Ma gandeam sa abordez un subiect cu care toata lumea are probleme in general. Ce este cu adevarat scoala? Scoala este o incapere unde trebuie sa stai si sa scrii pana te doare mana si trebuie sa fi foarte atent la tot ce iti spune profesorul pentru ca altfel ramai corigent si tot asa. Este un loc unde nu ai vrea sa fi, un loc care iti limiteaza creativitatea. Din puncul meu de vedere este total gresit ceea ce se intampla pentru ca nu vad nimic bun in a toci toata ziua. Ar trebui sa facem ceva cu adevarat folositor, ceva care sa ne ajute sa evoluam si pe plan spiritual. Eu nu spun ca nu e bine sa inveti, e foarte bine, dar nu e corect ceea ce se intampla. Nu e corect sa te trezesti de dimineata, mergi la cursuri, stai pana la ora trei, vi acasa...poate mai practici si vreun sport, apoi ai o groaza de teme pe care trebuie sa le rezolvi intr-un timp scurt si dupa cand termini e deja noaptea tarziu si numai poti face nimic. Apoi te trezesti obosit ca sa incepi o noua zi alaturi de aceeasi profesori sacaitori, enervanti, fiecare avand asteptari foarte mari de la tine alaturi de alte probleme carora nu le dai de capat si tot asa.
Eu una am obosit cu acest sistem, pentru ca in loc sa faci ceea ce iti place si ceea ce te poate ajuta cu adevarat in viata tu trebuie sa stai si sa inveti pana te doare capul numai ca sa poti sa iei o nota de trecere.
Sunt in clasa a 8-a, mai un pic si dau examenele. Sunt stresata ca toti ceilalti sa iau o nota mare, sa intru la liceul dorit, sa pot sa fac insfarsit ceea ce imi place. Dar pana acolo mai este mult, un drum lung as putea zice. Dupa ce ca te chinui sa faci fata a tot ceea ce se intampla mai vine si un bonus, vreo cearta sau ceva care nu iti da pace. Consider examenele si notele in general ca fiind un mod prost de a vedea capacitatile unui elev. In rimul rand pentru ca fiecare, dar absolut fiecare om este destept, daca nu este bun la scoala asta nu inseamna ca nu are capacitati sau ca este prost. Cred ca te-ai gandit macar o data in viata ta cum sa faci fata scolii.
Voi ce parere aveti?