The End

1.3K 56 14
                                    

Who's gonna be the first one to start the fight?
Who's gonna be the first one to fall asleep at night?
Who's gonna be the last one to drive away?
Who's gonna be the last one to forget this place?
We keep taking turns
Will we ever learn?
The spaces between us
Keep getting deeper
It's harder to reach her
Even though I've tried
Spaces between us
Hold all our secrets
Leaving us speechless
And I don't know why
Who's gonna be the first to say goodbye?
Who's gonna be the first one to compromise?
Who's gonna be the first one to set it all on fire?
Who's gonna be the last one to drive away?
Forgetting every single promise we ever made

The spaces between us
Keep getting deeper
It's harder to reach her
Even though I've tried
Spaces between us
Hold all our secrets
Leaving us speechless
And I don't know why
Who's gonna be the first to say goodbye?
We keep taking turns
Will we ever learn?
When will we learn?
The spaces between us
Keep getting deeper
It's harder to reach her
Even though I've tried
Spaces between us
Hold all our secrets
Leaving us speechless
And I don't know why
Who's gonna be the first to say goodbye?
Who's gonna be the first to say goodbye?
The spaces between us
The spaces between us
The spaces between us
The spaces between us.

Probabil că vă zic și eu acum că Zayn părăsește trupa e de prisos, e ceva ce știți deja, dar am nevoie să spun câteva cuvinte, și și voi puteți să vă descărcați, știu că aveți nevoie.

Ce a fost One Direction pentru noi? A fost doar o trupă? Normal că nu. Cum a spus și draga mea prietenă, MariaAMStyles , "1D nu e un nume, ci un stil de viață.". Dacă alegi să fii directioner, îți și asumi riscul de a trece prin ce trecem acum. O dată directioner, întotdeauna directioner.

Nimic nu va mai fi la fel fara Zayn. Toți 5: Zayn, Liam, Harry, Louis și Niall formau un întreg care se numea "One Direction". De pe data de 25 martie 2015 însă, din "One Direction" a rămas doar "0,8 Direction", pentru că acea parte care lipsește e Zayn, care nu mai este acolo să-i completeze. Sunt zvonuri cum că va apărea un așa numit Ryan Ross care-l va înlocui, dar asta este inadmisibil. Este locul lui Zayn, și nimeni nu i-l poate ocupa iar băieții mai mult ca sigur nu l-ar uita așa de ușor pe cel ce le-a fost ca un frate 4 ani, 8 luni, o zi, 21 de ore si 8 minute. Din 23 iulie 2010, ora 20:22 pana pe 25 martie 2015, ora 17:30, acești băieți au ales să meargă în aceeași direcție și au făcut absolut tot împreună. Mâncau împreună, râdeau împreună, se distrau împreună, plângeau împreună, petreceau împreună, se bucurau de fiecare realizare împreună, cântau împreună, depănau amintiri împreună...Nu se poate termina tot atât de brusc. Ei, One Direction, împreună cu noi, directionerele, formam o familie. O familie ce nu ținea cont de etnie, de țara din care provi, sau culoarea pielii. Eram o familie unită, fără prejudecăți, iar băieții știau asta. Știau toți 5 că noi îi iubim nespus de mult, că au devenit părți ale vieții noastre.

Vestea a venit ca un șoc. Nimeni nu știa, deși ne-au dat indicii:

1. La ultimul lor concert împreună, pe 18 martie din Hong Kong, băieții plângeau. Nimeni nu a știut de ce vede lacrimi pe chipurile idolilor săi, până zilele trecute. Ei știau că Zayn o să plece. Știau că vor rămâne necompletați. Știau și-și doreau să nu se întâmple asta.

Iar Harry, a simțit nevoia de a le mulțumi fanilor că le-au fost alături.

2. De ce s-a numit oare "FOUR"? Al patrulea album? Da. Al patrulea an de existență a trupei? Da. Însă nu acestea au fost motivele. De pe atunci se știa că vor rămâne doar 4 în trupă.

3. Dacă stați să analizați melodia "Spaces" (o aveți la începutul "capitolului"), vă dați seama că este destrămarea trupei.

Nu știu sigur, dar mie mi se pare că țoți ziceau versul "Who's gonna be the first to say goodbye?", înafară de Zayn.

Și multe alte indicii, pe care le cunoașteți prea bine.

Decizia lui într-adevăr doare, doare foarte tare, dar trebuie să fim puternice, să-l susțin în tot ceea ce va face. Să vadă că directionerele încă îi sunt alături.

Din păcate, unele nu au rezistat șocului și au ales calea greșită, cea de a-și pune capăt zilelor. Și pentru ele trebuie să fim puternice, și deasemenea, să ne rugăm pentru ele.

Altele au intrat în depresie, se taie iar restul...se rezumâ doar la a vărsa lacrimile care le-au mai rămas. Sper ca nici voi să nu fi ajuns la lucruri exagerate.

One Direction FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum