Şirkete geldim ve arabamı park etmek için hemen otoparka doğru sürmeye başladım. Tam boş bir yer buldum koyuyordum ki bir baktım benle birlikte bir kişi daha arabasını koymaya kalkıştı ve kafa kafaya durduk. Ben onun çekilmesini bekliyorum oda benim çekilmemi bekliyor. Şeytan diyor arabasına sürterek koy ama bende arabamı çok sevdiğim için şeytanı dinlemiyorum. Bugün çektiğim ne şansa bak ya ilk önce yamuk kafa şimdi de bu tüm salaklar beni buluyor. Ben bi sinirle arabadan indim bir de bakıyorum ki kimmiş zor değil biraz düşünün kim olduğunu bulacaksınız. Tabiki de yamuk kafa zaten ondan başkası böyle bir öküzlük yapmaz. İnsan derki karşımda ki kadın ben yer vereyim kendime başka yer bulurum der. Yok ama o demez çünkü kafa çalışmıyor. Arabadan indi ve beni görünce sırıtmaya başladı bende.
-"Ne gülüyorsun be komik birşey mi var ? " dedim.
+"Yok birşey seni görünce gülesim geliyor. " dedi.
-"Seninle hiç uğraşamayacağım şu arabanı benim yerimden hemen çek hadi çabuk. "
+"Yok ya nerden senin oluyormuş banane sen çek. "
-"Çocuk musun be banane falan kibar bi erkek ol ve arabanı oradan çek başka bir yere koy. "
+"Nereye park edicem hem sen niye başka bir yere park etmiyorsun da ben ediyorum. "
-"Çünkü çünkü ilk ben gördüm burası benim. "
+"Sonrada ben gördüm. İlk gördüysen koysaydın kızım buraya ben park edicem bitti. Nokta. "
-"Bana bak sen kendini ne zannediyorsun be yok buraya ben park edicem bitti nokta falan hiç zannetmiyorum ben park edicem. "
+"Sen bilirsin ben burada akşama kadar bekleyebilirim. Benim için sorun olmaz sen kendini düşün benim işim acele değil. "
-"Ya salak çık şuradan benim acelem var. "
+"Ama benim acelem yok şansa bak sen. "
Aklıma gelen fikirle sırıtmaya başladım daha daha sonra da
-"Tamam sen haklısın zaten senin hakkındı burası ben başka bir yere çekerim özür de dilerim hemen çekiyorum arabamı. "
+"Dur sana sen biraz kafana birşey mi düştü diyeceğim ne zamandır buradasın hiçde birşey düşmedi bir anda ne oldu da kararını değiştirdin."
-"Yok canım saygısızlık ettiğim aklıma geldi de ondan yoksa neden olabilir ki dimi ? "
+"Tamam öyle olsun acemiliğine veriyorum bir daha olmasın. "
-"Tamam özür diledik ya uzatma. "
Bizim yamuk kafa hiç birşey demeden gitti arabasını park etti. Ben de onun gitmesini bekledikten sonra kendi arabamı park ettim ve hemen mustafa abiyi aradım. Mustafa abi bu şirkette kamera ve güvenlikle ilgileniyor. 2 çalışta telefonu açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHA KARIŞAN MAVİ
HumorSanki gözlerin beni içine çekiyor. Sanki gözlerin bir deniz bende bir geceyim. Sen mavi ben siyahım. Sen masum ben kirliyim. Sen deniz gibi mavi çocuk gibi masum. Ben gece gibi karanlık bir katil kadar suçluyum. O zaman neden senin mavin benim siyah...