Știu. N-am postat de hăhă timp și merit bătută în cele mai rele moduri, dar pot doar să-mi cer scuze. Am avut problemele mele și mdea...oricum nu asta contează.
Știți ce contează?
Normal că știți.
E FUCKING 23 IULIE OAMENI BUNI AAAAAA! *încerc să fiu calmă. încerc*Au trecut cinci ani. CINCI. CINCI. CINCI.
Vă mai aduceți aminte audițile băieților? Micul irlandez cântând "So Sick", Boo Bear "Hey there Delilah", Liam "Cry me a river", brutarul cârlionțat "Isn't she lovely" iar bad boy-ul din Bradford "Let me love you".
Nimeni nu credea că vor ajunge atât de departe. Ei sunt trupa care a pierdut X Factor, însă a câștigat lumea.
No, eu vreau să le adresez câteva cuvinte, în cazul în care printr-o minune vor vedea asta. *legat de asta, am o întrebare pentru voi, daaar în capitolul următor*
So
Happy 5 years!
I'm so glad and so so proud of you and very thankful for everything you have done for me and for all directioners.
I really hope that Zayn will come back and you'll be again a whole and have again only a direction. We miss him, but we're happy that we still have 4 members and One Direction still exists. Don't give up!!
Anyway, do you remember 5 years ago? Those emotions, feelings and that...wonder and happyness.
Love you x
CITEȘTI
One Direction Facts
DiversosȘtiu că sunt multe astfel de cărți, dar tot am vrut să fac și eu.