit bine, Jessie J are celulita.

Adevarul este ca modelele acelea pe care toata lumea le venereaza nu sunt adevarate. In cazul in care nu sunt facute in photoshop, metodele pe care le-au folosit pentru a deveni asa "perfecte" nu sunt unele convenabile. Nu e convenabil sa faci foamea sau sa iti bagi degetul pe gat ca sa vomiti tot ce ai mancat. Conceptia asta este gresita din punctul meu de  vedere. Societatea baga pe gatul unor fete inocente si nevinovate, cu caracterul si mentalitatea in formare doar prostii sau cum zic eu"only bullshit".

Nu ma intelegeti gresit, un pic de sport nu face rau nimanui! Adica toata lumea poate sa aiba grija de el. Sa mananci sanatos, cu mai multe fructe si mai putina shaorma.  Vreau sa zic doar ca nu trebuie sa mori din cauza ca ai putina celulita. O sa supravietuiesti! Daca Jessie J poate, atunci poti fi convins ca si tu poti!

Prin aceasta postare Jessie ne incurajeaza  sa fim noi, sa fim reale! Cine ne vrea, ne accepta asa cum suntem, dar sa nu treceti nici in cealalta extrema numita "nesimtire".

Keep it true, ladies!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 22, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lecţii de viaţaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum