1. Piesa "18" din noul lor album, "FOUR", a fost scrisă de Ed Sheeran.
2. Iată ce a declarat Niall: "Când ne-am adunat pentru prima dată ne aflam în casa tatălui vitreg al lui Harry şi eu am avut nevoie la un moment dat la toaletă uitând uşa descuiată... Harry a intrat în baie şi mi-a făcut o poză. Două săptămâni mai târziu a fost ziua mea şi am primit în dar de la el o cană pe care fusese imprimată poza cu mine la toaletă... Imaginea apare atunci când cana intră în contact cu apa caldă..."
3. Simon Cowell a afirmat recent într-un interviu că, la un moment dat, One Direction vor fi epuizaţi. Nu pot să continue să muncească atât de mult. Cu toate acestea, trupa nu se plânge de munca permanentă.
Însă, în acelaşi timp, Simon nu crede că One Direction se vor despărţi prea curând. "Vor exista atât timp cât vor ei să existe, pentru că sunt talentaţi şi scriitori buni. În plus, îşi înţeleg fanii", conform spuselor lui Simon.
Totuşi, tindem să credem că One Direction sunt într-adevăr foarte solicitaţi şi, oricât de greu ne-ar fi, ne-am bucura să auzim că îşi iau o pauză de relaxare.
~Nu-l mai inteleg pe omul asta. Simon ba zice ca se despart dupa ce mai fac 2 albume,ba zice ca nu se despart asa de curand.~
4. Băieții au vizitat organizația Rays of Sunshine, ai cărei ambasadori sunt, și au făcut ca dorințele copiilor bolnavi să devină realitate cu ocazia sarbatorilor din 2014.
5. Zayn nu vorbește foarte mult in interviuri deoarece considera ca se bâlbâie si face gafe, iar de aceea ii lasa pe ceilalți sa vorbească.
CITEȘTI
One Direction Facts
AlteleȘtiu că sunt multe astfel de cărți, dar tot am vrut să fac și eu.