Capitol fara nume

185 5 1
                                    

Si iti dai dai seama de faptul ca esti mai singur decat credeai. Vrei sa vorbesti cu cineva care te intelege, dar acea persoana nu exista, nu exista persoana care sa te inteleaga fara sa te judece. Si atunci te pierzi pe tine si crezi ca nimeni nu vrea sa te asculte, apoi te inchizi in sufletul tau si ai vrea sa poti vorbi cu cineva, cu oricine, dar totusi iti e frica de ce va crede despre tine si ajungi la concluzia ca este mai bine sa ti totul in tine si sa te lupti in continuare cu gandurile care nu iti dau pace.

Toti ajungem mai devreme sau mai tarziu sa gandim asa. Asta pentru ca adolescenta e complicata si ajungi sa te confrunti cu astfel de probleme. Fi un prieten bun si nu judeca! Fiecare are dreptul sa faca ceea ce vrea, iar daca un prieten iti dezvaluie sentimentele ce nu ii dau pace sau lucruri de care nu e prea mandru nu te gandi sa il judeci. Fiecare este om si fiecare greseste. Gresim, incercam, uneori pierdem, alteori castigam, suntem fericiti, dar se intampla ceva si devenim suparati, cateodata nervosi, dar maine poate vom radia de bucurie pentru ca despre asta e viata. O viata frumoasa si implinita nu consta in a avea note mari, a avea haine de firma, a fi popular. Nu, in niciun caz, viata este mult mai mult de atat, trebuie sa invatam sa ne acceptam pe noi insine asa cum suntem, cu toate defectele si calitatile noastre. Trebuie sa riscam! Stiti cum se zice: "Daca nu risti, nu castigi." Trebuie sa invatam sa fim PRIETENI! Nu ajunge sa fi prietenos, trebuie sa fi prieten. Si partea cea mai importanta este sa faci ceea ce iti place. Uneori trebuie sa faci ce este cel mai bine pentru tine, pentru ca si tu esti important. Sa nu iti fie frica sa gresesti, pentru ca numai asa vei invata.

Revenind la dezamagiri, zilele trecute un prieten foarte drag mie m-a judecat si intr-adevar ma asteptam, dar am crezut pana in ultimul moment ca poate ma va intelege si totusi nu a fost asa. Eu i-am inmanat in secret iar el m-a jignit. De aceea trebuie sa avem grija pe cine alegem sa faca parte din viata noastra. Viata e prea scurta ca sa lasi sa faca parte din ea oameni care nu merita!

"Nu renunta niciodata la ceva la care te gandesti zi de zi. Vreau sa fiu fata care face bune zilele rele si cea despre care se spune viata mea s-a schimbat de cand am intalnit-o!"

Lecţii de viaţaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum